Урок"Використання вправ streyching-характеру в хореографіі.

Про матеріал
Навчити вихованців вірно використовувати власне тіло,чути та розуміти музику,розвивати еластичність в рухах,уміння вільно орієнтуватися в просторі.
Перегляд файлу

Департамент освіти і науки Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»

Криворізької міської ради

 

 

F:\ПДЮТ 2017-2018\Гуртки ПДЮТ\Портфолио\Ренессанс\Ренессанс\Ренессанс флаг 1.jpg

 

Відкрите заняття

 

 

ВИКОРИСТАННЯ ВПРАВ STRETCHING-ХАРАКТЕРУ

В ХОРЕОГРАФІЇ

 

 

 

Підготувала:

Керівник-методист народного художнього колективу студії

естрадного танцю «Ренесанс»

Рідош Алла Григорівна

 

 

 

Кривий ріг

2020

Тема заняття: Використання вправ stretching-характеру в  хореографії

Дата проведення: 02.02.2020

Тривалість заняття: 45 хв.

Рівень: основний, 4 рік навчання

Мета:

  • Навчальна: навчити вихованців вірно використовувати власне тіло, чути та розуміти музику; сприяти вивченню хореографічних комбінацій та танцювальних етюдів на основі хореографічної лексики.
  • Розвивальна: розвивати еластичність зв'язок та силу м’язів, уміння вільно орієнтуватися в просторі, музично-рухову координацію; навички пластичності, виразності, граціозності. Розвиток гнучкості, пластичності, здібностей до виразного виконання рухів.
  • Виховна: Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньо-естетичний смак. Виховання інтересу до сучасного танцю, доброзичливість та поважне ставлення один до одного під час виконання вправ імпровізаційного та творчого характеру.

 

Завдання: Вдосконалення вмінь вільно та пластично володіти своїм тілом, пластика і синхронність у виконанні танцювальних рухів    

                                      

Методи навчання, що використовуються у ході заняття: 

вербальні –розповідь, пояснення,зауваження; наочні, практичні

Тип заняття: комбіноване (закріплення знань, відпрацювання вмінь та навичок)

 

Обладнання:фортепіано, магнітофон, флеш-носії, резинка для розтягування, гімнастичний блок

 

Очікувані результати: Удосконалення і розвиток хореографічних вмінь та навичок; застосування отриманих знань на практиці.

План заняття

І. Вступна частина.

ІІ. Основна частина:

Вправи у класичного станка;

Стрибкові комбінації на середині залу по лініях та колонах;

Вправи на середині залу;

ІІІ. Заключна частина. Підведення підсумків.

 

Перебіг заняття

І. Вступна частина (тривалість 10 хв.)

 Організаційний момент

Привітання, перевірка присутніх на занятті; оголошення теми, мети і завдань на занятті. Створення  психологічно комфортної атмосфери , сприятливої для творчої  роботи вихованців.

 

ІІ. Основна частина(тривалість 30 хв.)

Вправи у класичного станка:

  •                   Releve: «підведення на півпальці або пальці».  Розвиває силу ніг, танцювальний підйом.
  •                   Demi and grand plie: «напівприсідання, присідання». Розвиває силу та вивернутість ніг.
  •                   Battement  tendu: «рух ногою». Отримується вірна постановка ніг, вивернутість. Виконується в комбінації.
  •                   Battement   jete: «відбивання ногою». Розвиває стрункість, міцність ніг, а також легкість та силу.
  •                   Ronds de jambe par terre: «коло ногою по підлозі», розвиває вивернутість,

еластичність у тазостегновому суглобі. Виконується в комбінації .

  •                   Passe : «проводити», «проходити», положення  зігнутої  ноги, носок у коліна та з виведенням в сторону.
  •                   Picce : «колющий», швидке багаторазове торкання носком підлоги.
  •                   Port de bras: «нахіли тулоба», виконується лицем до палки в комбінації.
  •                   Розтяжка: цей елемент необхідний для розтягування м’язів та підготовлює танцюриста до шпагатів. Виконується в комбінації з наклоном корпусу
  • Adagio : «повільно, спокійно»; Вправа на силу ніг, стійкість та координацію.
  •  Grand battement jete: «великий кидок ногой»;  виконується з V позиції .

 

Стрибки на середині залу по лініях та колонах:

  •    Saute по всіх позиціях;
  •    Echappe;
  •    Changment de pied;
  •    Assemble в комбінації;
  •    Стрибки з піджиманням стопи, маленька «розножка», велика «розножка».

 

  Вправи на середині залу:

  •                   Вправи на розвиток  пасивної гнучкості з більшим навантаженням - з використанням фітнесс-предметів (гімнастична резинка, гімнастичний блок). Напружування м’язів чергується з їх розслабленням.
  •                   Ускладненні вправи Streching -характеру через взаємозв’язок  дихання та рухів; ускладненні вправи для голови та плечового суглобу.
  •                   Удосконалення техніки виконання раніше вивчених пластичних, партерних елементів, а також вивчення нових – комбінації, що поєднують «мости», «перевороти», нахили, махи.

 

 Закріплення вивченого матеріалу:

Оскільки дитина налаштована передусім на гру, то з метою розвитку хореографічних навичок тематика нашого хореографічного номеру повязана з іграшкою. «Моя LOL», це тематичний танок в стилі modern.

Робота над цією постановкою дасть можливість показати високий рівень виконання хореографічних рухів, виявити бажання вивчати елементи сучасного танцю, виразити свої позитивні емоції та почуття, удосконалили виконавські вміння, використовуючи власну імпровізацію. (Робота над фрагментом хореографічного номеру).

 

ІІІ. Заключна частина. Підбиття  підсумків.(тривалість 5хв.)

Підсумовуючи  заняття, можна  процитувати  М.Плисецьку: «У мистецтві хореорафіі байдуже "що". Найважливіше - "як". Потрібно, щоб дійшло до кожного, щоб душу зворушувало - тоді це справжнє»

А сучасний танець – це завжди справжній пошук і експеримент думок, відчуття в просторі й часі. Він спонукає до емоційних переживань.

Заняття відбулося! На все добре!

Уклін.

 

 

МИ бажаємо всім творчої наснаги та успіхів у

починаннях,

творчої та плідної праці !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела

 

  1. Академия русского балета им. А. Я. Вагановой [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vaganovaacademy.ru/index.php?id=190
  2. Базарова Н. П. Мей В. П. Азбука классического танца. Первые три года обучения / Надежда Павловна Базарова. Варвара Павловна Мей. – СПб.: Лань, 2006 .– 240 с.
  3. Збірник програм гуртків, студій, творчих об’єднань Кіровоградського обласного Центру дитячої та юнацької творчості. Частина III / Заг. ред. В.О. Войчук. – Кіровоград: «Імекс-ЛТД». 2005. – 84 с.
  4. Київське державне хореографічне училище [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kdhu.org.ua/about

Костровицкая В. С. Классический танец. Слитные движения. Руки / Вера Сергеевна Костровицкая. – СПб.: Лань, Планета музыки, 2009. –

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
14 травня 2020
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку