Тема: Вільний час. Хобі.
Мета:Активізувати лексичний матеріал теми. . Навчати розповідати про свій вільний час, хобі. Формувати навички аудіювання. Удосконалювати навички читання. Формувати навички монологічного мовлення. Розвивати комунікативні навички учнів. Розвивати мовну здогадку учнів. Розвивати діалогічне мовлення учнів. Виховувати прагнення з користю проводити вільний час.
Обладнання:підручник, картки для групової роботи, картки для індивідуальної роботи, наочний матеріал, картки з піснею, аудіо запис з аудіюванням та піснею.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: урок-подорож.
Хід уроку.
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
Good morning, my dear. Nice to see you! How are you? Are you ready for the lesson?
We start the lesson and you should guess the topic of it. Look at the blackboard and say what it is.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
So, can you guess what we would be talking about in our today`s lesson? Look at the blackboard. Let`s open the word.
H - we wear it on our heads;
O - it`s a colour and a fruit;
В – you play football with this;
B - you carry school thing in it;
I - it`s me;
E - it`s a very big animal;
S - we can see it only in winter;
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Оur lesson is unusual. It’s lesson-travelling. We are going to start our trip by the train. To get ticket on our train I want you to tell us about your free time.( Учні по черзі повідомляють про свій вільний час і отримують «Квитки»).
ІІ. Основна частина уроку.
1. Активізація лексичного матеріалу. «Words station.»
We are starting our trip from the «Words station »
Робота в групах.
Group A:
omtecrpu = computer
erad = read
ylpa agems = play games
etollcc dsarc=collect cards
pinta=paint
awthc tonoscra=watch cartoons
Group B
ilenst ot usmic=listen to music
awrd=draw
andec=dance
ings=sing
do tpsors= do sports
okco= cook
2. Читання. “ Reading Station”
1)Етап підготовки до читання.
Вчитель звертає увагу на незнайомі слова.
Soap opera, together, to spend time.
2)Етап читання. Впр. 3 стор. 75
Учні читають текст.
3)Етап перевірки розуміння тексту.
Впр. 4 стор. 75
3. Аудіювання . “Listening Station”
1)Етап підготовки до аудіювання.
Зняття лексичних та фонетичних труднощів.
Canada
The USA
New Zealand
Action films-бойовик
shopping
2)Етап аудіювання.
Учні прослуховують запис два рази.
3)Етап перевірки розуміння тексту.
Робота в парах.
Виконання вправи на картках.
4. Вдосконалення навичок мовлення.” Dialogue Station.”
At last our train is arriving on the Dialogue Station. Your task is make up dialogue. Кожний учень отримує картки для роботи в парах. По закінченні роботи одна - дві пари інсценують діалог.
5. Аудіювання пісні. “Song Station”
Робота в парах. Доповнити пісню.
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання . Впр.2 стор. 75 Скласти діалог.
2. Підсумки уроку.
So, my dear, our lesson is about to over. What have you learnt today? Did you know anything new? Did you like our lesson? You were great and get excellent marks. Good bye.
Олексієво-Дружківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Донецької облради
План-конспект відритого уроку з англійської мови в 5-Б класі
Тема:Вільний час. Хобі.
Вчитель:Фер К.І.
2015-2016 навчальний рік