МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ДПТНЗ «БРОВАРСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ»
Методична розробка
уроку виробничого навчання
на тему: «Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.Організація роботи в соусному віділенні , інструмент, інвентар посуд. Робота із збірником рецептур.Визначення проценту відходів , втрат . Варіння яєць».
Розроблено:
Майстром в/н
Безродна Тетяна Василівна
м. Бровари
2021 р
План-конспект уроку
Тема програми: «Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.Організація роботи в соусному віділенні , інструмент, інвентар посуд. Робота із збірником рецептур.Визначення проценту відходів , втрат .Варіння яєць.
Тема уроку: Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці. Устаткування, посуд, інструмент, інвента. Робота із збірником рецептур. Підготовка сировини на задану кількість порцій. Варіння яєць у шкаралупі.
Мета проведення уроку:
навчитись:
економно використовувати сировину, воду, електроенергію, час.
- навчальна: сформувати знання, уміння та навички учнів по організації робочого місця у гарячому цеху під час кулінарної обробки яєць; навчити самостійно виконувати всі операції стосовно обробки та варіння яєць;
- розвивальна: розвивати в учнів логічне і критичне мислення, самостійно працювати з додатковим матеріалом, вирішувати виробничі ситуації та виконувати практичні завдання;
- виховна: виховувати в учнів наполегливість в роботі, акуратність, тактовність, взаємоповагу, естетичний смак, культуру спілкування
Тип уроку: Урок вивчення трудових прийомів і операцій
Метод проведення:евристична бесіда, практичний показ, мультимедійний супровід уроку
Технічні засоби: ноутбук, екран, слайди.
Роздатковий дидактичний матеріал: пакети індивідуальних завдань.
Натуральні зразки: зразки страв
Інструмент, ножі, лопатки, шумівка, ложки розливна,столові ;
Інвентар: : розробні дошки з відповідним маркуванням, лотки, Устаткування: ваги, електричні плити, пароконвекційна піч;
Кухонний посуд: сковорідки, каструлі різної місткості;
Столовий посуд: глибока столова тарілка, підставна тарілка, фірмовий посуд закладу.
Міжпредметні зв’язки:
1.Технологія приготування їжі з основами товарознавства:
Тема «Приготування страв з яєць».
2.Устаткування підприємств харчування:
Тема «Теплові апарати гарячого цеху».
3.Облік, калькуляція і звітність:
Тема «Розрахунок сировини на визначену кількість»
4. Організація виробництва та обслуговування:
Тема «Столовий посуд»
5.Гігієна та санітарія виробництва:
Тема «Санітарні вимоги до приготування та реалізації харчових продуктів».
6.Охорона праці:
Тема «Технічні вимоги безпеки праці під час експлуатації теплового обладнання».
7.Виробнича практика на виробництві
Тема «Приготування страв з яєць ».
Алгоритм проведення заняття
І. Організаційний момент (2-3 хв.)
ІІ. Вступний інструктаж ( 45 хв. )
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (1 хв.)
2. Мотивація (5 хв.)
3. Актуалізація (10-12 хв.)
4. Практичний показ з поясненням (20 хв. )
5. Нагадування правил охорони праці та вимог санітарії і особистої гігієни та видача індивідуальних завдань ( 5 хв. )
ІІІ. Поточний інструктаж
ІV. Заключний інструктаж
Хід проведення заняття
І. Організаційний момент
Дії майстра |
Дії учнів |
Майстер вітається з учнями. Перевіряє готовність учнів до заняття, стан та комплектність санітарного одягу, взуття. |
Староста звітує про відсутніх та готовність учнів до заняття. |
ІІ. Вступний інструктаж
1. Повідомлення теми, мети, завдань заняття |
||
Майстер повідомляє тему, мету,заняття. Тема заняття: Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці. Устаткування, посуд, інструмент, інвентар. Робота із збірником рецептур. Підготовка сировини на задану кількість порцій. Приготування страв з яєць. Мета заняття:
Завдання заняття: 1. Організація робочого місця, підбір інвентарю, інструменту, посуду. 2. Приготування страв згідно індивідуальних завдань. 3. Набуття нових навичок з приготування супів. 4. Проведення бракеражу готових страв. |
Учні слухають та осмислюють завдання, які ставить перед ними майстер |
|
2. Мотивація навчальної діяльності учнів |
|
|
Яйця здавна були традиційною слов'янською їжею. Вони є символом відродження природи і весни, тому жоден Великдень не обходиться без крашанок та писанок, а Великодні частування завжди починалися із свяченого яйця. |
Уважно слухають |
|
3. Актуалізація набутих знань учнів |
||
Майстер запитує |
Учні відповідають |
|
Скажіть будь ласка. 1. Скільки води та солі потрібно для варіння яєць?
|
Бажана відповідь: 3 літри води та 40-50г солі на 10 шт. яєць
|
|
2. Для чого додають сіль в воду при варінні яєць?
|
Бажана відповідь:. Щоб запобігти витіканню яйця при наявності тріщин на шкаралупі . |
|
3. Назвіть асортимент варених яєць залежно від консистенції?
|
Бажана відповідь: Рідкі, «в мішечок», круті.
|
|
4. Що потрібно зробити, щоб яйця легко обчищались?
|
Бажана відповідь: Занурюють в холодну воду.
|
|
5. Чому не можна переварювати яйця?
|
Бажана відповідь: Яйця стають твердими і погано засвоюються організмом.
|
|
6. Що потрібно зробити, щоб жовток яйця при варінні не потемнів?
|
Бажана відповідь: Занурюють в холодну воду, щоб перешкодити сполученню сірководня з залізом.
|
|
|
|
|
|
Один з учнів повторює показ |
|
|
Один з учнів повторює показ |
|
Демонструє зразки посуду для подачі страв з яєць, інструмент, інвентар, і приступає до практичного показу |
||
|
Учні спостерігають.
Один з учнів повторює показ
|
|
|
Учні знайомляться з завданням |
|
|
Учні слухають |
|
(додаток 29 ) |
Учні знайомляться із критеріями. |
|
ІІІ. Поточний інструктаж
Дії майстра |
Дії учнів |
1. Контролює правильність організації робочих місць. Надає допомогу учням, які її потребують |
Учні самостійно організовують робочі місця |
2. Перевіряє правильність виконання практичних завдань |
Звітують майстру щодо виконання завдань |
3. Контролює правильність варіння яєць. Щоб яйце не лопнуло, потрібно в воду додати сіль. Для полегшення очищування вареного яйця та для зберігання кольору жовтка його занурюють в холодну воду. |
Учні спостерігають за діями майстра та відтворюють їх. |
4. У випадку виникнення типових помилок у декількох учнів одночасно, то майстер зупиняє роботу і демонструє правильність технологічного процесу |
Учні спостерігають за діями майстра та відтворюють їх. |
4. Допомагає учням довести страви до смаку |
Дегустують готові страви, виконуючи бракераж |
5. Консультує щодо оформлення готових страв, правильного підбору посуду |
Порціонують страви з дотриманням правил подачі та температури відпуску |
6. Допомагає правильно розмістити страви |
Роблять виставку готових страв |
ІV. Заключний інструктаж
Дії майстра |
Дії учнів |
Дегустує страви разом з учнями. Робить зауваження, вислуховує думку учнів. Дає оцінку щодо зовнішнього вигляду, смаку, аромату, консистенції страви. |
Отримують посуд для дегустації готових страв. Дегустують готові страви, обговорюють їх, заносять результати досліджень у таблицю. |
Підведення підсумків заняття |
|
Звертає увагу на помилки, які були допущені в процесі роботи, шляхи їх попередження і усунення. Обґрунтовує виставлені оцінки |
Учні звітують, чого нового вони навчилися на цьому заняття, що їх вразило |
Видає домашнє завдання з інструкцією для його виконання. - видає картку-анекету завдання та повідомляє, що необхідно записати свої враження про приготування страв до анкети; ( додаток 30) - Повідомляє тему наступного уроку: «Приготування яєць смажених». - повторити тему наступного уроку; - підготувати сировину для приготування ; - скласти технологічні картки приготування страв відповідно до свого завдання згідно зі збірником рецептур; Контролює прибирання кухні-лабораторії |
Отримують картку домашнього завдання.
Запам'ятовують та отримують друковане домашнє завдання.
Прибирають кухню-лабораторію.
|
Список використаних джерел:
Додаток 1
Пакет індивідуальних завдань
Вимоги охорони праці під час відпрацювання теми : «Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.Організація роботи в соусному віділенні , інструмент, інвентар посуд. Робота із збірником рецептур.Визначення проценту відходів , втрат . Варіння яєць.»
Індивідуальні завдання учням
1 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці провести обробку яєць та приготувати страву : Яйця зварені (рідкі)
|
2 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці провести обробку яєць та приготувати страву : Яйця зварені « в мішечок» |
3 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці провести обробку яєць та приготувати страву : Яйця зварені «в круту» |
4 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці провести обробку яєць та приготувати страву : «Яйця з шинкою» |
5 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці провести обробку яєць та приготувати страву : Яйця «Пашот» |
6 бригада |
Дотримуючись технічних вимог безпеки праці провести обробку яєць та приготувати страву : Яйця зварені « в мішечок» |
Додаток 2
ЗАВДАННЯ № 1
для поточного інструктажу
на тему «Приготування варених яєць»
Ви отримали завдання приготувати страву: «Яйця рідкі»
Вам необхідно:
Додаток 3
Інструкційно-технологічна картка №1
Тема програми:
Яйця варені (рідкі)
Рецептура № 453 |
Збірник рецептур 1982 р |
Необхідна кількість сировини на одну порцію, шт.
Продукти (сировина) |
І |
ІІ |
ІІІ |
|||
брутто |
нетто |
Брутто |
Нетто |
Брутто |
Нетто |
|
Яйця |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вихід |
- |
3 |
- |
2 |
- |
1 |
Технологія приготування
При варінні яйця в шкарлупі занурюють у киплячу підсолену воду (3л води і 40-50г солі на 10 яєць) і варять:
рідкі - 3- 3,5 хв, з моменту закипання;
Подають: рідкі яйця - гарячими на пашотниці, або тарілці; яйця «в мішечок» - в шкарлупі, або обережно обчищають; зварені круто - в шкарлупі, або без неї на тарілці.
Додаток 4
Додаток 5
ЗАВДАННЯ № 2
для поточного інструктажу
на тему «Приготування страв з яєць»
Ви отримали завдання приготувати страву: Яйця варені «в мішечок»
Вам необхідно:
Рецептура № 453 ( Збірник рецептур 1982 року)
Додаток 6
Інструкційно-технологічна картка №2
На страву:
Послідовність виконання робіт
Технологічна картка
Яйця зварені «в мішечок»
Рецептура № 453 ( Збірник рецептур 1982 року)
Продукти (сировина) |
І колонка |
ІІ колонка |
ІІІ колонка |
|||
брутто |
нетто |
брутто |
нетто |
брутто |
Нетто |
|
Яйця ( в штуках) |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вихід |
|
3 |
|
2 |
|
1 |
Технологія приготування
При варінні яйця в шкарлупі його занурюють у киплячу підсолену воду (3л води, 40г солі на 10 яєць) і варять:
рідкі - 3 - 3,5хв з моменту закипання води;
«в мішечок» - 4,5 - 5,5хв з моменту закипання води;
круті - 8- 10хв з моменту закипання води;
Для того щоб яйця легше очистити від шкарлупи їх відразу ж занурюють у холодну воду. Занурюють у шкарлупі.
Правила відпуску
Подають яйця гарячими на сніданок (1-2шт. на порцію).Одне яйце кладуть гострим кінцем донизу на спеціальну підставку (пашотницю), яку ставлять на закусочну тарілку, решта – на тарілку.
Вимоги до якості
Зовнішній вигляд |
Яйця овальної форми, білого або кремового кольору. |
Смак |
Свіжих варених яєць. |
Колір |
Яйця очищені від шкарлупи, білок –білий; жовток –світло-жовтий. |
Запах |
Свіжих варених яєць. |
|
|
|
|
Додаток 7
Додаток 8
ЗАВДАННЯ № 3
для поточного інструктажу
на тему «Приготування страв з яєць»
Ви отримали завдання приготувати страву: Яйця зварені «в круту»
Вам необхідно:
Рецептура № 453 ( Збірник рецептур 1982 року)
Додаток 9
Інструкційно-технологічна картка №3
На страву:
Послідовність виконання робіт
Технологічна картка
Яйця зварені «в круту»
Рецептура № 453 ( Збірник рецептур 1982 року)
Продукти (сировина) |
І колонка |
ІІ колонка |
ІІІ колонка |
|||
брутто |
нетто |
брутто |
нетто |
брутто |
Нетто |
|
Яйця ( в штуках) |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вихід |
|
3 |
|
2 |
|
1 |
Технологія приготування
При варінні яйця в шкарлупі його занурюють у киплячу підсолену воду (3л води, 40г солі на 10 яєць) і варять:
рідкі - 3 - 3,5хв з моменту закипання води;
«в мішечок» - 4,5 - 5,5хв з моменту закипання води;
круті - 8- 10хв з моменту закипання води;
Для того щоб яйця легше очистити від шкарлупи їх відразу ж занурюють у холодну воду. Занурюють у шкарлупі.
Правила відпуску
Подають яйця гарячими на сніданок (1-2шт. на порцію).Одне яйце кладуть гострим кінцем донизу на спеціальну підставку (пашотницю), яку ставлять на закусочну тарілку, решта – на тарілку.
Додаток 10
Додаток 11
ЗАВДАННЯ № 4
для поточного інструктажу
на тему «Приготування страв з яєць»
Ви отримали завдання приготувати страву: «Яйця з шинкою»
Вам необхідно:
2012р.рецептура №467.
Додаток 12
Інструкційно-технологічна картка №4
Тема програми: Приготування страв з яєць .
«Технологічна карта
Яйця з шинкою
Сировина |
Брутто |
Нетто |
Яйця |
|
80 |
Маса яєць, зварених "в мішечок" без шкаралупи |
|
67 |
Шинка варена |
23 |
22 |
Або окіст копчено-варений (з кістками) |
29 |
22 |
Маса обсмаженої скибочками шинки абоокосту |
|
20 |
Хліб пшеничний |
|
30 |
Маргарин столовий |
|
10 |
Соус |
|
75 |
Естрагон |
|
3 |
Вихід |
|
185 |
Технологія приготування
На скибочки підсмаженого на маргарині пшеничного хліба кладуть шматочок обсмаженої шинки, зверху – гарячі яйця, зварені в "в мішечок" без шкаралупи, прикрашають листочками естрагону.
Вимоги до якості
Яйця, зварені "в мішечок", мають щільний білок зверху, ближче до центра – напіврідкий, жовток напіврідкий.
Правила відпуску
Окремоподають соус томатнийабочервоний з естрагоном.
Додаток 13
Додаток 14
ЗАВДАННЯ № 5
для поточного інструктажу
на тему «Приготування страв з яєць «
Ви отримали завдання приготувати страву: Яйця «Пашот «
Вам необхідно:
Додаток 15
Інструкційно-технологічна картка №5
Тема програми: Приготування страв з яєць .
«Технологічна карта «
Яйця Пашот
Сировина |
Брутто |
Нетто |
Яйця |
1 шт |
60 |
Сіль |
4,0 |
4,0 |
Оцет |
31 |
31 |
Вода |
500 |
500 |
Вихід |
|
50 |
|
Спочатку необхідно довести воду до кипіння, потім зменшити вогонь до середнього. В злегка киплячу воду, коли тільки з'являються бульбашки, необхідно влити оцет. Варто відзначити, що яйця необхідно використовувати дуже холодні.
Для кращого охолодження рекомендуємо помістити їх на кілька хвилин в морозильну камеру. Потім необхідно ложкою зробити воронку у воді і туди акуратно влити яйце і накрити кришкою. По закінченню трьох хвилин вийняти його. Страва готова.
Зовнішній вигляд - яйце зварене без шкаралупи. Білок зварений повністю, жовток має стан, відповідне яйцю всмятку.
Смак - звареного яйця. Без стороннього присмаку.
Запах - звареного яйця. Без стороннього запаху.
Додаток 17
ЗАВДАННЯ № 6
для поточного інструктажу
на тему «Приготування страв з яєць»
Ви отримали завдання приготувати страву: Яйця варені «в мішечок»
Вам необхідно:
Рецептура № 453 ( Збірник рецептур 1982 року)
Додаток 18
Інструкційно-технологічна картка №6
На страву:
Послідовність виконання робіт
Технологічна картка
Яйця зварені «в мішечок»
Рецептура № 453 ( Збірник рецептур 1982 року)
Продукти (сировина) |
І колонка |
ІІ колонка |
ІІІ колонка |
|||
брутто |
нетто |
брутто |
Нетто |
брутто |
Нетто |
|
Яйця ( в штуках) |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вихід |
|
3 |
|
2 |
|
1 |
Технологія приготування
При варінні яйця в шкарлупі його занурюють у киплячу підсолену воду (3л води, 40г солі на 10 яєць) і варять:
рідкі - 3 - 3,5хв з моменту закипання води;
«в мішечок» - 4,5 - 5,5хв з моменту закипання води;
круті - 8- 10хв з моменту закипання води;
Для того щоб яйця легше очистити від шкарлупи їх відразу ж занурюють у холодну воду. Занурюють у шкарлупі.
Правила відпуску
Подають яйця гарячими на сніданок (1-2шт. на порцію).Одне яйце кладуть гострим кінцем донизу на спеціальну підставку (пашотницю), яку ставлять на закусочну тарілку, решта – на тарілку.
Вимоги до якості
Зовнішній вигляд |
Яйця овальної форми, білого або кремового кольору. |
Смак |
Свіжих варених яєць. |
Колір |
Яйця очищені від шкарлупи, білок –білий; жовток –світло-жовтий. |
Запах |
Свіжих варених яєць. |
Додаток 19
Додаток 20
Додаток 21
Додаток 22
Додаток 23
Додаток 24
Перед використанням яйця обов’язково обробляють. Для цього виділяють окреме приміщення, де встановлюють стіл з овоскопом для перевірки якості та чотири промарковані ванни для їх санітарної обробки.
Яйця, звільнені від упаковки та перевірені на якість овоскопом, укладають у решітчасту корзину або відро з отворами і поміщають у першу ванну, де витримують у теплій воді 10 хв, у разі потреби яйця миють волосяними щітками, потім корзину (відро) з яйцями занурюють у другу ванну з 2% розчином хлорного вапна на 5 хв. У третій ванні яйця витримують в 2% розчині кальцинованої солі, у четвертій – ополіскують проточною холодною водою. Після промивання яйця викладають на лотки або в інший чистий посуд.
Якщо окремого приміщення для обробки яєць на підприємстві немає, яйця обробляють у гарячому цеху, їх миють у ванні або посуді, а дуже забруднені протирають сіллю. Сіль використовують тільки столову дрібного помелу (0,25 г солі на 1 яйце).
Додаток 25
Картка - нагадування
Вимоги до якості. Зварені рідко яйця мають рідкий жовток і напіврідкий білок, обчищати яйце не слід, оскільки воно не зберігає форми; яйця, зварені "в мішечок", мають щільний білок зверху, ближче до центра – напіврідкий, жовток напіврідкий. Обчищене від шкаралупи яйце зберігає форму, проте трохи деформується. Яйця, зварені круто, мають у міру щільний білок і жовток. Недопустимими вадами варених яєць є забруднення і тріщини шкаралупи або виливи. Яєчня зберігає форму і має напіврідкий жовток. Краї яєчні не підсушені. Не бажані білі плями на жовтку від солі, неправильна форма жовтка. Страви з яєць не підлягають зберіганню, готують їх за попитом, подають негайно, оскільки при зберіганні вони швидко втрачають свій зовнішній вигляд, твердіють, погіршується смак. Яйця, зварені круто, після промивання холодною водою зберігають у шкаралупі сухими. Холодні вироби з яєць зберігають при температурі 0-6 °С.
додаток 26
№ |
Проблема |
Причина |
Шляхи попередження |
1 |
Варене яйце по тріскалось |
Не можна класти яйця в киплячу воду
|
помийте яйця, акуратно укладіть їх на дно каструлі і залийте холодною водою. |
2 |
сірі жовтки |
Вони говорять про те, що яйця переварені. |
Щоб цього не сталося, зменшіть вогонь, як тільки закипить вода і варіть на повільному вогні ще хвилин 10, якщо хочете яйце круто, і приблизно 5 хвилин, якщо хочете некруто. |
3 |
Яйця погано чистяться, половина білка прилипає до шкаралупи. |
Чистити яйця миттєво не варто, потрібно охолодити |
Не можна чистити яйця до того, як вони охолонуть
|
4 |
Яйця зварилися нерівномірно |
Не можна варити занадто багато яєць в одній каструлі
|
Якщо необхідно приготувати велику кількість яєць за один раз, вибирайте велику каструлю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 27
«Приготування яєць
Правила санітарії та особистої гігієни під час роботи в гарячому цеху
Додаток 28
Витяг з інструкції з охорони праці № 86 від 25 травня 2010 року
Вимоги безпеки праці під час роботи в гарячому цеху
Конфорки електричних плит повинні бути без тріщин, з бортовою поверхнею. Не слід розливати жир або рідину на відкриті ТЕНи або розпечену поверхню конфорок.
Електричне устаткування повинно мати справне заземлення, біля пульту управління має бути гумовий килимок.
Електричне устаткування вмикати та вимикати тільки сухими руками.
Кришку з гарячої каструлі знімати рухом „на себе”, захищаючи лице від опіків парою.
18. Щоб не порізати пальці:
Додаток 29
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
за професією “Кухар”3 розряд, з професійно-практичної підготовки по темі уроку:« «Приготування страв з яєць »
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Критерії оцінювання |
Кількість балів |
1 |
Стан санітарного одягу. |
10 |
|
2 |
Дотримання санітарних вимог, вимог техніки безпеки, прибирання робочого місця. |
15 |
|
3 |
Навчальна дисципліна. |
10 |
|
4 |
Правила здійснення технологічного процесу |
15 |
|
5 |
Дотримання послідовності приготування страви згідно завдання |
25 |
|
6 |
Підбір посуду , інструменту , інвентарю |
10 |
|
7 |
Визначення відсотку відходів . |
10 |
|
8 |
Дотримання норм часу. |
10 |
|
|
Всього |
100 |
|
Результати оцінювання :
Кількість балів |
Оцінка |
96-100 |
12 |
91-95 |
11 |
86-90 |
10 |
81-85 |
9 |
71-80 |
8 |
61-70 |
7 |
56-60 |
6 |
51-55 |
5 |
41-50 |
4 |
31-40 |
3 |
21-20 |
2 |
До 20 |
1 |
Додаток 30
Картка – анкета
« Враження про приготовлену страву
Прізвище та ім’я учня______________________________________________
Дата уроку _______________________________________________________
Тема уроку_______________________________________________________
Назва страви:_____________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Що сподобалось
в приготовленій страві:____________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Що не сподобалось
в приготовленій страві:___________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Поради та побажання:______________________________________________
_________________________________________________________________
______________________________________________________________
Оцінка за урок______________________________________