Урок виробничого навчання "Основи технічного редагування та оформлення тексту"

Про матеріал
методична розробка уроку виробничого навчання. Можно використовувати для профтехосвіти за спеціальністью Оперратор комп'ютерного набору 1 категорія
Перегляд файлу

 

Лиманське професійно-технічне училище

Розглянуто та схвалено:       Затверджую:

На засідання МК     Заступник директора з НВР

майстрів виробничого навчання

Протокол №____від________2021р     _________ Ігор ДІДЕНКО

Голова МК_______ Світлана КАЛІНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка уроку виробничого навчання

з професії «Оператор комп’ютерного набору І кат.»

На тему «Робота з графічними примітивами»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

майстер виробничого

навчання __________ Ольга СЄРІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Лиман

Вступ

Сучасні умови характеризуються гуманізацією освітнього процесу, його спрямованістю на розвиток позитивних якостей учня і формування різнобічної і повноцінної особистості. Завданням сучасної системи професійно-технічної освіти є підготовка кваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця, який не лише володіє певним рівнем знань, умінь і навичок, але й може практично та творчо застосовувати їх в своїй професійній діяльності. Тільки в процесі виробничого навчання можна сформувати професійні компетенції по напрямках підготовки. Саме тому організації виробничого навчання відводиться провідна роль. Специфіка виробничого навчання полягає в тому, що навчальний процес здійснюється в ході продуктивної праці учнів. Ця особливість виробничого навчання визначає його зміст, форми, методи і засоби. Для поліпшення підготовки учнів необхідний пошук нового, інноваційного підходу до організації виробничого навчання. У центрі сучасного уроку професійно-практичної підготовки повинні стояти самостійність та ініціатива учнів, їх позиція має бути активною,спонукати до розкриття потенціальних можливостей і здібностей. Перед сучасним майстром виробничого навчання стоїть непросте завдання: викликати в учнів бажання до самовдосконалення та інтерес до навчального матеріалу. У цьому на допомогу майстру виробничого навчання приходять сучасні інформаційно – комунікаційні технології. При проведенні традиційних уроків виробничого навчання майстер часто стикається з тим, що учні пасивно слухають новий матеріал. Цю проблему вирішує використання на уроках мультимедійних презентацій та відеороликів. Вони дозволяють структурувати матеріал, показати його в узагальненому вигляді, а наявність ілюстрацій, анімацій, звукового супроводу перетворює новий матеріал на доступну для розуміння та засвоєння інформацію. Подання навчального матеріалу у вигляді мультимедійної презентації скорочує час навчання, зменшує затрати фізичних та розумових сил, уваги учнів.

Мета даної методичної розробки: ознайомити з інноваційними методами та дидактичними засобами навчання, які можуть бути використані на уроці під час вивчення даної теми, формами та методами проведення заняття, обумовити взаємозв’язок матеріалу даної теми з іншими темами програми та іншими предметами курсу. Учням недостатньо просто запам'ятати і вивчити навчальний матеріал, вони повинні його зрозуміти, і відтворити при виконанні.

Основна мета - не запам'ятовування інформації, а уміння  і застосовувати її на практиці.

Успішне оволодіння виробничими навиками і уміннями залежить перш за все від відношення учня до праці, навчання, інтересу до своєї майбутньої професії, до занять. Рушійною силою, яка змушує до діяльності, є потреба людини, яка відображається в його уяві у виді бажання та інтересу. Досвід показує, що зацікавленість учня допомагає успішному оволодінні професією, навіть не дивлячись на окремі недоліки в організації навчання. При відсутності зацікавленості в учнів не забезпечує успіху і хороша організація навчання. Важливе значення при цьому має динамічність та характер викладення матеріалу майстром. В цьому плані ІКТ мають значні переваги, порівняно із традиційними засобами навчання. Адже немає сумніву, що більш нове та сучасне викликає у дітей зацікавленість.

Роль майстра в професійному навчанні учнів полягає перш за все в тім, щоб передати своїм вихованцям ті знання, навики і уміння, якими він сам володіє. Особистість майстра виробничого навчання, його ерудиція, його вимогливість, його зацікавленість – ось головна складова будь-якої технології навчання, в тому числі і інформаційно-телекомунікаційної. Тільки той майстер, якій здатний рости разом із учнем, буде успішний. Застосування інтерактивних методів навчання дозволяє організувати навчальний процес у такий спосіб, що практично більшість учнів буде заохочена до процесу пізнання і здійснюватиме рефлексію власної навчально-пізнавальної діяльності через оперативне визначення її результатів. Ці методи навчання захоплюють, пробуджують в учнів інтерес та стимулюють мотивацію, навчають самостійного мислення та дій.

На уроці виробничого навчання, що представлений у даній методичній розробці з теми: «Робота з графічними примітивами» теоретичний матеріал подавався не тільки у вигляді усного повідомлення, а й з використанням фото -, які оформлені у вигляді презентації. Використання якісного, доцільного мультимедійного супроводу на вступному інструктажу позитивно впливає на емоційний стан учнів, сприймання та запам’ятовування ними навчального матеріалу. Це, в свою чергу підвищує інтерес до виробничого навчання; створює на уроці атмосферу співробітництва між майстром та учнями та поліпшує дисципліну під час уроку.

Навчальний матеріал оформлений на слайдах виглядає яскраво, привабливо, інформація подається дозовано і послідовно, це сприяє кращому запам’ятовуванню інформації та розвитку логічного та образного мислення. Використання сучасної техніки активізує роботу учнів на уроці та сприяє розвитку особистісних якостей та творчої активності учнів

Невід'ємним компонентом вступного інструктажу є демонстрація майстром трудових прийомів з детальним коментарем своїх дій, та вправ, які виконують учні для закріплення трудових прийомів.

Перед демонстрацією трудових прийомів учні згадують, яких правил з охорони праці вони повинні дотримуватись, які небезпечні та шкідливі фактори можуть вплинути на стан здоров’я та, що треба робити, щоб цього не сталося. Така перевірка знань з охорони праці активізує розумову діяльність учнів.

Використання можливостей ІКТ, ТК у навчально-виховному процесі активізує процеси розвитку наочно-образного і теоретичного типів мислення; сприяє розвитку творчого, інтелектуального потенціалу учнів. ІКТ дають можливість уникнути інформаційних перевантажень шляхом  переключення на різні за змістом фрагменти інформації.

 


План уроку

виробничого навчання

Дата проведення ___________

Група____

Професія «Оператор комп’ютерного набору І кат.»

Тема програми: Основи технічного редагування та оформлення тексту

Тема уроку: Робота з графічними примітивами

Мета уроку:

навчальна:Закріпити набуті знання, уміння і навички при  використовуванні інструментів та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів на сторінці публікації у програмі Page Maker.

очікувальний результат: Виконавши завдання та засвоївши тему даного уроку, учні зможуть самостійно виконувати операції з: організації робочого місця, учень самостійно повинен використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів на сторінці публікації у програмі Page Maker.

виховна: Виховати в учнів культуру поведінки при роботі за комп’ютером та у стосунках із одногрупниками, дотримання трудової дисципліни, старанність та активність, бережливе ставлення до техніки.

розвиваюча: сприяти розвитку в здобувача освіти  професійних якостей  чіткості, точності, виконавчої дисципліни;  вмінь самостійно аналізувати і розв’язувати  виробничі ситуації та здійснювати самоконтроль  і  самооцінку;.

Методична мета:

Ознайомлення з методикою організації проведення  уроку виробничого навчання;застосування інноваційних технологій;формування в здобувачів стійких базових знань по професії «Оператор комп’ютерного набору І категорії » .

Забезпечення пізнавальної активності, оптимальне  поєднання викладання  майстра з самостійним пошуком здобувача , вирішенням проблемних та виконання творчих завдань.

Тип уроку: Урок удосконалення умінь та формування навичок

Вид уроку: лабораторно - практичні заняття

Метод проведення уроку: Словесні методи (інструктаж,бесіда, розповідь,показ прийомів)

Місце проведення занять: лабораторія технологій комп’ютерної обробки інформації

Методичне забезпечення: журнал обліку виробничого навчання; тематичний план; перелік навчально-виробничих робіт; план уроку; презентації.

Дидактичне забезпечення: роздатковий матеріал (інструктивна та технологічна картки).

Матеріальне забезпечення: ПК із програмою, ноутбук, проектор, дошка.

Міжпредметний зв'язок: Основи технічного редагування та оформлення тексту, охорона праці.

Література:  Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 2. Практика  Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 1.

Інтернет ресурси:1. https://osvita.ua/school/lessons_summary/proftech/, https://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-uroku-virobnichogo-navchannya-209818.html , http://rpl.ucoz.com/MetodRobota/Scarb/TypyVidyUrocV-N.pdf

 

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційна частина (5 хв.):

Добрий день. Я рада вітати вас сьогодні на уроці!  Староста доповідає майстрам про присутність учнів та готовність до уроку.

  •         перевірка наявності учнів;
  •         перевірка готовності учнів до уроку (наявність конспектів);
  •         перевірка на відповідність зовнішнього вигляду.

ІІ. Вступний інструктаж (40 хв.)

повідомлення теми програми;

Тема програми:  Основи технічного редагування та оформлення тексту.

  1.               повідомлення тему уроку;

Тема уроку: Робота з графічними примітивами

  1.               повідомлення навчальних цілей уроку;

навчальна:Закріпити набуті знання, уміння і навички при  використовуванні інструментів та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів на сторінці публікації у програмі Page Maker

мотивація навчально-виробничої діяльності: сфокусувати увагу учнів на проблемі уроку виробничого навчання, викликати інтерес до обговорюваної теми, для того щоб  учень мав особистісну, власну зацікавленість, усвідомлення необхідності вивченої теми.

Майстер: Урок виробничого навчання буде проводитись наступним чином: спочатку ми повторимо пройдений матеріал, проведемо інструктаж з охорони праці, потім вивчимо нову тему. Після закріплення матеріалу  Ви отримаєте завдання на урок та почнете виконувати роботи. В заключній частині уроку буде проведено аналіз уроку та виставлено оцінки.

  1.               актуалізація опорних знань, умінь та навичок учнів необхідних їм для подальшої роботи на уроці.

Для досягнення поставленої мети потрібно активізувати та конкретизувати  теоретичні знання, набуті учнями на уроках теоретичного навчання,та пов’язати їх з даною темою. У цьому мені допомагають такі способи опитування учнів, як фронтальне опитування,та тестування. Це активує розумову діяльність учнів і спонукає їх до пошуку правильної відповіді з подальшим її обґрунтуванням. Проводжу перевірку  по  набутих знань на попередніх заняттях.

Всього присутніх на уроці виробничого навчання 15 чол. Кожному буде задане питання, правильна відповідь оцінюється в 1 бал, а потім ви приступите до тестів у classtime Ваші оцінки будуть  додані до загальної оцінки на заключному інструктажу.

  1. Що таке примітив? (елементарна фігура: )
  2. Які ви знаєте інструменти для створення графічних примітивів? (Лінія, перпендикуляр, прямокутник, еліпс, багатокутник)
  3. В якому меню знаходяться ці команди? (Панелі інструментів)
  4. Які параметри лінії ви знаєте? (Стиль, товщина, колір)
  5. Окрім вище названих параметрів, які ще параметри можна змінювати таким примітивом як прямокутник і еліпс? (заливка)
  6. інструктаж з охорони праці

За допомогою проектору майстром виробничого навчання показано презентацію з охорони праці. (Див. Додаток 1)

Закріплення правил охорони праці.

Проведення повторення правил із охорони праці в комп’ютерній лабораторії згідно з Інструкцією  «Інструкція з охорони праці при роботі за ПК» за наступними питаннями (4 хв), використовуючи метод ланцюжкового опитування :

  • Які основні вимоги техніки безпеки перед початком роботи у комп’ютерній лабораторії?

Відповідь:

Оглянути та упорядкувати робоче місце, переконатися, що на робочому місці відсутні сторонні предмети, всі устрої і блоки ПК під’єднані до системного блока за допомогою кабелів відповідно до монтажної схеми, перед початком роботи необхідно врахувати, що вікна можуть давати відблиски на екрани моніторів і викликати значну засліпленість у сидячих перед ними, особливо влітку й у сонячні дні, тому природну освітленість у помешканнях із ПК необхідно регулювати жалюзями або іншими сонцезахисними пристроями.

  • Які правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером?

Відповідь:

Не лишати працюючий ПК і його пристрої без спостереження.

Підключати і відключати роз'єми  кабелів пристроїв ПК тільки при виключеній напрузі електромережі.

Якщо при вмиканні на екрані монітора не з'являється ніяка інформація або в центрі екрана висвічується яскрава біла смуга, необхідно виключити його і повідомити про несправність.

При виявленні запаху гару в пристроях ПК, необхідно негайно виключити апаратуру, удруге не включати і звернутися до фахівця з технічного обслуговування ПК.

  • Які вправи для очей під час перерв при роботі за комп’ютером ви знаєте?

Відповідь:

  • Закрити очі, сильно напружити очні м'язи, на рахунок 1-4, потім розкрити очі, розслабивши м'язи очей. Подивитися в далину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
  • Подивитися на перенісся і затримати погляд на рахунок 1-4. До втоми очей не доводити. Подивитися в далину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
  • Перенести погляд швидко по діагоналі: праворуч нагору - ліворуч

вниз, потім прямо в далину на рахунок 1-6; потім ліворуч вверх - праворуч вниз і подивитися вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

 

Приступаємо до проходження тестів classtime.(Додаток2).

  1. пояснення нового матеріалу з показом трудових прийомів майстром

Демонстрація трудових прийомів на дошці за допомогою проектора. Презентація (Див. Додаток 3)

Графічні примітиви — лінія, прямокутник, багатокутник та еліпс широко використовуються в поліграфічному дизайні, що являються невід’ємними інструментами всіх видавничих систем. Вони складають велику частину палітри інструментів. Ці примітиви також можуть слугувати  рамками при використанні фреймів чи масок.

1. Перелік графічних примітивів, які використовуються в програмі.

Лінія, перпендикуляр, прямокутник, еліпс, багатокутник.

2. Інструменти для створення графічних примітивів.

Лінія, перпендикуляр, прямокутник, еліпс, багатокутник.

3. Порядок створення лінії та перпендикуляра.

Обрати інструмент Лінія або Перпендикуляр, клацнувши лівою кнопкою миші по зображенню потрібного інструмента на Панелі інструментів. Потім на сторінці публікації намалювати потрібну лінію, натиснувши ліву кнопку миші.

4. Порядок створення прямокутника і квадрата.

Обрати інструмент Прямокутник, клацнувши лівою кнопкою миші по зображенню потрібного інструмента на панелі інструментів. Потім на сторінці публікації намалювати потрібного розміру прямокутник, натиснувши ліву кнопку миші. Якщо потрібен квадрат, виконати описані вище дії і під час малювання утримувати натиснутою клавішу SHIFT на клавіатурі.

5. Порядок створення еліпса і кола.

Обрати інструмент Еліпс, клацнувши лівою кнопкою миші по зображенню потрібного інструмента на Панелі інструментів. Потім на сторінці публікації намалювати потрібну фігуру, натиснувши ліву кнопку миші. Якщо потрібно коло, виконати описані вище дії і під час малювання утримувати натиснутою клавішу SHIFT на клавіатурі.

6. Порядок створення багатокутників.

Обрати інструмент Багатокутник, клацнувши лівою кнопкою миші по зображенню потрібного інструмента на Панелі інструментів. Потім на сторінці публікації намалювати потрібну фігуру, натиснувши ліву кнопку миші. Якщо потрібно створити неправильний багатокутник, потрібно малювати таким чином: клацнути лівою кнопкою миші, відпустити клавішу, перемістити вказівник миші в потрібне місце і на потрібну відстань від початку малювання і клацнути знову – з’явиться лінія, і т. д. В кінці малювання замкнути фігуру, клацнувши лівою кнопкою миші по першій точці багатокутника.

Всі вище названі примітиви можна намалювати не тільки за допомогою панелі інструментів, але й обравши відповідну команду в меню Елемент.

7. Порядок налагодження параметрів графічних примітивів.

Виділити примітив та двічі клацнути лівою кнопкою миші по відповідному інструменту на панелі інструментів або в пункті меню Елемент. У діалоговому вікні, яке з’явиться, обрати потрібні параметри.

8. Параметри для лінії та перпендикуляра.

Стиль, товщина, колір.

9. Параметри для прямокутника і квадрата.

Тип скруглених кутів, стиль ліній , товщина ліній , колір ліній, заливка.

10. Параметри для еліпса та кола.

Параметри для фону примітива – фон, колір, відтінок, накладання; параметри для лінії абрису примітива – товщина, колір, накладання, відтінок, основа.

11. Параметри для багатокутника.

Кількість сторін, глибина променів, колір товщина та колір сторін.

Кожна дія відповідно до питання, яке пояснюється, демонструється в виробничому темпі. Після кожного пояснення питання, відбувається зупинка  і з’ясування в учнів моментів, які їм незрозумілі, далі -- відтворення пояснення знову тільки  в уповільненому із зупинками на окремих рухах темпі.

 

Закріплення нового матеріалу

Закріплення нового матеріалу проводиться за допомогою опитування учнів за наступними питаннями (5 хв.) учні відповідають та демонструють свої дії на комп’ютері.

1. Які інструменти використовуються для створення графічних примітивів?

2. Створити лінію розміром 5 пт. синього кольору.

3. Створити квадрат червоного кольору, з жовтим контуром та заокругленими кутами.

4. Створити довільний багатокутник, зафарбувати його червоним кольором.

5. Розмістити всі створені фігури по центру сторінки.

6. Згрупувати об’єкти.

Розміщення учнів по робочих місцях. Роздаються ІТК.(Додаток 4), ТК.(Додаток 5),  Оголошення критеріїв оцінювання. Ведеться відомість виконання навчально-виробничих робіт.

ІV. Поточний інструктаж(195 хв.)

  1. Дотримання учнями правил охорони праці та техніки безпеки. Звернути  увагу  на необхідність  наявності білого халату у учнів та його вигляд.
  2. Цільові обходи майстром робочих місць.
  3. Перевірка правильності організації учнями робочих місць та правильність виконання трудових прийомів.
  4. Послідовність та правильність виконання технологічного процесу
  5. Перевірка умінь використання інструкційно-технологічних карт.
  6. Перевірка умінь використання інструментів, пристосувань та обладнання.
  7. Виявлення прогалин у їхні знаннях, своєчасне ліквідування їх.
  8. Приймання та оцінка якості робіт в ходу виконання завдання.
  9. Застосування набутих знань на практиці.

V. Заключний  інструктаж (30хв)

Підведення підсумків роботи учнів на уроці:

1. Аналіз правильності виконання завдання

2. Дотримання інструкційно-технологічних карт

3. Розбір типових помилок.

4. Виконання норм виробітку, раціональне використання робочого часу

5. Якість робіт кожного учня, та засоби усунення помилок

6. Досягнення мети та задач роботи.

VI. Домашнє завдання

Опрацювати теоретичний матеріал до теми «Завантаження та макетування тексту» з підручника Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 2. Практика  Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 1.

Творче завдання: використовуючи графічні примітиви, створити малюнок-заставку на ПК.

 

Майстер виробничого навчання ____________________________________ Ольга СЄРІК


Додаток 4

Інструктивна картка №8

Тема програми: Основи технічного редагування та оформлення тексту.

Тема уроку: Робота з графічними примітивами.

Мета: вдосконалення роботи з програмою Page Maker.

очікувальний результат: Виконавши завдання та засвоївши тему даного уроку, учні зможуть самостійно виконувати операції з: організації робочого місця, учень самостійно повинен використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів на сторінці публікації у програмі Page Maker.

Професія «оператор комп’ютерного набору»

Литература: Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 2. Практика.  Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 1.

Техніка безпеки при роботі на ПК

• Не можна самостійно, без дозволу вчителя, вмикати та вимикати комп’ютери;

• Не можна працювати мокрими руками та в вологому одязі;

• Не можна натискати на клавіші гострими предметами;

• Не можна ходити по класу, вставати зі свого місця без дозволу майстра виробничого навчання;

• При наявності технічних проблем в роботі комп’ютера повідомити вчителя.

 

Вправи

Порядок виконання операції

1 Створення прямокутника

Обрати інструмент 

Натиснувши ліву кнопку миші, намалювати прямокутник

2 Створення квадрата

Обрати інструмент 

Утримуючи клавішу SHIFT,  намалювати прямокутник

 

3 Виконання заокруглення кутів

Пункт меню Елемент – команда Скруглені угли

4 Створення еліпса

Обрати інструмент 

Натиснувши ліву кнопку миші, намалювати еліпс

 

5 Створення кола Обрати інструмент 

Утримуючи клавішу SHIFT,  намалювати коло

 

6 Створення багатокутника

 

Обрати інструмент 

Натиснувши ліву кнопку миші, намалювати багатокутник

7 Встановлення параметрів багатокутника Пункт меню Елемент – команда Установки мбагатокутника Обрати кількість кутів

8 Встановлення палітри кольорів Пункт меню вікно – команда Показати колір

8 Створення заливки графічного примітива Виділити об’єкт, на панелі Палітри кольорів натиснути кнопку  , обрати колір

 9 Створення абрису графічного примітива Виділити об’єкт, на панелі Палітри кольорів натиснути кнопку  , обрати колір абрису

 10 Зміна товщини абрису Пункт меню Елемент – команда Штрих

11 Розміщення об’єктів один відносно одного Виділити об’єкт, пункт меню Елемент – команда вибудовувати

 

12 Групування об’єктів Виділити об’єкти, пункт меню Елемент – команда Група

13 Розгрупування об’єктів Виділити об’єкт, пункт меню Елемент – команда Від’єднання від групи

14 Вирівнювання об’єктів Виділити всі потрібні об’єкти, обрати пункт меню Елемент – команда Вирівнювання об'єктів, обрати потрібний варіант

 Результат виглядає так

15 Використання заповнення об’єктів Виділити всі потрібні об’єкти, обрати пункт меню Елемент – команда Заповнення

Збережіть у своїй папці на диску D папку під номером ІК 8.

 

Майстер виробничого навчання ______________________Ольга СЄРІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

Технологічна картка 8

Дата проведення ___________

Професія «оператор комп’ютерного набору»

Тема програми: Основи технічного редагування та оформлення тексту.

Тема уроку: Робота з графічними примітивами.

Мета: вдосконалення роботи з програмою Page Maker.

очікувальний результат: Виконавши завдання та засвоївши тему даного уроку, учні зможуть самостійно виконувати операції з: організації робочого місця, учень самостійно повинен використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів на сторінці публікації у програмі Page Maker.

Литература: Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 2. Практика.  Брыкова О.В. Основы настольно-издательской деятельности (Adobe PageMaker). Часть 1.

 

 

Завдання

1. В програмі Page Maker створити обкладинку дитячої книжки за зразком.

2. За допомогою панелі інструментів зобразити наступне:

 

 

Згрупувати об’єкти. Скопіювати об’єкти на сторінку 2.

3.Завдання підвищеної складності: використовуючи графічні примітиви, створити малюнок – листівку привітання з днем народження одногрупнику.

Збережіть у своїй папці на диску D папку під номером ТК 8.

 

Майстер виробничого навчання ______________________ Ольга СЄРІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

 

Критерії оцінювання

БАЛИ

Що повинен виконати учень

4

Учень вміє завантажувати програму Page Maker.. Створювати новий документ, зберігати його в зазначеному місці. При роботі допускає грубі помилки. Чи не володіє навичками роботи з текстом.

5

Учень вміє завантажувати програму Page Maker.. Створювати документи, зберігати її в зазначеному місці. При роботі з текстом допускає грубі помилки.

6

Учень володіє основними прийомами створення нових документів в програмі Page Maker. При створенні документів допускає грубі помилки.

7

Учень володіє основними навичками роботи в програмі Page Maker.. Вміє самостійно створювати новий документ, вводити, редагувати і форматувати текст, при цьому припускається помилок.

8

Учень знає і використовує можливості програми Page Maker. Учень самостійно створює документ, вміє працювати з текстом, графічними об’єктами вводити, редагувати і форматувати текст. Вміє самостійно знаходити помилки, але виправляє помилки за допомогою майстра в / н.

9

Учень знає і використовує можливості програми Page Maker. Самостійно виконує практичне завдання, але при цьому допускає незначні помилки, які виправляє з деякими неточностями.

10

Учень володіє всіма навичками роботи в програмі Page Maker.. Повністю, самостійно виконує практичне завдання, улагоджується в учнівську норму часу. Вміє самостійно знаходити і виправляти допущені помилки.

11

Повністю, самостійно виконує практичне завдання без помилок і виправлень, улагоджується в учнівську норму часу. При цьому проявляє свої творчі здібності. та записуванні текстів на USBфлешку чи перенесенні на папір за допомогою принтера, виконанні операції технологічного процесу опрацювання інформації (приймає і контролює вхідні дані, готує, виводить та передає вихідні).  

12

Учень (слухач) має значні конкретні, практичні і теоретичні навички при виконанні всіх прийомів і технічних операцій, застосуванні видів самоконтролю та авто контролю якості роботи, роботі в Page Maker з введенням тексту та його реда­гуванням, користуванні внесенням об’єктів та малюнків у текст, використовуванні поля, та записуванні текстів на USBфлешку чи перенесенні на папір за допомогою принтера, виконанні операції технологічного процесу опрацювання інформації (приймає і контролює вхідні дані, готує, виводить та передає вихідні). Визначається здатність застосовувати спеціальні навички та компетенції і вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід роботи як у простих, так і виняткових ситуаціях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

Оцінювальна таблиця

№ п/п

ПІБ

Вступний інструктаж

Поточний інструктаж

Результат за урок

 

 

опитування

тест

закріплення

підсумок

ІТК

ТК

підсумок

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток2

Тести classtime.

 

 

doc
Додав(-ла)
Сєрік Ольга
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку