Умотивований вчитель
– агент зм н сучасного осв тнього простору в умовах реал зац ї
Концепц ї нової української школи
Академ чну свободу:
- право готувати авторськ навчальн програми;
-
- обирати методи, стратег ї, способи засоби навчання;
- активно виражати власну фахову думку;
-коуч - тренер;
-фасил татор - людина, що забезпечує усп шну
-групову комун кац ю;
-тьютор - ключова ф гура в дистанц йномунавчанн , що в дпов дає за проведення занять з учнями; -модератор в ндив дуальн й осв тн й траєктор ї дитини (направляє на отримання потр бної нформац ї,…)
Ставить в дкрит питання.
Позитивно реагує на учн в. Заохочує учн в до ндив дуальних висловлювань.
Забезпечує ясн сть у конфл ктних заплутаних бес дах м ж учнями п д час групової роботи або загальнокласної дискус ї.
Переадресує учням питання, поставлен йому (учителю), й коментар в ход загальнокласної дискус ї або дискус ї в групах, не нав’язує свою точку зору.
Допомагає учням зробити висновки.
Готовий надати будь-яку необх дну нформац ю,але не посп шає надавати її без
запиту з боку учн в.
Висновки, зроблен учнями , п ддає анал зу й обробц й надає учням у прийнятн й форм .
Диверсиф кац яформп двищення квал ф кац ї при ІППО:
Сем нари,
Онлайн-курси,
Конференц ї,
Самоосв та(визнання сертиф кат в)
осв тн портали з методичними та
дидактичними матер алами, українськими еенциклопед ями, мультимед йними
п дручниками та нтерактивними онлайн-
ресурсами: http://nus.org.ua; http://super.urok-ua.com; http://hurok-ua.com ;http://yrok.net.ua (для вчител в початкових клас в);….. проводиться перех д на систему осв тнього
електронного документооб гу (зам сть, а не як доповнення до наявної документац ї)