Урок виробничого навчання у групі за професією "Перукар (перукар-модельєр), візажист"

Про матеріал
Урок має мету: удосконалити та систематизувати уміння при виконанні моделювання (корекції) форми брів, при надаванні бровам кольору та форми за допомогою декоративної косметики; ознайомити з новими технологіями корекції брів за допомогою воску та фарбування брів фарбою Estel; навчити визначати форму та бажану лінію брів клієнта, виконувати корекцію брів за допомогою пінцета з дотриманням санітарних норм; формувати в учнів уміння, знання та навички при техніці моделювання брів.
Перегляд файлу

1

 

Професія: Перукар(перукар-модельєр), візажист

Дата 12.12.2019

Група № 10

 

                                                                 План уроку

виробничого навчання

 

Тема програми: «ВЗЖ-2» Оволодіння основними навичками моделювання (корекції) обличчя - (60 год.)

Тема уроку №  8.  Моделювання (корекція) форми брів (6 год.)

Мета уроку:

а) навчальна: удосконалити та систематизувати уміння при виконанні моделювання (корекції) форми брів, при надаванні бровам кольору та форми за допомогою декоративної косметики; ознайомити з новими технологіями корекції брів за допомогою воску та фарбування брів фарбою Estel; навчити визначати форму та бажану лінію брів клієнта, виконувати корекцію брів за допомогою пінцета з дотриманням санітарних норм; формувати в учнів уміння, знання  та навички при техніці моделювання брів;

б) розвиваюча: сприяти розвитку в учнів пізнавальної активності та самостійності в роботі;

в) виховна: прищеплювати зацікавленість до роботи, любов до обраної професії,  виховувати дисципліну та відповідальність, почуття естетичного смаку.

Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок.

Вид уроку: виконання індивідуальних робіт, конкурс.

Матеріально-технічна база: відеопроектор, екран, ноутбук.

Обладнання: воскоплав.

Інструменти: пінцет; манікюрні ножиці; пензель для тонування обличчя, спонж, пензель для пудри; лінійка для розмітки брів, щіточка для розчісування брів, скісний пензлик для фарбування брів, підстругачка для олівців.

Пристосування: ватні палички і диски; шпателя для епіляції.

Сировина: засоби для дезінфекції «АХД», «Біолонг», антисептичний засіб «Хлоргексидин-Віола»; міцелярна вода для зняття макіяжу; тонік; засоби для тонування обличчя, коректор, консилер, мінеральна пудра; засоби декоративної косметики (олівці для фарбування брів, тіні для фарбування брів, помадка для фарбування брів, гель для укладання брів); гель до депіляції, тальк, віск для епіляції, пінка після депіляції; фарба для брів Estel, засіб для зняття фарби на бровах Skin Color Remover.

Візажна білизна: пеньюар, одноразові комірці, пов’язка для волосся, серветки, вологі серветки, рукавички.

Дидактичне забезпечення:

Презентація «Архітектура брів»;

інструкційно-технологічні картки «Форма брів», «Правила корекції обличчя за допомогою брів», «Техніка вищипування брів», «Техніка корекції брів за допомогою тіней»,  «Техніка фарбування брів» - по 14 шт., схема будови брів - 14 шт., критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з професійно-практичної підготовки з теми «Моделювання (корекція) форми брів» - 14 шт., денне завдання – 14 шт.

Міжпредметні зв’язки:

 «Візажна  справа»: тема уроку «Підготовка робочого місця візажиста»;

«Санітарія і гігієна»: тема уроку «Санітарно-гігієнічні вимоги до організації і проведення візажних робіт»;

«Спеціальне малювання»: тема уроку «Виконання замальовки брів»;

«Охорона праці: тема уроку «Дотримання правил техніки безпеки праці»;

«Основи ринкової економіки»: тема «Створення реклами».

Англійська мова, математика.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

     1. Перевірка присутності учнів (звіт чергового).

     2. Перевірка зовнішнього вигляду та готовності учнів до уроку (звіт відповідального з охорони праці). Запитати в учнів про стан здоров’я та самопочуття.

 

ІІ. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ

  1. Повідомити тему програми. На вивчення теми за навчальною програмою відводиться 60 год. Ви навчитеся моделювати (робити корекцію) форми брів, моделювати (робити корекцію) очей, моделювати (робити корекцію)  вуст, моделювати (робити корекцію) форми обличчя.
  2. Повідомити тему уроку.
  3. Повідомити навчальну мету уроку.

МОТИВАЦІЯ: Гармонійне поєднання брів з очима, губами, овалом надає обличчю чарівність. Брови здатні створити або зруйнувати цю чарівність, підкреслити красу і привабливість очей, або, навпаки, надати обличчю небажаного виразу, посилити ті чи інші його недоліки. Весь макіяж може втратити сенс, якщо брови оформлені неправильно. Тому необхідно знати як будову, форми і лінії, так і правила їх оформлення. Коли ви навчитеся виконувати нові прийоми вміло та впевнено, знатимете технологію та послідовність виконання робіт, виконуватимете роботу з моделювання та корекції брів відповідно до форми обличчя клієнта і модних тенденцій, ви будете кваліфікованим, високооплачуваним і завжди затребуваним візажистом. Отримані на сьогоднішньому уроці знання знадобляться вам у професійній діяльності і в повсякденному житті.

  1. Вказати на міжпредметні зв’язки.
  2. Актуалізація опорних знань, вмінь та навичок необхідних для розкриття нової теми.

Завдання (на пригадування):

5.1. Як правильно організувати робоче місце візажиста?

5.2. Продемонструвати та прокоментувати підготовчі роботи по обслуговуванню клієнта. (Запросити клієнта, познайомитися з клієнтом, одягнути на клієнта пеньюар та пов’язку для волосся, провести опитування щодо бажаної процедури та алергенності, провести обробку рук та інструменту в присутності клієнта).

5.3. Як виконується демакіяж обличчя? Продемонструвати.

5.4. Як виконують тонування обличчя? Продемонструвати.

5.5. Будова брови. Зробити малюнок на дошці і прокоментувати, якими кольорами фарбується кожна ділянка брови.

5.6. Як зробити розмітку брів? Продемонструвати.

 

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Перегляд  з коментуванням презентації «Архітектура брів».
  2. Пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць учнів при виконанні завдань.

Розповісти про організацію робочих місць та техніку безпеки.

На робочому місці дотримуйтеся порядку. Інструменти та матеріали розміщуйте в порядку їх використання справа наліво. Все повинно лежати по мірі виконання технології: засіб для дезінфекції «АХД»; міцелярна вода, тонік; ватні диски; пензель для тонування обличчя, спонж, засіб для тонування обличчя, коректор, консилер, пензель для пудри, мінеральна пудра; щіточка для розчісування брів, скошений пензлик, олівці, підстругачка для олівців, гель для укладання брів, тіні, помадки,  ватні палочки; антисептичний засіб «Хлоргексидин-Віола»; засіб для дезінфекції інструменту «Біолонг»; рукавички, пінцет, манікюрні ножиці; серветки, вологі серветки.

Дотримуйтеся чистоти на робочому місці. Своєчасно прибирайте використані матеріали (ватні диски, ватні палички, серветки).

Сьогодні ми будемо працювати з металевим інструментом: манікюрними ножицями, пінцетом. Дотримуйтеся правил дезінфекції їх за допомогою дезінфікуючого засобу «Біолонг» та по закінченню роботи проводьте стерилізацію інструменту. Коректуючи брови за допомогою пінцету, працюйте в косметичних рукавичках, обробляйте руки засобом для дезінфекції АХД з метою запобігання інфікування місць корекції брів. Брови перед корекцією обробляйте антисептичним засобом «Хлоргексидин-Віола». Працюючи з воскоплавом, вмикайте та вимикайте його, тримаючись за корпус вилки; не перехиляйте воскоплав з метою набирання воску на шпатель; для уникнення опіку контролюйте температуру воску та обережно набирайте його на шпатель і наносьте на місце корекції брови. Обережно поводьтеся з гострими предметами: олівцем, ножицями, пінцетом.

Звернути увагу учнів на раціональне використання сировини.

  1. Демонстрація нових операцій і прийомів трудової діяльності з поясненням нової навчальної інформації.

Продемонструвати прийоми виконання денного завдання.

  1.        Фарбування брів олівцем.
  2.        Фарбування брів тінями.
  3.        Фарбування брів помадкою.
  4.        Фарбування брів фарбою Estel (15 хв. для проходження реакції фарби і окислювача).
  5.        Корекція брів за допомогою пінцета.
  6.        Корекція брів за допомогою воску.
  7.        Заключні роботи по фарбуванню брів фарбою Estel.
  1. Попередити типові помилки: негострий олівець, фарбування брів олівцем без імітування росту волосинок, помилки при підборі кольору засобів для фарбування брів відповідно до кольору волосся клієнта, вибір форми брів без врахування форми обличчя клієнта, вищипування волосинок не по одній, а пучком, не від самого кореню волосинки, не натягуючи шкіру, вищипування брів перед їх фарбуванням.
  2. Закріплення учнями прийомів і операцій трудової діяльності.
  3. Робота з технічною документацією.

Інструкційно-технологічні картки «Форма брів», «Правила корекції обличчя за допомогою брів», «Техніка вищипування брів», «Техніка корекції брів за допомогою тіней»,  «Техніка фарбування брів», схема будови брів.

  1. Підведення підсумків вступного інструктажу (завдання, норма часу, критерії оцінювання):
    1.        Ознайомити з денним завданням (на робочому місці):

Кількість робіт (клієнтів) – 2.

Завдання:

  • Виконати підготовчі роботи.
  • Виконати демакіяж обличчя.
  • Виконати тонування обличчя.
  • Визначити форму та бажану лінію брів клієнта. Надати бровам кольору та форми за допомогою засобів декоративної косметики.
  • Виконати корекцію брів за допомогою пінцета з дотриманням санітарних норм.
  • Виконати заключні роботи по обслуговуванню клієнта.

Конкурс: презентувати роботу візажиста з моделювання (корекції) форми брів у вигляді реклами салону краси (робота в парах).

Додаткові завдання:

1. Виконати фарбування брів за допомогою фарби Estel.

2. Виконати воскову депіляцію брів.

  1.        Ознайомлення з нормами часу на виконання роботи. Робоча норма часу на виконання завдання – 40 хв. Учнівська норма часу на виконання завдання – 2 год. 24 хв.
  2.        Ознайомити з критеріями оцінювання робіт учнів:

1-3 - Не вміє робити корекцію брів; 4-6 - При виконанні роботи припускається значної кількості помилок в корекції брів; 7-9 - При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок і неточностей при виконанні корекції брів; 10-12 - Вміє досконало робити корекцію брів. Враховується ступінь дотримання технології виконання демакіяжу обличчя, дотримання правил охорони праці, уміння підбирати кольорову гаму та створювати цілісний образ з урахуванням одягу, зачіски, аксесуарів. (Критерії оцінювання - на робочих місцях).

  1. Перевірити якість засвоєння учнями нового матеріалу.
  2. Бесіда за питаннями:
  • Яких правил слід дотримуватися при фарбуванні брів олівцем?
  • Як проріджують брови за допомогою пінцету?

 

  1. Повторити правила з охорони праці та безпеки життєдіяльності при виконанні денного завдання (метод «Мікрофон»):
  • Яких правил слід дотримуватися при організації робочого місця візажиста?
  • Яких правил поведінки слід дотримуватися при виконанні візажних робіт?
  • Яких правил слід дотримуватися при нанесенні засобів декоративної косметики на обличчя клієнта?
  • Як дезиніфікують інструмент та руки?
  • Як потрібно поводитися з електроприладами?
  • Як слід доглядати за пензлями?
  • Яких вимог слід дотримуватися при використанні засобів декоративної косметики?
  • Як уникнути прояву алергічних реакцій у клієнта?
  1. Організація робочих місць.

 

IV. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ

Цільові обходи робочих місць учнів

Перший обхід: Перевірка правильності організації робочих місць та додержанная ними правил безпеки праці.

Особливу увагу звернути на учнів (вказати прізвища)

_____________________________________________________________________

Другий обхід: Перевірка правильності виконання учнями нових прийомів та технологічного процесу виконання робіт.

Особливу увагу звернути на учнів (вказати прізвища):

_____________________________________________________________________

Третій обхід: Перевірка умінь користування схемами, інструкційно-технологічними картами.

Надання індивідуальної допомоги учням.

Перевірка ходу виконання робіт (міжопераційний контроль).

Надання допомоги учням при визначенні помилок у роботі та шляхів їх виправлення.

Четвертий обхід: Перевірка якості роботи учнів та виконання ними норм часу.

Прийом та оцінювання робіт учнів.

Прибирання учнями робочих місць.

 

V. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ

  1. Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку та підсумок результатів роботи за день. Підведення підсумків конкурсу на краще виконання візажних послуг.
  2. Аналіз причин помилок учнів та пропозиції засобів щодо їх усунення.

У випадку потреби поставити запитання для з’ясування, як учні засвоїли матеріал, для виправлення допущених помилок у роботі.

Бесіда за питаннями:

  • Яка форма брів підходить відповідно до круглої, овальної, трикутної, квадратної форми обличчя?
  • Коли форма брови може зробити вигляд обличчя сумним і як це виправити?
  • Чому форма брови може мати неприродній (намальований) вигляд і як це виправити?
  • Як уникнути болісних відчуттів при проріджуванні брів пінцетом?
  • Як уникнути подразнення шкіри після проріджування брів?
  1. Повідомлення та обґрунтування оцінок кожного учня за допомогою таблиці.

Заповнення листа оцінювання роботи учнів протягом уроку виробничого навчання.

4. Відзначення кращих робіт учнів.

5. Повідомлення наступної теми уроку: «Моделювання (корекція) очей».

6. Повідомлення домашнього завдання: 10-12 - Виготовити інструкційно-технологічну картку «Корекція брів за допомогою воску»; 7-9 - Підготувати повідомлення на тему «Тренди макіяжу очей»; 4-6 – Підготувати ілюстративний матеріал з теми «Моделювання (корекція) очей».

7. Організувати прибирання майстерні.

 

Оціночний лист

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові учнів

Оцінка

за теоретичні знання

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка за організацію робочого місця, дотримання правил охорони праці

Оцінка

за денне завдання

Оцінка за урок

фарбування

брів

корекція  брів

ОРМ

ОП

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстер в/н     ______________    Т.В.Лісовенко

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
13 грудня 2019
Переглядів
1250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку