Урок виробничого навчання:Вправи з виконання вікового макіяжу

Про матеріал
Подивіться на себе неупереджено і зрозумійте, що прийоми макіяжу, якими використувалися 10, 20, 30 років, повинні змінитися. Приміряйте новиймакіяж, новий колір волосся, нову зачіску. Це не експеримент, це - веління часу.
Перегляд файлу

Професія:Перукар( перукар – модельєр) Візажист.                                                                                                                                   

                                                                                                                                  Дата ______________________

                                                                                                                                     Група № ___________________

 Майстер виробничого навчання

___________________

 

 

 

 

План уроку   виробничого навчання

Тема програми № 6.  Види макіяжу.

Тема уроку № 25 . Вправи з виконання вікового макіяжу

а) навчальна:  формування у учнів уміння знання  та навички при виконанні вікового макіяжу.

б) розвиваюча: сприяти в розвитку в учнів пізнавальної активності та самостійності в роботі.

в) виховна: прищеплювати зацікавленість до роботи , дисципліну та відповідальність

Тип уроку: Урок формування первинних вмінь.

Вид уроку : практичний

Дидактичне забезпечення:

плакат №___ виконання вікового макіяжу

інструкційної – технологічна картка з теми: (15 екз.) виконання вікового макіяжу.

 

Матеріально-технічне забезпечення:

інструменти (набір кистей ; пінцет ; мані курни ножиці; )

пристосування( тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; тональний крем ;коректор ; пудра ; тіні (палітра) ; контурні олівці ; губники та блиск ; туш ; румянна  ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії)

візажна білизна ( пеньюар ;серветка ; рушники).

 

Між предметні зв’язки:

Візажна  справа : тема уроку «Виконання різних видів макіяжу.»

Санітарія і гігієна: тема уроку «Санітарно  гігієнічні вимоги» .

Охорона праці: тема уроку « Дотримання правил техніки безпеки праці.

 

ХІД УРОКУ

І ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА:

     1. Перевірка наявності учнів;

     2. Перевірка готовності учнів до уроків до уроку;

     3. Перевірка готовності навчально-виробничої майстерні до уроку.

ІІ ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ:

1.Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчально-виробничої діяльності, цільова  установка.

ТЕМА:Вправи з виконання вікового макіяжу

МЕТА:  Навчитися виконувати підготовчі роботи і володіння інструментом та пристосуваннями для виконання візажних робіт.

МОТИВАЦІЯ: Виконувати нові прийоми навчитися вміло та впевнено знати послідовність макіяжу відповідно до обличчя і моди клієнта.

2.Актуалізація опорних вмінь та навичок необхідних для розкриття нової теми. Завдання (на пригадування):

- як по вино виглядати робоче місце ( показати)?

- по яким лініям наносимо косметичні засоби ?

- які санітарні вимоги треба при праці візажиста?

- визначення типу шкіри:

3.Ознайомлення учнів з матеріалами, інструментами і правилами, які вперше будуть застосуватись на уроці та правилами техніки безпеки при роботі з ними:Такі інструменти та матеріали(м. в. н. демонструє і пояснює для чого використовують такі інструменти).

4.Пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць учнів при виконанні завдань. При виконанні завдань робоче місце треба організувати таким чином:На робочому столі розташовуємо всі інструменти і пристосування з права на ліво. Все повинно лежати по мірі виконання технології:

На робочому столі розташовуємо всі інструменти і пристосування з права на ліво. Все повинно лежати по мірі виконання технології візажа:тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; тональний крем ;коректор ; пудра ; тіні (палітра) ; контурні олівці ; губники та блиск ; туш ; рум’яна  ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії.

5.Демонстрація нових операцій і прийомів трудової діяльності з поясненням нової навчальної інформації.

Підготовчі роботи при виконанні макіяжу:

  • підготовчі роботи:(організація робочого місця)
  • запрошення клієнта та діалог з ним
  • миття рук

Вправи з виконання вікового макіяжу.

Подивіться на себе неупереджено і зрозумійте, щоприйомимакіяжу, якимивикористувалися 10, 20, 30 років,повиннізмінитися. Приміряйтеновиймакіяж, новийколірволосся, новузачіску. Це неексперимент, це - веління часу:
-   Волосся. Змінюється не тількиколіробличчя, але і волосся, і це не тількизавдяки сивому волоссю. Сам відтінокстаєтьмяним і млявим, як в'янелистя. Йогообов'язковопотрібно регулярно «оновлювати»кращийваріантдляжінок у віці.. Але якщо в молодостідовгеволосся - ценайбільшбезпроблемнийваріант, то у віцідовгеволоссявимагаютьнавітьбільшеуваги, ніж стрижка.
Переглядайте і макіяж. Якщоколірволоссястаєсвітліше, макіяжтежсліднадаватидопомогу. Якщовивирішуєтезробитиколірволоссяяскравіше - фарбимакіяжутежпотрібно «підтягувати», робитибільшнасиченими:

- Перед нанесенням тонального крему нанесемотрохизволожуючогозасобу, тодібільшрівномірнимвийде тон. Тональний крем підкреслить красу шкіри, а не буде ховатиїї. Длянанесенняйого кращекористуватисяспеціальнимспонжем. Не будемозабувати про консилер в таких місцях, якікращесховативід чужих очей - цеприщики, нерівнашкіранавколо носа, кола підочима. Якщо у вас підочиматемні кола, то потрібноуникатижовтихконсілеров, інакше ваша шкіра буде виглядатизеленуватоюабосіркою.

-Брови можутьвидати ваш вік і те, як ви за собою доглядаєте. Колірбрів став тьмяним. Йогоможнаоновитиспеціальнимфарбуванням в салоні. Або не забуватипідфарбовувати брови щодня перед виходом з дому. Форма брівтеж повинна бути теперінший, ніж у молодості. Оскількивсірисиобличчяпочинаютьтрішечки «обвисати», брови кращеробити легкими, без сильно опущенихрешт.

- Тіні з блиском забудемо.Коли ви помітили, що навколо ваших очей з'явилися зморшки, потрібно забути про блискучі і мерехтливі тіні. Вони тільки підкреслюють нерівну шкіру і зморшки, а не маскують їх. Тіні ніжної структури здатні злитися з шкірою і будуть хорошим камуфляжем вашим очам. Нанесемо на повікитінівідтінку персика абошампанського, цікольориідеальноприкрасятьбудь-якіочі. Можнавиділитиочіцілкомабо нанести тонкусмужку. Це створить ефектюних очей. Якщоочівиглядаютьнабряклими, нанесемо на середину очі темно-коричневітіні. Це створить природну складку і додастьглибину очам.Уникайтеблискучихтіней, цедодаєвіку.

1. На все віко, віднижньоїчастини складки до самоїподбровнойкістінанесітьсвітлуабоблискучу основу.
2. Поверх основинанесітьперсиковіабо серо-корічневиєтіні і акуратнорозтушуйте.
3. Нанесітьтінібільш темного відтінку (шоколадно-корічневиє, темно-зелені, мідні і тому подібне) таким чином:
4.Починаючивідсередини, відлініїзростаннявій, до ділянкибезпосередньо над складкою. Як слідрозтушуйте, абиперехідвідтінківбувнепомітний. Абипоглядбуввиразнішим, підкреслітьтемнимитіняминижнюповікупідлінієюзростаннявій.
5. Нанесітьтінівідвнутрішнього до зовнішньогокуточкаочі, поступоводілячилініюширшою. Не забудьте гарненькорозтушувати.

- Підкресліть контур ока олівцем або підведенням і нафарбуйте вії тушшю.  Якщокористуєтесяпідведенням, намагайтеся, щоб над зовнішнімикуточками очей вона буласпрямованатрохивгоруабохоча б горизонтально, але ніяк не вниз . Тодіочібудуть такими, якимивимали в молодості. Адже в старостівсірисиобличчякілька «обвисають».

-  Тушшюкористуйтеся з підкручуєщіточкою. Чим кращевіїзакрученівгору, тимбільшевідкривається око, тимменшепомітніопущенікуточки очей.Коліртуші: чорний, сірийабокоричневий, яскравакольорова туш після 50 - це вульгарно.

-  Рум'янакращевибиратирозсипчасті. Рожевірум'яна і яскраво-червона помада. Такіпоєднання косметики дужестарятьжінку, тому їхслідуникати. На обличчі повинен бути якийськолір, і лише одну частинуобличчябажановиділяти. Приміром, якщо на щокиляглияскравірум'янаабо губи нафарбованіяскравоючервоною помадою, то очіповиннізалишатисянейтральні.
-   Починайте і закінчуйтемакіяж з губ. Напочаткупокладіть будь бальзам. Нехай він живить губи, готуєїх до помади. Заключним штрихом може стати спеціальнийфлюїд, якийкладеться поверх помади, він буде закріплюватиколір, а також не давати губах сохнути.

І наш макіяж закінчин почінаемо знімати пелерину. Зону декольте трохи при пудриваєм . І відпускаємо клієнти .

6.Закріплення учнями прийомів і операцій трудової діяльності. Учням пропонують спробувати такі вправи;Особистим показом учні закріплюють тему уроку. Розділити на пари майстер – клієнт ( елемент ділової гри ).

 7.Робота з технічною документацією.

плакат №___ виконання вікового макіяжу

інструкційної – технологічна картка з теми: (15 екз.) виконання вікового макіяжу.

 

8. Розгляд типових помилок та способів їх попередження.При виконанні завдань учні можуть допустити такі помилки:

     1.  Не проведено тест на чутливість

2.  порушення технологічного виконання.

3.  використанням неякісних засобів для макіяжу.

     4. не врахуванням стану здоров’я та самопочуття клієнта;

Щоб запобігати помилкам учнів при виконанні завдання потрібно:

     1.завжди робити тест на чутливість.

     2.виконувать технологічне виконання макіяжу.

     3.звертати увагу на дату і рік видання засобів.

9.Підведення підсумків вступного інструктажу (завдання, норма часу, критерії оцінювання): Розділити на пари майстер – клієнт ( елемент ділової гри ). Норма часу : на вправи – 1 год.  на виконання – 5год.

ІІІ. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ТА САМОСТІЙНІ ВПРАВИ УЧНІВ:

   Розподіл учнів по робочих місцях. Цільові обходи майстром робочих місць учнів.    Мета обходів:

Перевірка правильності організації робочих місць та додержанная ними правил безпекипраці.

Перевірка правильності виконання учнями нових прийомів та технологічного процесу виконання робіт.

Перевірка умінь користування схемами, інструкційними та технологічними картами.

Надання індивідуальної допомоги учням.

Перевірка ходу виконання робіт (між операційний контроль).

Допомога учням самим відшукати помилки та шляхи їх виправлення.

Перевірка якості роботи учнів та виконання ними норм часу.

Прийом та оцінювання робіт учнів.

Прибирання учнями робочих місць.

ІV. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ:

Аналіз діяльності учнів у процесів всього уроку.

Аналіз причин помилок учнів та пропозиції засобів щодо їх усунення.

Повідомлення та обґрунтування оцінок за допомогою таблиці.

Заповнення листа оцінювання роботи учнів протягом уроку виробничого навчання

Відмітити кращі роботи учнів.

Повідомлення наступної теми уроку:

Видача домашнього завдання:

 

 

 

Міні – плакати.

Тема програми : Види макіяжу.

Тема уроку: Вправи з виконання вікового макіяжу.

docx
Додав(-ла)
Герус Олена
Додано
11 травня 2019
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку