Урок "Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Розв’язування задач, що містять збільшення(зменшення) числа у кілька разів. Птахи взимку."

Про матеріал
Інтегрований урок математики в 3 класі розроблений згідно чинної програми МОН України з використанням педагогічних ігор "Розумники".
Перегляд файлу

Технологічна карта

уроку математики з використанням ЕОІР педагогічних ігор «Розумники» у 3-му класі

(автор:Перепьолкіна І.М.,вчитель вищої категорії,

НВК №1 відділу освіти Покровської міської ради

Донецької області)

 

 

Тема розділу:

Нумерація трицифрових чисел.

Тема уроку:

Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Розв’язування задач,  що  містять збільшення(зменшення) числа у кілька разів. Птахи взимку.

 

№ уроку в розділі

Урок №49.

Тип уроку:

 Інтегрований.

Цілі уроку:

   вдосконалювати вміння учнів визначати число сотень, десятків у трицифровому числі:формувати вміння розв’язувати складені задачі, що містять збільшення(зменшення)числа у кілька разів; розвивати логічне мислення, увагу. Закріпити знання учнів про птахів взимку. Виховувати бажання допомагати птахам взимку.

 

Основні терміни та поняття:

Розряд, збільшення та зменшення числа у кілька разів.

Форми роботи:

- індивідуальна,

- фронтальна,

- в групах.

Етап використання ЕОР:

  •                   актуалізація та корекція опорних знань, умінь і навичок,
  •                   закріплення, узагальнення та систематизація вивченого.

Мета використання ЕОР:

активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Хвилинка психологічного настрою. «Подаруй квітку»

 

 

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.

1.Мотивація навчальної діяльності учнів.

   Вправа «Очікування».

- Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми поєднаємо на ньому природознавство і математику.

- Що ви очікуєте від такого уроку?

- Як ви гадаєте, яким він буде? (Буде цікавим, веселим, повчальним).

  Продовжіть речення:

 -Я хочу, щоб урок був…

-На  уроці я хочу навчитись

-На  уроці я можу навчити….

Фенологічні спостереження.

Стало біло навкруги – 
Я розпушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я - …зима.

-Які слова допомогли відгадати загадку?

2. Бесіда «Птахи взимку».

   Без сокири і без рук, а дім будує. (Пташка)

-Птахи-окраса природи. Вони прикрашають і оживляють її. У світі  налічується 10 000 видів пташок. У лісі, на луках, у парку, саду, біля житла  -  скрізь вони привертають нашу увагу. Ми спостерігаємо   за ними,  як у пошуках  їжі стрибають по землі, милуємося польотом, захоплюємося їхнім співом. Не можемо уявити собі лісу без співу пташиного, чарує нас пісня солов'я і жайворонка.

Презентація «Синичка»

3.Гра «Рахуємо разом»

(на рахунок 1,2,3 учні всі разом називають відповідь)

100- 5∙8-                60 раз годують пташенят за годину;

800-100-200-        500 ударів б’ється за хвилину

6∙5+2∙5-               40 видів синичок в Україні

200-100- 61-  39 км швидкість синички  за год       

3 сот., 6 дес.                                         360      В Україні видів пташок.

1 од.  ІІІ розр.,  6 од.  ІІ  розр.             160  видів пташок зникло за 800 років.

    4  сот.                                                400 видів пташок стали        рідкісними.

  6 од. ІІІ розр., 5 од. І розр.             605  видів птахів під загрозою знищення.

Фізкультхвилинка.

Пам’ятайте, любі діти,

Щоб сади у нас цвіли,

Щоб літали в чистім небі

І лелеки, й журавлі,

Щоб пташки у нас співали,

І дерева підростали,

Щоб земля була у квітах,-

Бережіть природу, діти!

ΙΙΙ. Вдосконалення набутих навичок.

  1. Каліграфічна хвилинка.

Назви і запиши число в якому 3 од. ΙΙΙ роз., 2 од. ΙΙ роз, 5 од. Ι роз.- 325.

 

  1. Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.1
  • Відправ учнів у космічну подорож. Віднови числовий ряд та пропущені числа.

 

 

3.Робота за підручником. с. 65-66.

№434-усно- естафета (приклади).

№439 – письмово з коментуванням (приклади).

4.Робота в групах над задачею.

 

1 група- складає план розв’язування задачі.

2 група- добирає вираз розв’язання.

300+200-100

300-200-100

300-100+200

3 група- серед запропонованих відповідей,визначає правильний.

200р.,400р.,500р.

Фізкультхвилинка (музична)

ΙV. Закріплення вивченого матеріалу.

Самостійна робота.

  Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.3

  -Дізнайся,кого сховав фокусник в коробках.Обчисли та добери відповідні числа.

 

Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.9.

  • Склади короткий запис та розв’яжи задачу.

V. Розвиток логічного мислення.

Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.11.

Завдання для кмітливих.

  • Визнач кількість п’ятикутників, чотирикутників, трикутників.

Добери відповідні числа.

VΙ. Підсумок уроку.

     1.Гра «Мікрофон»

  • Що нового дізнались на уроці?
  • Чи справдились ваші очікування?
  • Як ми можемо допомогти птахам взимку?

2.Домашнє завдання.

             №442,443

             Вис. рівень-440 (творча робота).

 

 

docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку