Технологічна карта
уроку математики з використанням ЕОІР педагогічних ігор «Розумники» у 3-му класі
(автор:Перепьолкіна І.М.,вчитель вищої категорії,
НВК №1 відділу освіти Покровської міської ради
Донецької області)
Тема розділу: |
Нумерація трицифрових чисел. |
Тема уроку: |
Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Розв’язування задач, що містять збільшення(зменшення) числа у кілька разів. Птахи взимку.
|
№ уроку в розділі |
Урок №49. |
Тип уроку: |
Інтегрований. |
Цілі уроку: |
вдосконалювати вміння учнів визначати число сотень, десятків у трицифровому числі:формувати вміння розв’язувати складені задачі, що містять збільшення(зменшення)числа у кілька разів; розвивати логічне мислення, увагу. Закріпити знання учнів про птахів взимку. Виховувати бажання допомагати птахам взимку.
|
Основні терміни та поняття: |
Розряд, збільшення та зменшення числа у кілька разів. |
Форми роботи: |
- індивідуальна, - фронтальна, - в групах. |
Етап використання ЕОР: |
|
Мета використання ЕОР: |
активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів. |
Хід уроку: І. Організаційний момент. Хвилинка психологічного настрою. «Подаруй квітку»
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань. 1.Мотивація навчальної діяльності учнів. Вправа «Очікування». - Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми поєднаємо на ньому природознавство і математику. - Що ви очікуєте від такого уроку? - Як ви гадаєте, яким він буде? (Буде цікавим, веселим, повчальним). Продовжіть речення: -Я хочу, щоб урок був… -На уроці я хочу навчитись… -На уроці я можу навчити…. Фенологічні спостереження.
Стало біло навкруги – -Які слова допомогли відгадати загадку? 2. Бесіда «Птахи взимку». Без сокири і без рук, а дім будує. (Пташка) -Птахи-окраса природи. Вони прикрашають і оживляють її. У світі налічується 10 000 видів пташок. У лісі, на луках, у парку, саду, біля житла - скрізь вони привертають нашу увагу. Ми спостерігаємо за ними, як у пошуках їжі стрибають по землі, милуємося польотом, захоплюємося їхнім співом. Не можемо уявити собі лісу без співу пташиного, чарує нас пісня солов'я і жайворонка. Презентація «Синичка» 3.Гра «Рахуємо разом» (на рахунок 1,2,3 учні всі разом називають відповідь) 100- 5∙8- 60 раз годують пташенят за годину; 800-100-200- 500 ударів б’ється за хвилину 6∙5+2∙5- 40 видів синичок в Україні 200-100- 61- 39 км швидкість синички за год 3 сот., 6 дес. 360 В Україні видів пташок. 1 од. ІІІ розр., 6 од. ІІ розр. 160 видів пташок зникло за 800 років. 4 сот. 400 видів пташок стали рідкісними. 6 од. ІІІ розр., 5 од. І розр. 605 видів птахів під загрозою знищення. Фізкультхвилинка. Пам’ятайте, любі діти, Щоб сади у нас цвіли, Щоб літали в чистім небі І лелеки, й журавлі, Щоб пташки у нас співали, І дерева підростали, Щоб земля була у квітах,- Бережіть природу, діти! ΙΙΙ. Вдосконалення набутих навичок.
Назви і запиши число в якому 3 од. ΙΙΙ роз., 2 од. ΙΙ роз, 5 од. Ι роз.- 325.
3.Робота за підручником. с. 65-66. №434-усно- естафета (приклади). №439 – письмово з коментуванням (приклади). 4.Робота в групах над задачею.
1 група- складає план розв’язування задачі. 2 група- добирає вираз розв’язання. 300+200-100 300-200-100 300-100+200 3 група- серед запропонованих відповідей,визначає правильний. 200р.,400р.,500р. Фізкультхвилинка (музична) ΙV. Закріплення вивченого матеріалу. Самостійна робота. Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.3 -Дізнайся,кого сховав фокусник в коробках.Обчисли та добери відповідні числа.
Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.9.
V. Розвиток логічного мислення. Робота з ЕОІР «Математика, 3клас», частина 2, розділ 6,з.11. Завдання для кмітливих.
Добери відповідні числа.
VΙ. Підсумок уроку. 1.Гра «Мікрофон»
2.Домашнє завдання. №442,443 Вис. рівень-440 (творча робота).
|