Досвід не можна передавати,
якщо свідомістю того,
хто хоче запозичити досвід,
не оволоділа ідея,
яка стала джерелом натхнення
до творчої праці.
В. Сухомлинський
Даний урок допоможе: повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Повторити вивчені раніше фрази і слова; числівники до 10, кольори. Вивчити нові літери Uu,Vv. Ознайомити учнів із фразами «How old are you?», « I am …» та практикувати їх вживання в усному мовленні; практикувати вживання в усному мовленні займенників «he», «she»; закріпити фрази класного вжитку «listen and repeat», «speak English». Розвивати усне мовлення, орфографічні та артикуляційні навички. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.вчителю передати свій досвід, а учням з легкість засвоїти тему уроку та повторити вже вивчений матеріал. А також учитель легко та цікаво передасть свій досвід, що є невід'ємною частиною у навчанні учнів початкових класів
Урок « Визначення віку. Скільки тобі років ? Вивчення літер Uu, Vv»
Aims/ Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Повторити вивчені раніше фрази і слова; числівники до 10, кольори. Вивчити нові літери Uu,Vv. Ознайомити учнів із фразами «How old are you?», « I am …» та практикувати їх вживання в усному мовленні; практикувати вживання в усному мовленні займенників «he», «she»; закріпити фрази класного вжитку «listen and repeat», «speak English». Розвивати усне мовлення, орфографічні та артикуляційні навички. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.
Обладнання: підручник, ноутбук, демонстраційні картки, ватмани, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу
1. Привітання
Teacher: Hello! ( Піднімаємо праву руку – махаємо долонею)
Children: Hello! ( Піднімаємо ліву руку – махаємо долонею)
Teacher: Hello, how are you? ( Повертаємось до сусіда, махаємо долонями, показуємо жест, який означає «Як ти?»)
Children: I am good! (Один великий палець вгору, рахуємо)
I am great! ( Два пальці вгору)
I am wonderful! ( Три пальці вгору)
- I am glad to see you. Sit down.
- Рада вас бачити. Сідайте
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Lets start our English lesson.
- Давайте розпочнемо наш урок англійської мови.
1. Фонетична зарядка
- Lets answer the questions ./Відповідайте на запитання.
- What is your name?
- How are you?
- Where are you from?
- Are you from the Ukraine?
- Are you from the US?
2. Постановка проблемного запитання
( Вчитель прикріплює на дошку ватман , на якому зображено фіксиків)
- Look! Подивіться!
- Who is this? Хто це?
Children: Це фіксики.
3. Правила уроку
Children: правило піднятої руки. (Вчитель відкриває екран телевізора і клеїть під ним першу кнопку).
Children: правило постави. ( Вчитель клеїть зелену кнопку)
Children: правило тиші. ( Вчитель приклеює жовту кнопку)
Children: правило поваги один до одного. ( Вчитель приклеює синю кнопку)
4. Канал “Planet of animals»
- Look at the TV/ Подивіться в телевізор. Ввімкнувся перший канал і нам з вами потрібно здогадатися, як він називається, щоб ми змогли переключити на інший канал і фіксики стали на крок ближче до нас.
- Whom we see on TV? Кого ми бачимо в телевізорі?
( Вчитель показує на змію і запитує):
Children: Змія.
Children: a snake.
( Далі вчитель показує на мавпочку,на кролика, на ведмедя, на лисицю)
(Вчитель вислуховує всі варіанти дітей)
III.Повідомлення теми та мети уроку
Сьогодні ми продовжимо вивчати англійську мову. Ми вивчимо нові літери. Також ми навчимось запитувати й розповідати, скільки вам років. Познайомимось та вивчимо нові слова.
( Вчитель вмикає на комп’ютері шипіння каналу. На екрані з’являється репортер. )
1. Канал «Relaxing channel»
(Вчитель повертає монітор до дітей, на якому з’являється репортер)
Репортер: Hello,children.
Teacher: Діти, що треба сказати.
Учні: Hello.
Репортер: My name is Nastya and this is Relaxing channel.
Teacher: Діти, як же звуть нашого репортера?
Учні: Настя.
Teacher: Так, Настя веде канал,на якому ми зможемо відпочити.
Репортер: You should repeat after me and I’ll help you.
Teacher: Ви молодці. Допомогли фіксикам відгадати назву першого каналу, а тепер, щоб Настя допомогла фіксикам перейти на інший канал, вам треба повторювати за нею.
2. Фізкультхвилинка з репортером на повторення числівників
One, one, one (плескають в долоні по одному разу після кожного слова)
I can run! ( Імітація бігу на місці)
Two, two, two. (Плескають в долоні по 2 рази)
I can jump too! (Стрибок вгору)
Three, three, three.( Плескають по 3 рази в долоні)
Look at me! ( Репортер показує на себе)
Репортер: Good for you/Молодці.
IV. Основна частина уроку
Teacher: Дивіться, діти, у репортера є коробка. Яку вона передала нам, щоб ми змогли якомога скоріше допомогти фіксикам.
( Вчитель дістає з-під столу коробку, в якій лежать літери Uu,Vv).
Teacher: Look/Дивіться ( дістає з коробки літеру Uu)
Children: ми бачимо парасольку і дядька.
Teacher: Look/Дивіться ( дістає з коробки літеру Vv)
Children: волейбол і вазу.
Children: Vv.
2. Фізхвилинка
- Stand up. Look at the window. ( Встали. Подивились у вікно)
Look at the door. ( Подивились на двері)
Look at the blackboard. ( Подивились на дошку)
Look at the floor. ( Подивились на підлогу)
Clap your hands. ( Поплескали в долоні)
Turn around. ( Зробили оберт навколо своєї осі)
3. Канал «Birthday party»
Teacher: Look at the blackboard. What we see? / Подивились на дошку, що ми бачимо?
Children: Діти святкують день народження, але вони не знають скільки свічок треба підпалити. Як можна дізнатись скільки хлопчику років? Для цього треба запитати …..?
Children: Треба запитати скільки йому років.
Teacher: Yes, you are right./ Так, ви праві. Для цього використовується фраза
How old are you? А відповідаємо I am….. і вказуємо свій вік. (На дошку прикріплює ці фрази. Вчитель запитує вибірково учнів їх вік)
4. Гра «Кольорова парасолька»
Teacher: подивіться, яке яскраве і палюче сонце завітало на День народження до дітей. Фіксикам жарко. Що допоможе захистити фіксиків від сонця? Ми сьогодні вивчали це слово.
Children: парасолька.
(Вчитель роздає учням листки, на яких зображено одного з фіксиків, що тримає в руках парасольку, але на парасольці немає верху. Діти приклеюють кольоровий верх на парасольку.)
Children: амбреле.
Teacher: Yes, you are right. Ви допомогли фіксикам вибратись із телевізора і завітати до нас на урок. Тепер вони будуть слідкувати за тим, як ви працюєте із підручником, щоб вручити веселий смайлик. Тому будьте уважними і старанними учнями!
4. Робота з підручником
a) Listen and repeat
Teacher: Open your book on page 56, ex. 1.\ Відкрили свої книжки на ст.56, впр.1. Погляньте на зображення до вправи. На ньому мама запитує скільки донечці років та скільки років її подружці. Послухайте та повторіть.
b) Say the rhyme. Розучування вірша Ex.2, p.56
Вчитель читає по строфі, а учні повторюють
Now I’m seven, I’m seven today!
V. Заключна частина
1. Підсумок уроку
- Що нового дізнались на уроці?
- Хто завітав до нас на урок?
- Чи сподобався вам урок? Чим?
- Які нові слова й фрази вивчили на уроці?
- Як спитати « Скільки тобі років?»
- Як відповісти на дане питання?
Фіксики як і обіцяли вручають вам смайлики.
Stand up,please!
Good buy!
(пісенька «The Goodbye Song»)