Урок "Визначення завдань для виконання проекту. Створення банку ідей"

Про матеріал
Ознайомити учнів з видами проектів та вибрати доцільний спосіб виконання проекту; Навчити складати план роботи з виконання проекту та план проектної діяльності; Розвинути навики у розробці рецептури страв; Виховати естетичні смаки щодо оформлення страв та сервірування столу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Визначення завдань для виконання проекту. Створення банку ідей Конспект уроку з трудового навчання 8 клас Підготувала вчитель трудового навчання Мостиської ЗОШ № 3 І-ІІІ ст. Хай Олександра Миколаївна

Номер слайду 2

Мета уроку: Ознайомити учнів з видами проектів та вибрати доцільний спосіб виконання проекту; Навчити складати план роботи з виконання проекту та план проектної діяльності; Розвинути навики у розробці рецептури страв; Виховати естетичні смаки щодо оформлення страв та сервірування столу.

Номер слайду 3

А Б В Г 1. 15...20 хв. 2. 20...30 хв. 3. 7... 10 хв. 4. 10...12 хв. Встановіть відповідність між зображенням, назвою і часом варіння макаронних виробів: І. Макарони ІІ. Локшина ІІІ. Вермішель ІV. Засипки

Номер слайду 4

І. Макарони 2. 20...30 хв. А ІІ. Локшина 1. 15...20 хв. В ІІІ. Вермішель 4. 10...12 хв. Г ІV. Засипки 3. 7... 10 хв. Б

Номер слайду 5

АБВГ ҐДЕЄ ЖЗИІ ЇЙКЛ МНОП 1 2 3 4 5 РСТУ ФХЦ ЧШЩ ЮЯЬ 6 7 8 9 6 3 6 р и с

Номер слайду 6

Із зерна якої злакової культури виготовляють манну крупу? 5 8 2 5 3 7 3 п ш е н и ц і Пшоняну крупу виготовляють з: 5 6 5 6 1 п р о с а АБВГ ҐДЕЄ ЖЗИІ ЇЙКЛ МНОП 1 2 3 4 5 РСТУ ФХЦ ЧШЩ ЮЯЬ 6 7 8 9

Номер слайду 7

Які страви можна приготувати з молочних продуктів? Супи: з крупами, макаронними виробами, овочами; Каші: манна, рисова, гречана, вівсяна, гарбузова та ін.; Страви з кисломочного сиру: сирники, запіканки, вареники, галушки, пудинги; Соуси: молочні, сметанні, на вершковому маслі; Солодкі страви і напої: молочний кисіль, желе, креми, морозиво, коктелі.

Номер слайду 8

Страви з борошна: Хлібобулочні вироби, Кулінарні страви; Кондитерські вироби.

Номер слайду 9

Проект (proect у перекладі з латинської означає «кинутий уперед задум») — це сукупність певних дій, документів, попередніх текстів, задум чи план на створення матеріального об’єкта, предмета, створення різноманітного теоретичного продукту. Проект неможливо створити та реалізувати без творчої діяльності. Проектна діяльність пронизує сьогодні всі сфери функціонування традиційного промислового підприємства: у маркетингу — це проекти маркетингових досліджень, рекламних акцій, виведення на ринок нових продуктів, одержання нових ринків збуту; у дослідно-конструкторських підрозділах — це проекти нових продуктів, технологій; у виробництві — проекти серійного випуску нової продукції, технічного переозброєння, упровадження нових технологій; у торговельному бізнесі — проекти з масової реалізації продукції тощо.

Номер слайду 10

Обґрунтування вибору об'єкта проектування Вивчення літературних даних, інформації про об'єкт проектування Дослідження історичних основ об'єкту проектування Ознайомлення з технологією приготування страв з макаронів,круп,борошна та молочних продуктів Дослідження розрахунку матеріальних витрат Для досягнення мети необхідно намітити виконання наступних задач:

Номер слайду 11

Етапи проектування Конструкторський Організаційно- підготовчий Технологічний Заключний

Номер слайду 12

Організаційно- підготовчий етап: –учні обирають тему, обгрунтовують її, визначають об’єм знань і умінь, які необхідні для виконання задуму; –узагальнюють вивчений матеріал, цим самим включаючи його в загальну систему своїх знань і вмінь; –працюють з літературою, в якій шукають аналоги задуманого виробу (послуги), аналізують їх; –пропонують різні конструкції виробу.

Номер слайду 13

Конструкторський етап: – виконують опис страви, рецептури; – підбирають матеріали; – визначають технологічну послідовність виконання виробу; – планують технологію виготовлення, при цьому здійснюють добір інструментів та обладнання; – обирають оптимальну технологію приготування страви.

Номер слайду 14

На технологічному етапі учні виконують технологічні операції, корегують свою діяльність, здійснюють самооцінку і самоконтроль своєї роботи. Мета цього етапу – якісне і правильне виконання трудових операцій.

Номер слайду 15

Заключний етап: Учні проводять економічні розрахунки, аналізують проведену ними роботу, встановлюють, чи досягли вони своєї мети, який результат їхньої праці, його практичне значення, які затрати часу, зусиль, матеріалів тощо.

Номер слайду 16

Банк ідей – це сукупність способів вирішення проблеми, щодо проектування виробу, тобто набір образів майбутнього виробу, його конструкційних матеріалів. Завдання: розробка рецептури і приготування фірмової страви для власного кафе, бару, кав’ярні, ресторану.

Номер слайду 17

Сервірування святкового столу 1. Ніж для масла 2. Тарілка для хліба та масла 3. Ложка для першої страви 4. Вилка для морепродуктів(холодних закусок) 5. Ніж для морепродуктів(закусок) 6. Вилка для м'яса та салатів(головної страви) 7. Столовий ніж 8. Декоративна тарілка 9. Тарілка для супу 10. Десертна ложка 11. Десертна вилка 12. Стакан для води 13. Бокал для шампанського 14. Бокал для червоного вина 15. Бокал для білого вина

Номер слайду 18

Способи складання серветок для святкового сталу

Номер слайду 19

Що таке проект? Проект (proect у перекладі з латинської означає «кинутий уперед задум») — це сукупність певних дій, документів, попередніх текстів, задум чи план на створення матеріального об’єкта, предмета, створення різноманітного теоретичного продукту.

Номер слайду 20

Які є етапи проектування? Організаційно- підготовчий; Конструкторський; Технологічний; Заключний.

Номер слайду 21

Висновок Дізнались, що таке проект та які є його етапи здійснення; Яку роботу необхідно виконати на організаційно-підготовчому етапі; Як правильно підбирати страви для урочистостей та серірувати святковий стіл.

ppt
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
2172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку