Мета уроку: Ознайомити учнів з видами проектів та вибрати доцільний спосіб виконання проекту; Навчити складати план роботи з виконання проекту та план проектної діяльності; Розвинути навики у розробці рецептури страв; Виховати естетичні смаки щодо оформлення страв та сервірування столу.
Які страви можна приготувати з молочних продуктів? Супи: з крупами, макаронними виробами, овочами; Каші: манна, рисова, гречана, вівсяна, гарбузова та ін.; Страви з кисломочного сиру: сирники, запіканки, вареники, галушки, пудинги; Соуси: молочні, сметанні, на вершковому маслі; Солодкі страви і напої: молочний кисіль, желе, креми, морозиво, коктелі.
Проект (proect у перекладі з латинської означає «кинутий уперед задум») — це сукупність певних дій, документів, попередніх текстів, задум чи план на створення матеріального об’єкта, предмета, створення різноманітного теоретичного продукту. Проект неможливо створити та реалізувати без творчої діяльності. Проектна діяльність пронизує сьогодні всі сфери функціонування традиційного промислового підприємства: у маркетингу — це проекти маркетингових досліджень, рекламних акцій, виведення на ринок нових продуктів, одержання нових ринків збуту; у дослідно-конструкторських підрозділах — це проекти нових продуктів, технологій; у виробництві — проекти серійного випуску нової продукції, технічного переозброєння, упровадження нових технологій; у торговельному бізнесі — проекти з масової реалізації продукції тощо.
Обґрунтування вибору об'єкта проектування Вивчення літературних даних, інформації про об'єкт проектування Дослідження історичних основ об'єкту проектування Ознайомлення з технологією приготування страв з макаронів,круп,борошна та молочних продуктів Дослідження розрахунку матеріальних витрат Для досягнення мети необхідно намітити виконання наступних задач:
Організаційно- підготовчий етап: –учні обирають тему, обгрунтовують її, визначають об’єм знань і умінь, які необхідні для виконання задуму; –узагальнюють вивчений матеріал, цим самим включаючи його в загальну систему своїх знань і вмінь; –працюють з літературою, в якій шукають аналоги задуманого виробу (послуги), аналізують їх; –пропонують різні конструкції виробу.
Конструкторський етап: – виконують опис страви, рецептури; – підбирають матеріали; – визначають технологічну послідовність виконання виробу; – планують технологію виготовлення, при цьому здійснюють добір інструментів та обладнання; – обирають оптимальну технологію приготування страви.
Сервірування святкового столу 1. Ніж для масла 2. Тарілка для хліба та масла 3. Ложка для першої страви 4. Вилка для морепродуктів(холодних закусок) 5. Ніж для морепродуктів(закусок) 6. Вилка для м'яса та салатів(головної страви) 7. Столовий ніж 8. Декоративна тарілка 9. Тарілка для супу 10. Десертна ложка 11. Десертна вилка 12. Стакан для води 13. Бокал для шампанського 14. Бокал для червоного вина 15. Бокал для білого вина