12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Урок "Визначення завдань для виконання проекту «Виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі». Складання банку ідей до проекту."

Про матеріал

Урок на формування підприємницької компетентності передбачає роботу з навчальним посібником "Плетіння з бісеру" Посібник "Плетіння з бісеру" знаходиться у розділі "Матеріали до уроку"

Перегляд файлу

Тема. Визначення завдань для виконання проекту «Виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі». Складання банку ідей до проекту.

Рєпіна Олена Іванівна учитель трудового навчання та технологій Часовоярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15

Цільова група: 10-11клас

Тривалість: 45 хв.

     Мета: ознайомити учнів з етапами роботи над проектом «Технологія виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі», послідовністю складання банку ідей;

          формувати підприємницькі компетентності, вміння розраховувати собівартість виробу;

          розвивати художні та естетичні смаки

Операційні цілі (завдання):

Після закінчення уроку учень

знає

• технологію виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі;

• етапи проектної діяльності;

розуміє

• значення власноруч виготовлених виробів для розвитку підприємницької діяльності;

вміє

• складати банк ідей для проекту;

• розраховувати собівартість виробу;

• прогнозувати майбутні результати;

• презентувати готові вироби;

Методи і техніки:

Метод незакінчені  речення; генерування ідей; «Мозковий штурм»; робота в групах.

Допоміжні матеріали:

Додаток 1. Етапи проектної діяльності

Додаток 2. Алгоритм створення банку ідей.

Додаток 3. Таблиця економічних розрахунків.

Обладнання: інструкційна картка «Алгоритм створення банку ідей», електронний посібник «Плетіння з бісеру», комп’ютери

Хід уроку

1. Організаційний етап

2. Мотивація учбово-пізнавальної діяльності учнів, актуалізація опорних знань. Метод незакінчені речення.
- Слово «бусер» в перекладі з арабської  …….
- Дрібні,  круглі, або  злегка приплюснуті  намистинки називають……..
- З червоним кольором гармонують………….
  - Скляні   трубочки, довжина їх більша за діаметр називають……
- Способи плетіння………….

     Вчитель  робить  підсумок  і підводить учнів до висновку,  що  прекрасні речі – продукт творчої діяльності людини -  можуть бути заробітком

2.2. «Мозковий штурм»

- Яку діяльність можна назвати проектною?

- Які  її етапи?

- На якому етапі проекту розраховується собівартість?

   Узагальнити відповіді учнів, підвести підсумок. Будь-яка діяльність  та  її  результат повинні бути чітко спланованими. Планування дасть змогу вибрати правильні методи та технологічну послідовність при виготовленні нових виробів та реалізації творчих  і економічних задумів. Від правильного планування власної діяльності залежить успіх справи в тому числі і підприємницької.

3.Інформаційний етап

3.1.  Обґрунтування теми проекту. Актуальність обраного проекту

Виготовлення виробів з бісеру  - вид декоративно-прикладного  мистецтва яке актуальне не зважаючи на плин часу. Вироби з бісеру вражають свою неповторною красою та оригінальністю.

3.2.Етапи проектної діяльності (Додаток 1. Етапи проектної діяльності)

4.  Засвоєння знань і удосконалення умінь в ході самостійної учбової діяльності  Робота в групах

     Завдання для учнів: обговорення теми і мети проекту формулювання завдань, плану дій.

     Завдання для вчителя: допомогти у постановці завдань мети, корегувати, пропонувати  ідеї, висувати пропозиції. 

5.Виконавчий етап

 5.1. Практична робота. Створення банку ідей до проекту

Робота в групах  (Додаток 2 Алгоритм створення банку ідей).

5.2. Розрахунок собівартості майбутнього виробу (Додаток 3. Таблиця економічних розрахунків)

6.Підведення підсумків. Рефлексія власної діяльності

Метод кластера

Навколо основних понять «Успішний проект», учні записують нові слова або речення, мотивуючи взаємозв’язок.

 

 

 

Додаток 1.Етапи проектної діяльності

   І. Організаційно – підготовчий етап.

  • пошук проблеми;
  • усвідомлення проблемної сфери;
  • створення банку ідей;
  • формування параметрів та вимог;
  • вибір оптимального варіанту та обґрунтування;
  • аналіз майбутньої діяльності.

 ІІ. Конструкторський етап.

  • створення ескізу;
  • добір матеріалів;
  • вибір інструментів, обладнання;
  • вибір технології обробки деталей, їх з’єднання, оздоблення;
  • організація робочого місця;
  • економічне та екологічне обґрунтування;
  • маркетингові дослідження.

ІІІ. Технологічний етап.

  • виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом;
  • самоконтроль своєї діяльності;
  • дотримування технології, трудової дисципліни, культури праці;
  • контроль якості.

IV. Заключний етап.

  • аналіз виконаного виробу в порівнянні з прогнозованим;
  • оформлення проекту;
  • захист проекту;
  • самооцінка якості та аналіз результатів проекту;
  • оцінка проекту за категоріями.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 Алгоритм створення банку ідей

 

 

 

 

Додаток 3. Таблиця економічних розрахунків

Розрахунок витрат на матеріали

матеріали

ціна за м,шт.(грн.)

витрати матеріалів м, шт.

вартість витрат

(грн.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом:

 

 

 

 

 

Амортизаційні відрахування на основні інструменти й обладнання:

Розрахунок оплати праці:

Собівартість виробу становить:

Розрахунок прибутку:

Ціна виробу:

 

 

Приклади складання ідей

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
1295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку