Урок "Візуалізація рядів і трендів даних".

Про матеріал
Розробка уроку для 10 класу з теми "Візуалізація рядів і трендів даних" містить тестовий матеріал. Призначена для класів, які вивчають інформатику за підручником «Інформатика 10(11)» Н.В. Морзе, О.В. Барна.
Перегляд файлу

 

Тема. Візуалізація рядів і трендів даних.

Мета:

Навчальна: дізнатися, що таке візуалізація та як зробити її ефективною, які інструменти використовують для візуалізації, визначати помилки візуалізації даних; навчитися будувати лінію тренду на діаграмі;

Розвиваюча:  розвивати здатність логічно міркувати, робити евристичні висновки;

Виховна: інформаційної культури, творчого підходу до роботи, бажання експериментувати.

Тип уроку: комбінований.

План уроку:

                               I. Організаційний момент:
                                • привітання;
                                • перевірка присутніх;
                                • перевірка готовності до заняття.

                                ІІ. Актуалізація опорних знань

                                ІІІ.  Мотивація (3хв.).

                                І V. Засвоєння нового матеріалу

• оголошення теми і цілей заняття тема сьогоднішнього уроку;

  • пояснення нового матеріалу.

                                V .     Закріплення нового матеріалу
                               VІ. Актуалізація вивченого матеріалу(тестові завдання)
                               VIІ. Підсумок уроку.

                               VIІІ. Домашнє завдання

   ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Які існують форми подання даних?
  2. Як побудувати діаграму і графік  у середовищі табличного процесора?
  3. Які види діаграм у у середовищі табличного процесора?

 ІІІ.  Мотивація

Дізнатися:

  1. Що таке візуалізація та як зробити її ефективною?
  2. Які інструменти використовують для візуалізації?
  3. Які існують розповсюджені помилки візуалізації даних?
  4. Як будувати лінію тренду на діаграмі?

ІV. Засвоєння нового матеріалу

 Візуальні дані  краще сприймаються  у дають можливість  у зручному вигляді донести  до користувача думки та ідеї. Тому  на уроці  ми повинні навчитися подавати відомості, дані, факти у  візуальній формі.

Пояснення навчального матеріалу за підручником  «Інформатика 10(11)» Н.В. Морзе, О.В. Барна.

   V . Закріплення нового матеріалу

Сторінка  підручника 116, працюємо в парах, вправа 1, вправа 3.

Сторінка підручника 117, працюємо самостійно, вправа 6

VІ. Актуалізація вивченого матеріалу(тестові завдання)

  1. Вкажіть переваги візуалізації даних:
  1. Естетична привабливість;
  2. Акцентування уваги на різних аспектах;
  3. Аналіз великого набору даних зі складною структурою;
  4. Композиція даних.

 

  1. Що містять географічні дані:
  1. Логічне розташування компонентів;
  2. Місце розташування  на карті;
  3. Залежність однієї числової величини від іншої;
  4. Порівняння даних.

 

  1. Вкажіть назву діаграми:
  1. Бульбашкова діаграма;
  2. Пелюсткова діаграма;
  3. Графік;
  4. Кругова діаграма.

 

  1. Вкажіть назву діаграми:
  1. Бульбашкова діаграма;
  2. Стовпчаста діаграма;
  3. Лінійна діаграма;
  4. Кругова діаграма.

 

  1. Продовжіть речення: Графічне візуальне поданння інформаційних даних або знань, призначених для швидкого й чіткого відображення комплексних даних – це …

 

  1. Продовжіть речення: для відображення змін даних або передбачення чи тенденції цих змін можна побудувати спеціальний графік, який називають …
  2. Яка помилка в зображенні діаграми

 

 

 

 

 

б.

 

 

 

 

 

в.

     г.             

 

д.

 

 

 VIІ. Підсумок уроку.

  1. Вправа «Мікрофон» закінчіть речення «сьогодні на уроці я вивчила…»
  2. Що повторили на уроці?
  3. Що не зрозуміли з уроку?
  4. Рефлексія

Заповніть картку про ваші враження на уроці.

Дайте відповідь на питання

   Так                                                        

Ні

Не   знаю

Чи зрозуміли ви, як робити макроси?

 

 

 

Чи потрібно додатково повторювати матеріал?

 

 

 

Чи зможете ви самостійно створити макроси?

 

 

 

Чи цікаві були доповіді учнів?

 

 

 

   VIІІ. Домашнє завдання

  • З підручника опрацювати §11 п 11.1, 11.3- 11.6
  • Виконати вправу 8 сторінка 118

 

 

 

doc
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
4035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку