Урок Властивості води. Дослідницький практикум. Вивчення розчинності речовин: глини, олії, лимонної кислоти.

Про матеріал

Мета.
Освітня. Ознайомити учнів з властивостями води, вчити наводити приклади: розчинних й нерозчинних речовин, розчинів у природі, використання води людиною, дослідити властивості води, вчити пояснювати значення води для життя на Землі.

Розвиваюча. Розвивати вміння працювати з підручником, зі схемами, працювати в групах, виконувати досліди.

Виховна. Виховувати екологічну свідомість, інтерес до предмету.
Перегляд файлу

Природознавство  - 5 клас

Властивості води.

Дослідницький практикум.  Вивчення розчинності речовин: глини, олії, лимонної кислоти.
Мета.
Освітня. Ознайомити учнів з властивостями води, вчити наводити приклади: розчинних й нерозчинних речовин, розчинів у природі, використання води людиною, дослідити властивості води, вчити пояснювати значення води для життя на Землі.

 Розвиваюча. Розвивати вміння працювати з підручником, зі схемами, працювати в групах, виконувати досліди.

 Виховна. Виховувати екологічну свідомість, інтерес до предмету.
Тип уроку. 
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка, підручник О.Г. Ярошенко.
Основні поняття та терміни: властивості води

ХІД УРОКУ

Оргінізаційна частина.
І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.
Перевірка домашнього завдання здійснюється усно (фронтальне опитування і письмово (індивідуальні завдання – відтворити схему «Колообіг води»)


ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
Учні на листочках (які заздалегідь роздані на партах) пишуть свої очікування.

Мозковий штурм – лист від інопланетян «Навіщо вам вода?»


ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.
Вода- це особлива речовина. Вона не має кольору, прозора без запаху й смаку, погано проводить тепло.

Чому водогін під час сильних морозів лопається? (обговорення)

Вода  - розчинник.

Демонстрація дослідів. (ст. 150 - підручник )
Обговорення.

Перегляд відео «Властивості води» (обговорення, закріплення)

Фізкульхвилинка

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

Вправа «Запитання для однокласника». Учні, користуючись підручником готують 5 запитань для однокласника.

 

VІ. Підведення підсумків уроку.
Чи збулися ваші очікування?

Учні на листочках (які заздалегідь роздані на партах) пишуть свої очікування.
Що найбільше сподобалося на уроці?
Де можна застосувати знання, які ми отримали сьогодні?

Яка інформація найбільше сподобалась і чому?
Про що вдома будете розповідати рідним?

Оцінювання

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

Опрацювати пар. 37, на вибір: інформаційне повідомлення «Цікаві факти про воду», або ст. 153(підручник) – підготувати міні-проект «Де ми втрачаємо воду»

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Множинська Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Трубіцина Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Крижанівська Антоніна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
2832
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку