Урок : " Вміння прощати"

Про матеріал
Урок містить тему, мету, епіграф, молитву....На уроці стараюся опиратися на Святе Письмо, яке є основою уроків християнської етики. Є також порівняльна таблиця Ісуса та Йосифа. Цікава робота у парах, фізкультхвилинка, підсумок та закріплення уроку.
Перегляд файлу

 Тема.  Вміння прощати.

                                              Епіграф: (Мт. 6 14-15)

Мета:

- навчити дітей прощати один одному та просити вибачення;

- виховувати дітей у дусі поборювати зло добром;

- дати відомості про поняття « великодушність»

                                     Хід уроку 

1. Організаційна частина ( молитва Отче наш)

 Вступ: У попередніх темах ми говорили про  те, що одне зло породжує друге зло ще більше за перше. Як же боротися зі злом? Ісус Христос дає відповідь на це запитання (Мт.5.39-40). Чи ті Біблійні слова, які звернені до кожного з нас без винятку, є лише гарним, але не реальним закликом, чи може вони вказують єдиний спосіб перемогти зло.

  В історії людського роду було чимало випадків, коли Господь справедливо карав за гріхопадіння. Як каже ап. Павло: «гнів Божий…» (Рим. 1. 18).

   Перевірка д\з: ( учні пояснюють малюнки, які малювали про Любов та жертву Авраама. Листи любові передають адресантам.)

- Що є найбільшим виявом любові?

- Яка жертва була найбільшою?

 2. Оголошення теми і мети, епіграфа (записуємо у зошит)

    Сьогодні ми поговоримо про прощення. Це ще один спосіб любові, який робить наше життя повноцінним.

   Прощати значить:

   . не тримати в серці гніву на когось, бо він постійно породжує новий гнів;

   . вибирати такі рішення, які б не сприймали погані думки чи дії.

                                                     План

 1. Молитви  « Отче наш» та « Митарева молитва»

2. Ісус прощає.

3. Біблійна розповідь про Йосифа… .

4. що таке прощення.

5. Як Ісус вчить прощати.

   3. Бесіда.

- як ви думаєте, на що могла б перетворитися дружба, якби ми не прощали один одному помилок?

- Що легше прощати чи просити вибачення?

- Чому Господь карає і прощає людей?

Вч. Припустимо, що до вас прийшов друг  бавитися і зламав вашу улюблену іграшку. Ви можете дуже розгніватися, а можете пробачити.

- Як ви вчините?

4. Читання Святого Письма (Бут. 37. 1-4)

 5. Порівняльна таблиця.

           Йосиф                                                                   Ісус

( два учні порівнюють на дошці)

Отже з прочитаного і написаного на дошці ми побачили дві особи, які терпіли невинно і були продані: оди за 20 срібних монет, другий за 30 срібних монет. Йосиф врятував життя братам. Ісус вмер задля спасіння всіх людей.

6. Робота в парах:

1.Дійте швидко (Еф. 4.26-27)

2. Будьте розсудливі (Кол. 3. 13)

3. Будьте співчутливі (Як. 3. 2)

4. Пам*ятайте, що означає прощення (Мт.6.14-15)

5. Вміння прощати (18. 21-22)

6. Перемагати зло добром (Рим.12.21)

7. Почни зі себе (І Ів.1.9)

 - Як вважаєте чому ми сьогодні молилися дві молитви « Отче наш» і « Митареву молитву?

Розповідь про неділю прощення і про прощення Ісуса. Вміти простити – це подвиг, бо вимагає великої любові. Кожен з нас у більшій чи меншій мірі потребує приймати прощення і прощати іншим людям. Бо цьому вчить нас Ісус у своїй молитві «Отче наш». Щоб легше було простити,  пригадай

1. Безвинний Ісус терпів за наші гріхи.

2. Ісус пробачав своїм кривдникам.

3. Ісус не тільки пробачав, але просив для них прощення у Отця.

7. Фізкультхвилинка

 Руки до неба я піднімаю

Щиро у Бога благаю:

Дай сили і вміння

Творити добро і

Ненавидіти зло.

8. Запис у зошит: прощення – це великий безцінний дар, що його Бог дав людині. Життя дано на добрі справи. Навчися прощати – прийде добро до хати ( прислів*я).

9. Підсумок уроку.

Розвязати приклади ( пс. 103. 3). Учні зачитують рівняння- відповідь.

Біблійна розповідь вчить нас прощати, як Йосиф простив своїм братам. Як Ісус прощає кожному. Намагаймося прощати і бути прощеними. За кожну провину мусимо відповідати. Від відповідальності втекти неможливо.

10. Закріплення.

- на пелюстках, які у вас на парті напишіть, як треба прощати. На дошку чіпляю сердечко, а діти по черзі свої пелюстки .

11. Домашнє завдання.

Намалювати  хмаринки  на основі Святого Письма (Пс. 31. 1; Мк. 11. 25-26; Ів. 8. 4-11).

 

 

 

 

 

  

docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Розробки уроків
До підручника
Етика 5 клас (Фесенко В.І.)
Додано
16 березня 2021
Переглядів
1687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку