Урок "Волейбол 6 клас"

Про матеріал
Автор: Роговенко Наталія Володимирівна. Розробка блоку уроків до модуля волейбол 6 клас.
Перегляд файлу

 

                                                                        Тема. Волейбол 6 клас.

                                                                               Учитель Н. В. Роговенко.

Завдання на блок уроків: 1.Ознайомити учнів із місцем українського волейболу на сучасному етапі

                                                розвитку європейського спорту. Основними правилами гри та правилами

                             техніки безпеки. Значенням гравців передньої та задньої лінії.

                                                2.Навчати техніки пересування у стійці волейболіста; передачі м’яча двома

 руками зверху від стіни, в парах, колонах; прийому м’яча двома руками знизу

 від стіни, в парах, колонах.

 3. Удосконалювати виконання вправ для розвитку швидкості та спритності.

      4. Закріплювати розміщення та перехід гравців на майданчику.

 5. Провести рухливу гру «Малюкбол.»

                                                 6. Виховувати організованість, раціональність, практичність.

 7. Сприяти розвитку швидкісно – силових якостей.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання: свисток, секундомір, волейбольні м’ячі, сітка, гімнастичні лави.

 

Зміст уроків

Організаційно – методичне

забезпечення

 

Тривалість у хвилинах № уроків

 

 

 

 

 

 

 

17

18

19

20

21

22

23

І.

1.Шикування. Привітання. Рапорт чергового

Перевірка готовності учнів до уроку.

 

Ознайомлення із завданнями на урок.

За зростом біля лінії.

Звернути увагу на зовнішній вигляд.

Фронтальний метод.

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

 

П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А

  1. Теоретичні відомості:

- Місце українського волейболу на сучасному етапі розвитку європейського спорту.

- Основні правила гри та правила техніки безпеки на ігровому майданчику.

- Значення гравців передньої та задньої лінії.

Підрахунок ЧСС за 6 с.

 

Цікава інформація учителя та доповнення учнів.

Бесіда. Тестові завдання для учнів.

 Змістовна відповідь учнів.

Свідченням готовності учнів до уроку є ЧСС

65 – 80 ударів за хвилину

 

 

9

 

10

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

2. Загальна фізична підготовка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ч
А
С
Т
И
Н
А

Стройові прийоми: повороти, шикування, перешикування.

Різновиди ходьби.

Різновиди бігу.

Загально – розвиваючі вправи:

  • зі скакалками;
  • у русі;
  • у парах.

Підрахунок ЧСС за 6 с.

Стежити за правильною поставою.

В колону по одному.

Дихати через ніс.

Для розминки всієї групи м’язів та підготовка їх до роботи в основній частині.

Контроль фізичного навантаження.

1

 

1

1

 

6

1

 

1

1

 

6

1

 

1

1

 

6

1

 

1

1

 

 

6

1

 

1

1

 

 

6

1

 

1

1

 

 

 

6

1

 

1

1

 

 

 

6

ІІ

3. Спеціальна фізична підготовка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О
С
Н
О
В
Н
А

 

 

 

 

 

 

 

Ч
А
С
Т
И
Н
А

3.1. Вправи для розвитку швидкості:

- повторний біг на відрізках 10 – 30 м;

- прискорення до 10 м із різних вихідних положень;

- біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом.

3.2. Вправи для розвитку спритності:

- різновиди стрибків із завданням;

- стрибки з поворотами на 90, 180, 360 градусів;

- метання малого м’яча в ціль;

 

- подолання смуги перешкод;

- біг із різних вихідних положень;

- «човниковий» біг 4 х 9 м;

 

- рухливі ігри.

3.3. Вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу:

- згинання та розгинання рук у променево – зап’ясткових суглобах;

- колові рухи кистями всередину та назовні;

- стискання та розтискання пальців рук у положенні рук уперед, у сторони, вгору;

- відштовхування долонями та пальцями від стіни поперемінно та одночасно обома руками;

- вправи на розтягування.

 

Чітко виконувати команди учителя.

 

Дотримання  дистанції та інтервалу.

 

 

Зберігати рівновагу.

 

Намагатися влучити в ціль.

Дотримання правил т/б.

 

Кубик не кидати, а класти в коло.

 

 

Підготовка м’язів  верхнього

плечового поясу для виконання більш складніших вправ.

 

Поступово збільшуючи відстань від стіни.

 

Біля гімнастичної стінки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 7

 

 

 

 

 

15

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

4. Техніко – тактична підготовка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Пересування:

- способи пересування гравців ігровим майданчиком;

- поєднання способів пересування з прийомами техніки.

 

4.2. Розміщення та перехід гравців на майданчику.

 

4.3. Передачі м’яча:

- двома руками зверху в парах;

- обома руками знизу в парах;

- те саме від стіни;

- те саме у колоні.

4.4. Прийом м’яча:

- двома руками знизу від стіни;

- в парах;

- колонах.

4.5. Рухлива гра «Малюкбол.»

 

Підрахунок ЧСС за 6 с.

 

Виконувати за сигналом учителя. Стійки чергувати. Дотримуватись дистанції

два кроки.

Звернути увагу на розміщення гравців і правила переходу.

 

Стежити за стійкою гравця.  Висота передачі оптимальна для кожного учня.

Руки тримати прямими, ноги напівзігнуті. Учень перебуває у постійному русі.

До участі в суддівстві

залучати учнів.

Контроль фізичного навантаження.

 

 

5

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

9

ІІІ.

 

З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А

Шикування класу в одну шеренгу.

Повільний біг, ходьба.

Вправи на розслаблення та відновлення.

Підведення підсумків уроку.

 

Підрахунок ЧСС за 6 с.

 

 

Домашнє завдання.

За зростом біля лінії.

В колону по одному.

Фронтальний метод.

Виявлення кращих учнів на уроці.

За сигналом учителя. У нормі 100 – 110 ударів на хвилину.

Знати правила гри, т/б.

Виконувати передачі та прийом м’яча зверху та знизу обома руками.

 

1

1

1

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

 

 

 

1

1

1

1

1

 

 

 

 

1

1

1

1

1

 

 

 

 

1

1

1

1

1

 

 

 

 

1

1

1

1

1

 

 

 

 

1

1

1

1

1

 

 

 

 

1

 

 

Разом

45

45

45

45

45

45

45

 

 

Тема. Волейбол 6 клас.

 Учитель Н. В. Роговенко

Завдання на блок уроків: 1.Навчати нижньої прямої  та бокової подачі з відстані 4 – 6 м від сітки

 та від стіни.

                                                 2. Удосконалювати прийом м’яча двома руками знизу після переміщення;

 прийом м’яча знизу над собою; прийом м’яча знизу після подачі з 4 – 6 м

 від стіни.

 3.Закріплювати індивідуальні дії в нападі: вибір місця для виконання 

 другої передачі; для виконання нижніх подач.

 4. Повторити передачі м’яча двома руками зверху в стінку, в парах, колонах.

                                                 5. Виконати контрольні нормативи: передача м’яча в стіну двома руками

                                                 зверху (відстань 3 м ); прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м).

 6. Розвивати фізичні якості під час навчальної гри у волейбол.

 7. Сприяти вихованню морально – вольових якостей, витримки, вміння долати

 труднощі, організованості, дисциплінованості.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання: свисток, секундомір, сітка, волейбольні м’ячі, гімнастичні лави, гімнастична  стінка.

Зміст уроків

Організаційно – методичне забезпечення

Тривалість у хвилинах № уроків

 

 

 

 

 

 

 

24

25

26

27

28

29

30

 І.

 

П
І
Д

1.Шикування. Привітання. Рапорт чергового.

Перевірка готовності учнів до уроку.

 

Ознайомлення із завданнями на урок.

За зростом біля лінії.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

Фронтальний метод.

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

1

 

 

1

Г
О
Т
О
В

1.1. Теоретичні відомості:

- Основні правила гри та правила техніки безпеки під час занять волейболом.

Підрахунок ЧСС за 6 с.

 

В продовж уроків.

 

Перевірка готовності учнів до уроку.

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

Ч

2. Загальна фізична підготовка

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

Ч
А
С
Т
И
Н
А

Стройові прийоми: повороти, шикування, перешикування.

Різновиди ходьби.

Різновиди бігу.

Загально – розвиваючі вправи:

- на місці;

- у русі;

- у парах;

- зі скакалкою.

Підрахунок ЧСС за 6 с.

Чітко виконувати команди вчителя.

У колону по одному.

Дихати через ніс.

Для розминки всієї групи м’язів та підготовка їх до роботи в основній частині.

 

 

Контроль фізичного навантаження у межах

140 – 160 ударів за хвилину.

1

 

1

1

 

6

1

 

1

1

 

6

1

 

1

1

 

 

6

1

 

1

1

 

 

 

6

1

 

1

1

 

 

 

6

1

 

1

1

 

 

 

 

6

1

 

1

1

 

 

 

 

6

ІІ.

 

 

 

 

 

 

О
С
Н
О
В
Н
А

3. Спеціальна фізична підготовка.

Вправи на гімнастичних лавах:

а) пружні погойдування, стоячи однією ногою на лаві;

б) згинання та розгинання рук в упорі на лаві;

в) нахили тулуба, ноги фіксуються лавою.

Вправи на гімнастичній стінці:

а) піднімання ніг під прямим кутом;

 

 

б) лазіння по гімнастичній стінці за допомогою рук не стаючи на ноги;

в) вис на прямих руках.

 

 

Вправи виконувати почергово в парах.

 

 

 

 

 

Намагатися утримувати прямі ноги за рахунок м’язів черевного пресу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

4. Техніко – тактична підготовка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ч
А
С
Т
И
Н
А

4.1.Стійки ­(висока, середня, низька) та пересування гравців ( приставним, перехресним кроком, стрибками, бігом).

 

4.2. Передачі м’яча:

- двома руками зверху від стіни;

- в парах;

- в колонах.

4.3. Прийом м’яча:

- двома руками знизу  після переміщення;

- знизу над собою;

 4.4.Подачі м’яча:

- нижня пряма подача з відстані 4 – 6 м від сітки та від стіни;

- нижня бокова подача з відстані 4 – 6 м від сітки та від стіни.

4.5. Прийом м’яч а знизу після виконання  нижньої прямої (бокової) подачі.

 

4.6 Індивідуальні дії у нападі:

- вибір місця для виконання другої  передачі;

- те саме для виконання нижніх подач.

4.7 . Навчальна гра із застосуванням  вивчених прийомів.

4.8. Контрольні нормативи:

- Передача м’яча в стіну двома руками зверху (відстань 3 м).

- Прийом м’яча знизу від стіни

(відстань 2 м).

 

Підрахунок ЧСС за 6 с.

Виконувати за сигналом учителя. Стійки чергувати.

Дотримуватися дистанції два кроки.

 

Стежити за стійкою гравця.

Відстань між партнерами 2м.

 

 

Узгоджувати рухи з траєкторією польоту м’яча.

 

Ознайомлення та демонстрація техніки подачі прямою рукою знизу. М’яч спрямовувати прямо перед собою.

Робота в  групах. Одна подає, а інша приймає. Потім міняються.

 

 

 

 

 

Використовуючи вивчені прийоми.

 

Оцінити техніку виконання

запропонованих  елементів.

 

 

Контроль фізичного навантаження.

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

1

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

10

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

10

 

1

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

10

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

ІІІ.

 

З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А

 

Шикування класу в одну шеренгу.

Повільний біг, ходьба.

Вправи на розслаблення та відновлення дихання.

Підведення підсумків уроку.

 

Підрахунок ЧСС за 6 с.

 

 

Домашнє завдання.

За зростом біля лінії.

Фронтальний метод.

 

 

Виявлення кращих учнів на уроці.

За сигналом учителя. У нормі 100 – 110 ударів за хвилину.

Прийом і передачі двома руками зверху. Подачі. Залучати дітей до самостійного щоденного виконання фізичних вправ.

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

1

1

1

 

1

 

 

 

 

1

 

 

Разом.

45

45

45

45

45

45

45

 

                                              

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку