Урок№1: Волейбол 8 клас

Про матеріал

Модуль-волейбол. Завдання уроку:

1. Навчити верхньої прямої подачі м'яча.

2. Повторити вправи з волейболу з попередніх класів.

3. Сприяти розвитку силових якостей спритності і координації рухів, витривалості.

4. Виховувати цілеспрямованість наполегливість, завзятість, рішучість.

Перегляд файлу

Дата:

 

План-конспект №___

Тема:  Волейбол

 

Мета:  1. Виховувати у учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.

2. Навчити основних елементів техніки гри волейболу.

3. Сприяти вихованню морально-вольових якостей; сили волі витримки, самовладання, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.

 

Завдання: 1. Навчити верхньої прямої подачі м’яча.

2. Повторити вправи з волейболу з попередніх класів.

3. Сприяти розвитку силових якостей спритності і координації рухів, витривалості.

4. Виховувати цілеспрямованість наполегливість, завзятість, рішучість.

 

Інвентар: Волейбольні м’ячі (1 м’яч на пару), набивні м’ячі – 5 шт., секундомір, свисток, гімнастичні лави, 2 мати гімнастичні, скакалки, магнітофон.

 

Зміст уроку

Дозування

МОВ

І

Підготовча частина

10-12 хв.

 

1

Вхід до спортзалу

Шикування в шеренгу, рапорт привітання

 

Повідомлення завдань уроку

1 хв.

У колону по 1

Рівняння, стежити за поставою та зовнішнім виглядом

2

ТВ “Розвиток швидкісно стилових якостей”

2 хв.

 

3

Розподілитися на перший другий

 

 

4

Ходьба

  • Звичайна
  • Зі зміною по свистку:

1 св-к – на носках, руки в гору

2 св-к – на п’ятах, руки в боки

3 св-к - напівприсід

0,5 хв.

 

В обхід ліворуч

 

Звернути увагу на поставу

 

Дистанція 1,5 – 2 м

5

Біг-гра “Коловорот”.

З початком музики клас повільно біжить. Останній в колоні починає обганяти усіх. Як тільки він став першим, останній знов обганяє клас. Гра продовжується доки останній не стане першим.

 

Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:

1-2 руки догори;

3-4 руки вниз.

1,5 – 2 хв.

 

 

 

 

 

 

7-8 хв.

Звернути увагу на утримання дистанції – 1,5-2 м. між парами

 

 

 

 

 

 

 

Вдих

Видих

6

Організуючі вправи: перешикування в русі з колони по одному в колону по два по ходу втримання скакалок

3-4 повт.

Послідовними повторами наліво

7

Комплекс вправ у парах зі скакалками і стрибки на скакалках:

а) В.П. – обличчям один до одного, ноги нарізно руки на плечах товариша, одночасні пружинні нахили тулуба вперед;

б) В.П. – взятися руками в замок перед грудьми. Почерговий натиск то правою, то лівою рукою;

в) В.П. – спиною один до одного, скакалки схрестили вгорі. Випади вперед з прогином тулуба;

г) В.П. – обличчям один до одного, ноги нарізно, руки в сторони скакалки в четверо тримати скакалки треба в одночасно обом учням – нахили тулуба ліворуч і праворуч;

д) В.П. – теж саме – поворот тулуба ліворуч праворуч – 2 рази;

е) В.П. – теж саме, перелазіння через скакалку партнера і обратно;

є) В.П. – стати спиною один до одного, руки сплетені, скакалка на рівні поясу, одночасний біг з торканням скакалки спинами;

ж) В.П. – стоячи обличчям один до одного, з дистанцією у 4 кроки. Стрибки на скакалці або стрибки на скакалці вдвох.

 

Заміряти ЧСС за 10 сек.

 

 

10 р

 

 

10 р

 

 

10 р

 

 

10 р

 

 

 

10 р

 

10 р

 

10-15 см

 

 

 

1 кв

 

 

 

Руки не згинають

 

 

Поворот на 1800 (скакалки складено в 4-ро)

 

Максимальна амплітуда

 

 

Руки не згинати скакалки

 

 

 

Руки не згинати, скакалки натягнуті

Стежити за правильністю виконання вправ

Стежити за правильністю виконання вправ

 

 

80-100 р

 

 

 

1

 

Організаційні вправи: перешикування для здачі скакалок і отримання м’ячів.

20-30 см

 

ІІ

Основна частина

25-30 хв.

 

1

Робота в парах (різновиди подач і передач м’яча)

а) перший гравець подає м’яч іншому гравцю, той ловить і робить теж верхню подачу;

 

б) передача верхня, прийом знизу, зміна передач за свистком;

 

в) передача з просуванням вперед або назад.

8-10 хв.

 

 

 

 

 

 

5-8 р.

 

 

 

5-8 р.

 

 

5-8 р.

Гравці стоять 7-8 м. один від одного

 

 

 

 

 

Звернути увагу на те, щоб перед подачею учні робили декілька спільних ударів від підлоги м’ячем

1 свисток – початок вправи

2 свисток – закінчити

 

Звернути увагу на стійку гравців

 

 

Організаційні вправи: перешикування з 2 колон в 4-ри колони

а) подачі через сітку в протилежну колону;

б) передачі м’яча через сітку

 

8-10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

3-4 р.

 

В одночасно розділити командою “ліворуч”, “праворуч”. Від сітки зліва і справа cомкнути колони і вишикуватися за лінією нападу

 

 

 

Змагальний метод

Яка команда точніше виконає вправу

 

Організаційні вправи: перешикування з 4 колон в одну

 

Виконання передач з просуванням:

 

а) потокова передача м’яча через сітку при боковому пересуванні гравців;

 

 

 

 

 

 

 

 

б) передача м’яча через сітку з різних зон передньої лінії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Потокова передача м’яча з поворотом у сторону допоміжних гравців.

 

20-30 с.

 

 

8-10 хв.

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

Учнів шикую у колону по одному вздовж лицевої лінії.

 

 

 

Гравець 1, пересуваючись у вздовж сітки (майданчика) почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.

 

 

 

Гравці стають у колони по одному з обох боків сітки. Гравець 1 спрямовує м’яч через сітку гравцеві 5 і пересувається вправо для прийому м’яча від допоміжного гравця. Спрямувавши м’яч назад, він перебігає в протилежну колону, стаючи за гравцем 8. те саме робить гравець 5.

 

Учнів шикують у колону по одному вдовж лицьової лінії. Гравець 1, пересуваючись у вздовж майданчика, почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.

 

 

 

Організаційні вправи: перехід до наступного місця за мит, перешикування із однієї колони в чотири для колового тренування техніки володіння м’ячем

 

Станція – подача м’яча через сітку

Станція – жонглювання м’ячем над головою

Станція – передачі м’ячі у колі

Станція – вправи набивними м’ячами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-9 хв.

 

Груповий метод.

 

 

 

 

У кожному відділенні свій ведучий, якій стежить за правильністю виконання вправи, а також за дисциплінованістю.

На карточках

ІІІ

Заключна частина

(3-5 хв)

 

1

Шикування в одну шеренгу

(20-30 хв)

Рівняння у шеренги

2

Вправи на відновлення дихання

1-2 хв.

 

3

Заміри ЧСС за 10 сек.

20-30 хв.

Звернути увагу на учнів з підвищеним тиском

4

Підведення підсумків уроку

1-2 хв.

Визначити кращих учнів у роботі в парах, кращих командирів відділень

5

Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу

20 хв.

Щоденно виконувати комплекс вправ на розвиток сили, повторити жонглювання м’яча

- 1 відділення

- 2 відділення

- 3 відділення

- 4 відділення

IV

Висновки щодо уроку:

 

 

 

doc
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку