Урок. "Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу та числа."

Про матеріал

Продовжувати навчати учнів розв'язувати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2; розвивати уміння порівнювати вираз і число, логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби, кмітливості в обчислюванні ,виховувати бережливе ставлення до природи. На уроці використовувались різні методи та прийоми для кращого засвоєння матеріалу. Діти залучались до групової та парної роботи.


Перегляд файлу

Урок – презентація з математики в 1 класі . 
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа Порівняння виразу і числа. 
Мета: Продовжувати навчати учнів розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2; розвивати уміння порівнювати вираз і число, логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби;виховувати бережливе ставлення до природи. 
Обладнання: малюнок Буратіно, таблиці до теми, презентація уроку, запис пісень «Ми - першокласники», «Буратіно». 
                                                 Хід уроку 
І. Організаційний момент. (1 слайд) 
- Діти, в народі говорять: „Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними. 
- Сьогодні, надіюсь, у нас буде цікавий урок. 
До знань з математики ми зробим ще крок 
Девіз уроку: 
На уроці не куняй, 
Математику вивчай 
ІІ. Актуалізація опорних знань. 
1.Усний рахунок. (2 слайд) 
Математична розминка ( Інтерактивна вправа «Мозковий штурм») 
• Як називається геометрична фігура у якої три кути ? 
• Який день настає після суботи? 
• Скільки сторін у квадрата? 
• Скільки місяців триває зима? 
• Як називається лінія у якої є початок і кінець? 
• Закінч речення: тиждень триває… 
• Скільки паличок потрібно, щоб викласти 2 квадрати? 
-Молодці! 
2.Цікава геометрія

(Серед геометричних фігур знайти зайву, 3 слайд)
3. Каліграфічна хвилинка. 
Зошит свій я відкриваю, 
Навскоси його кладу, 
Ручку я ось так тримаю. 
Сяду рівно, не зігнусь, 
До роботи я візьмусь. 
( Письмо цифр за зразками вчителя) 
-Продовжуємо наш урок. Урок незвичайний, а казковий. А щоб дізнатися в яку ж казку ми потрапимо і хто її головний герой, ми напишемо математичний диктант. 
«Математичний диктант» (Слайди 4-12). 

2+0        
7+2        
5+2 
4+1 
2+1 
9+1 
2+2 
6+2 


Перевірка: 2,9,7,5,3,10,4,8 
(Слайд13) Розшифрувати, хто головний герой уроку 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку( під музичний супровід пісні «Буратіно») 
- Жив був на світі Буратіно.(Слайд14,15) Весело він подорожував і зустрічав різні пригоди на своєму шляху, доки шукав чарівну дівчинку Мальвіну.. Але стежинку до Мальвіни знайти було важко. (Слайд16,17) Тому що стежка ця незвичайна, а математична. Давайте допоможемо йому знайти стежку.(Слайд18) Гра «Пеньочки». 

(Слайд 19) 
Прийшов він до Мальвіни, а вона відразу ж йому запропонувала вчити математику. 
Повідомила вона йому, що тема уроку:» Вправи й задачі 
на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2, а 
також порівнювати вирази». І вирішив Буратіно звернутися до нас, щоб ми йому допомогли. 
- Допоможемо Буратіно? 
IV. Закріплення вивченого матеріалу. 
1. Вправи для очей. 
-Діти, Буратіно так старанно вдивлявся в приклади, що оченята його втомилися. Тому давайте разом із ним виконаємо вправи для очей. 
(Вправи «Метелик», «Сова») 
Слайд 20 
3. Самостійна робота. Слайд 21 
2+2 7+2 8+2 
8-2 7-2 5-2 ( 3 учні біля дошки) 
4. Складання прикладів за числовим відрізком (завдання підручника №1) 
6+2= . (Слайд 22) 
Скласти ще 2 приклади. Повторюємо таблиці додавання і віднімання числа 2 (Слайд 23) 
5.Розв’язування задачі.( Слайд 24) 

З математичними виразами Буратіно впорався, але за погану поведінку Артемон закрив його в темну комірчину. У Буратіно є ключі від цієї комірки, але він не знає яким з них можна відкрити двері. А щоб підібрати ключ до замка, треба розв’язати задачу: 
( Слайд 25) 
У ставку сиділо 5 жабок, а поруч плавало 2 рибки. 
Скільки всього тваринок було? (5+2=7) 
Фізкультхвилинка. Слайд 26 
5.Фронтальна робота. Порівняння виразу і числа. ( завдання підручника №2) (Слайд 27) 

- Поки ми відпочивали, дмухнув вітер і застелив нашу стежинку новим завданням. 

6+1*8 
6-1*5 
4+2*5 
9-1*8 
6. Робота в парах. Складання прикладів за малюнками.(Слайд 28) 
- Буратіно – великий пустунець. Потрапляв у неймовірні пригоди. Відправляючись в країну дурнів Буратіно потрапляє в казковий математичний ліс. Давайте допоможемо йому знайти стежку, бо ці двоє героїв вирішили обдурити його. 
(Слайд 29) 
Це Кіт Базиліо І Лисиця Аліса. Давайте допоможемо Буратіно вірно порахувати монети. 
6. Виконати завдання підручника №3 (Слайд 30) 
* - *=* *+*+*=* 
7.Додаткові відомості про гроші. Слайди (31,32,33) 
8. Виконання завдання підручника №4 Гра «Працьовиті бджілки». (Слайд 34) 
Зупинився Буратіно на лісовій галявині, де росли квіти і побачив що над квітами літають бджоли. 
- Визначити , з яких квіток збере нектар кожна бджілка. 
- То ж давайте допоможемо бджілкам знайти свою квіточку. 

8 6 10 
3+2+1 10-2+2 9-2-1 7+2+1 5+1+2 4+2+2 
9. Повідомлення про бджіл. 
У бджіл немає дитинства. Уже на третій день після свого народження вони починають працювати: чистять вулик. З четвертого дня годують личинок медом і квітковим пилком. А в 15 днів виконують найпочеснішу роботу: збирають нектар і пилок. Живе робоча бджола влітку 35-65 днів. Причина такого короткого життя бджоли – важка робота. 

V.Рефлексія. 
- Буратіно дуже дякує вам , що ви йому допомогли у навчанні. Але спочатку скажіть йому, що вам сподобалось і запам’яталось на уроці? 
Продовж речення: 
- Сьогодні на уроці я навчився.... 
- Що сподобалось? 
- Дякую за працю. 
-Молодці!Аплодисменти. 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 березня 2018
Переглядів
921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку