Урок Вправи культури рухів з елементами гімнастики

Про матеріал

Задачі уроку - закріплювати вміння виконувати різновиди ходьби, хода в присіді

- повторити комплекс вправ ранкової гімнастики
- вдосконалювати навички виконання вправ на гімнастичній стінці
- розвивати спеціальні фізичні якості під час рухливих ігор (з гімнастики)

Перегляд файлу

Тема: Вправи культури рухів з елементами гімнастики
Задачі:
- закріплювати вміння виконувати різновиди ходьби, хода в присіді
- повторити комплекс вправ ранкової гімнастики
- вдосконалювати навички виконання вправ на гімнастичній стінці
- розвивати спеціальні фізичні якості під час рухливих ігор (з гімнастики)

Місце проведення уроку:  спортзал

Інвентар та обладнання: гімнастична стінка, секундомір, свисток.

Література: Буйлин Ю.Ф., Портніх Ю.І.Мини-баскетбол в школе.- М.:Просвещение.    Борисенко А.Ф., Цвек С.Ф.Руховий режим учнів початкових класів.- К.Рад.школа,1998. Демчишин А.П., Артюх М.М., Демчишин В.А., Фалес Й.Г. Рухливі і спортивні ігри в школі:Посібник для вчителя.- К.: Освіта, 1992.

Ламкова О.І., Дорофєєва С.В.250 рухливих ігор та естафет для школярів.- Х.: Ранок, 2005.  Кузменков О., Сліпенко Д.Фізична культура в початковій школі.- Шкільний світ, 2013.

Клас: 3

 

Частини уроку

 

 

№ пп

 

З  М  І  С  Т

 

Дозу-

вання

 

Методичні рекомендації

1

2

3

4

5

П  І  Д  Г  О  Т  О  В  Ч  А   --  12 хв.

 

1

 

Шикування в шеренгу, постановка задач уроку.

 

 

1 хв.

 

 

2

 

Різновиди ходьби по колу:

  • звичайний крок;
  • на носках;
  • на пятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • перехресним кроком;
  • напівприсіді;
  • у присіді.

2хв

Визначити інтервал руху. Формувати правильну поставу. Формувати правильне дихання. Слідкувати за положенням рук, постановкою ступні, положенням тулуба

3

 Правим боком приставним кроком.

Лівим боком приставним кроком.

Правим боком схресним кроком.

Лівим боком схресним кроком.

 Повільний біг.

Відновлення дихання.

1 хв.

 

 

Розвиток витривалості, виконання вправ самоконтролю, відновлювальні дихальні вправи.

 

4

 

 

ЗРВ в русі:

  • В.п. Руки в сторони, кругові рухи в ліктях на 1-4 – вперед, на 5-8 – назад.
  • В.п. те саме, кругові рухи прямими руками на 1-4 – вперед, на 5-8 – назад.
  • Права рука вгорі, ліва внизу. Зміна положення рук на кожен крок.
  • На місті стій, раз, два! Направо! 1- крок вправо, 2 – нахил, 3 – випрямитись, 4 – приставили ліву ногу.
  • Звичайним руш!
  • За направляючим в колону по 3 руш!

 

 

 

2 хв.

 

 

Вчитель повторює рухи кожної вправи, ідучи проти руху учнів.

Зберігайте дистанцію.

 

 

5

 

 

ЗРВ на місці:

  • В.п. ноги на ширині плечей, руки на поясі. Нахили головою на

1 – вперед

2 - назад

3 – вліво

4 – вправо.

  • В.п. теж саме, кругові рухи головою на

1-4 – вліво

5-8 – вправо

  • В.п. ноги на ширині плечей, руки до плечей. Кругові рухи на

1-4 – вперед

5-8 – назад

  • В.п. ноги на ширині плечей, ліва рука на поясі, права – вгорі. Нахили тулуба на

1-2 – вліво

3-4 - вправо

  • В.п. ноги на ширині плечей, рукина поясі. Нахили тулуба з торканням пальців рук на

1-вліво

2- посередені

3-вправо

4-В.п.

  • В.п. ноги разом, руки перед собою. Виконуємо присіди

Основна група –

Підготовча –

Спеціальна медична –

  • В.п. ноги разом, руки опущені. Стрибки на лівій, правій, разом ногах по

Основна група –

Підготовча –

Спеціальна медична –

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель показує, діти виконують на рахунок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О  С  Н  О  В  Н  А  --  25 хв.

 

 

 

 

 

 

6

 

 

Вправи на гімнастичній стінці:

  • В.п. — стоячи на підлозі обличчям до стінки, руки на рейці на рівні грудей. 1- Мах лівою ногою убік. 2 - В.п. 3 - Мах лівою ногою назад. 4 - В.п. Те саме правою ногою. Повторити 8—12 раз.
  • В.п. — стоячи на третій рейці, хват зігнутими руками на рівні черева.

1—2. Випрямляючи руки і згинаючи ліву ногу, випад назад, торкнутися правою ногою підлоги.

3—4. Згинаючи руки, відштовхну тися правою ногою, в.п.

Те саме іншою ногою. Повторити 8 раз.

  • В.п. — стоячи на третій рейці, хват зігнутими руками на рівні черева. 1—2. Випрямляючи руки і згинаючи ліву ногу, випад назад, торкнутися правою ногою підлоги. 3—4. Згинаючи руки, відштовхну тися правою ногою, в.п. Те саме іншою ногою. Повторити 8 раз.
  • В.п. — стійка ноги нарізно на третій-четвертій рейці обличчям до гімнастичної стінки, руки зігнуті хватом за рейку на рівні плечей. 1—2. Розгинаючи руки, поворот наліво, ліву ногу і руку убік, прогнутися. 3—4. В.п. Те саме управо. Повторити 8 раз.
  • В.п. — вис спиною до гімнастичної стінки. 1. Підняти зігнуті ноги вперед. 2. В.п. 3. Підняти прямі ноги вперед. 4. В.п. Повторити 4— 8 раз.
  • В.п. —  стоячи на підлозі обличчям до стінки, хват за рейку на рівні плечей. 1. Випад назад лівою ногою. 2—3. Пружинячі присідання. 4. В.п. Повторити 4—8 раз.

 

13 хв.

 

 

 

 

Перед виконанням – наочний приклад вчителем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель підтримує дітей, допомагаючи їм.

 

 

 «Хвильки» - лазіння, ступаючи почергово на першу та третю сходинки.

 

 

2хв

1 раз

 

Самостійне виконання

 

7

 

Рухливі ігри на розвиток гнучкості:

1. «Місток і кішка».

Підготовка: шикуються дві команди. Кожна команда розраховується на перший – другий. Перед кожною командою кресляться по два кола. Опис гри: за сигналом перші пари від кожної команди починають естафету. Опинившись в першому колі, один з гравців робить "міст", а другий пролазить під ним і біжить в інше коло, де бере упор, стоячи зігнувшись. Його партнер пролазить під ним, після чого обидва, взявшись за руки, біжать назад і передають естафету наступній парі .
2. «Хто швидше».

Підготовка: шикуються дві команди. У кожної набивний м'яч, дистанція між партнерами – 1 м.

Опис гри: гравці передають м'яч один одному, повертаючи тулуб направо, досягнувши крайнього гравця, м'яч передається у зворотному напрямку поворотом ліворуч. 

 

10 хв.

Заміна місця заняття

З А К Л Ю Ч Н А – 3 хв.

 

9

 

Шикування в шеренгу

Гра «Клас»

 

 

Перевірка самопочуття дітей

Шикування для повернення до класу

 

 

10''

 

 

 

2хв.

 

 

10''

 

20''

Оголошення правил гри. Виконувати лише ті вказівки вчителя, перед якими було сказано «клас». Кожен рахує свої помилки самостійно і за кожну помилку – 1 присідання.

 

 

doc
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку