Задачі уроку - закріплювати вміння виконувати різновиди ходьби, хода в присіді
- повторити комплекс вправ ранкової гімнастики
- вдосконалювати навички виконання вправ на гімнастичній стінці
- розвивати спеціальні фізичні якості під час рухливих ігор (з гімнастики)
Тема: Вправи культури рухів з елементами гімнастики
Задачі:
- закріплювати вміння виконувати різновиди ходьби, хода в присіді
- повторити комплекс вправ ранкової гімнастики
- вдосконалювати навички виконання вправ на гімнастичній стінці
- розвивати спеціальні фізичні якості під час рухливих ігор (з гімнастики)
Місце проведення уроку: спортзал
Інвентар та обладнання: гімнастична стінка, секундомір, свисток.
Література: Буйлин Ю.Ф., Портніх Ю.І.Мини-баскетбол в школе.- М.:Просвещение. Борисенко А.Ф., Цвек С.Ф.Руховий режим учнів початкових класів.- К.Рад.школа,1998. Демчишин А.П., Артюх М.М., Демчишин В.А., Фалес Й.Г. Рухливі і спортивні ігри в школі:Посібник для вчителя.- К.: Освіта, 1992.
Ламкова О.І., Дорофєєва С.В.250 рухливих ігор та естафет для школярів.- Х.: Ранок, 2005. Кузменков О., Сліпенко Д.Фізична культура в початковій школі.- Шкільний світ, 2013.
Клас: 3
Частини уроку
|
№ пп |
З М І С Т |
Дозу- вання |
Методичні рекомендації |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
П І Д Г О Т О В Ч А -- 12 хв. |
1 |
Шикування в шеренгу, постановка задач уроку.
|
1 хв. |
|
2
|
Різновиди ходьби по колу:
|
2хв |
Визначити інтервал руху. Формувати правильну поставу. Формувати правильне дихання. Слідкувати за положенням рук, постановкою ступні, положенням тулуба |
|
3 |
Правим боком приставним кроком. Лівим боком приставним кроком. Правим боком схресним кроком. Лівим боком схресним кроком. Повільний біг. Відновлення дихання. |
1 хв. |
Розвиток витривалості, виконання вправ самоконтролю, відновлювальні дихальні вправи. |
|
4
|
ЗРВ в русі:
|
2 хв. |
Вчитель повторює рухи кожної вправи, ідучи проти руху учнів. Зберігайте дистанцію.
|
|
5
|
ЗРВ на місці:
1 – вперед 2 - назад 3 – вліво 4 – вправо.
1-4 – вліво 5-8 – вправо
1-4 – вперед 5-8 – назад
1-2 – вліво 3-4 - вправо
1-вліво 2- посередені 3-вправо 4-В.п.
Основна група – Підготовча – Спеціальна медична –
Основна група – Підготовча – Спеціальна медична – |
6 хв.
|
Вчитель показує, діти виконують на рахунок
|
|
О С Н О В Н А -- 25 хв. |
|
|
|
|
6
|
Вправи на гімнастичній стінці:
1—2. Випрямляючи руки і згинаючи ліву ногу, випад назад, торкнутися правою ногою підлоги. 3—4. Згинаючи руки, відштовхну тися правою ногою, в.п. Те саме іншою ногою. Повторити 8 раз.
|
13 хв.
|
Перед виконанням – наочний приклад вчителем
Вчитель підтримує дітей, допомагаючи їм. |
|
|
«Хвильки» - лазіння, ступаючи почергово на першу та третю сходинки.
|
2хв 1 раз |
Самостійне виконання |
|
7
|
Рухливі ігри на розвиток гнучкості: 1. «Місток і кішка».
Підготовка: шикуються дві команди. Кожна команда розраховується на перший – другий. Перед кожною командою кресляться по два кола. Опис гри: за сигналом перші пари від кожної команди починають естафету. Опинившись в першому колі, один з гравців робить "міст", а другий пролазить під ним і біжить в інше коло, де бере упор, стоячи зігнувшись. Його партнер пролазить під ним, після чого обидва, взявшись за руки, біжать назад і передають естафету наступній парі . Підготовка: шикуються дві команди. У кожної набивний м'яч, дистанція між партнерами – 1 м. Опис гри: гравці передають м'яч один одному, повертаючи тулуб направо, досягнувши крайнього гравця, м'яч передається у зворотному напрямку поворотом ліворуч. |
10 хв. |
Заміна місця заняття |
|
З А К Л Ю Ч Н А – 3 хв. |
9
|
Шикування в шеренгу Гра «Клас»
Перевірка самопочуття дітей Шикування для повернення до класу
|
10''
2хв.
10''
20'' |
Оголошення правил гри. Виконувати лише ті вказівки вчителя, перед якими було сказано «клас». Кожен рахує свої помилки самостійно і за кожну помилку – 1 присідання. |