Зразок конспекту уроку
Клас: 2 клас
Предмет: українська мова
Тема.
Знання, вміння і навички, якими учні мають оволодіти при вивченні даної теми. Розрізняти іменники, які відповідають на питання хто? що?
Розподіляти слова на групи за значенням та питаннями.
Характеризувати речення за його основними ознаками, дотримуватися розстановки розділових знаків у кінці речення під час самостійного складання тексту, поширювати речення словами за поданим змістом.
Знати і дотримуватись правил вживання великої літери на початку речення та у власних назвах.
Тема уроку: Вправи на закріплення написання кличок тварин.
Мета уроку: Поглиблювати знання учнів про назви тварин та їх клички, удосконалювати навички написання кличок тварин з великої букви, розвивати зв’язне мовлення, уміння описувати тварин, збагачувати словниковий запас дітей, виховувати любов до тварин.
Обладнання: Малюнки із зображенням тварин, картки - завдання для роботи в групах, сигнальні картки.
Тип уроку: узагальнюючий
Урок диференційований на основі: |
Диференційована складова уроку: |
|
|
№ п/п |
Зміст уроку |
Для дітей з особливими освітніми потребами * |
||
Адаптація навчального матеріалу (завдання) |
Дидактичне забезпечення, матеріали |
Виконавець** (асистент вчителя, психолог, логопед…) |
||
|
І. Організація класу. Гарно, дружно працювати, Щоб слова навчитись правильно писати. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1.Відгадайте загадку і дізнаєтесь, хто до нас завітав на урок. Загадка. Пухнастий клубочок під столом муркоче.(Котик) 2.Каліграфічна хвилинка. Котик Мурчик, Пушок, Сніжок, Рудик.
3.Повторення вивченого. - Над якою темою ми працюємо? - Які слова означають назви предметів? - Як пишуться назви людей і тварин? - А імена людей? ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати над написанням слів з великої літери. 1.Вибірковий диктант. Послухайте вірші, які я вам прочитаю. Випишіть із них лише клички тварин. Ти, корівонько, чому Все говориш «му» та «му»? Певно, їсти хочеш, Лиско? На лужок піди, він близько. Та гляди, не забувай: Молочка, корівко, дай!
Є у мене киця Мурка, Дуже мудра кішка. Тільки скажеш: «Замазурка!» - Вмивається трішки. А синок її Васько Муркне: «Мила нене, Поки вип’ю молоко, Вимийся за мене».
Чіп з Рябком були друзяки. Котик нишком у собаки Брав щоразу м’ясо, сало, Бо котові завжди мало. А Рябко зітхав у тузі: «Хай бере, на те й ми друзі». Діти, ви скажіть мені: Чіп був друг Рябкові?..(Ні!) (П. Воронько) - А чому котик Чіп не був другом песикові Рябкові? - Зачитайте, які клички тварин ви виписали. - Як пишуться клички тварин? 2. Робота в групах. Робота з підручником. Вправа 307 – І і ІІ група. Вправа 308 – ІІІ група. Вправа 309 – VI група. Фізкультхвилинка. 3.Гра «Впіймай тваринку»
- Котик хоче перевірити, чи кмітливі ви, чи впізнаєте тварину за ознаками? 4.Робота в групах. І група. Доповни речення назвами і кличками тварин. Наш дім стереже (собака) … . Лагідно муркоче (кіт) … .
ІІ група. Доповни речення назвами і кличками тварин. У зоопарку живе … … . У цирку виступає … … .
ІІІ група. Доповни речення назвами і кличками тварин. У лісі живе … … . Під хмизом спить … … .
IV група. Доповни речення назвами і кличками тварин. Голосно виспівує … … . З нірки виглядає … … .
5. Хвилинка-веселинка. Хитрі миші
Щодня Маркові в пазурі попадало дві або три миші. Моторошно було мишам від цього сусіда. І вирішили вони подарувати Маркові чоботи, ще й з підковами. Прокинувся кіт і побачив подарунок. Вступив Марко у чоботи і від радощів затанцював.
6. Творча робота. Робота в групах. Опис тваринки. Прочитайте. Доберіть заголовок. Спишіть. Вставте пропущені слова. … У мене є … … . В нього … вушка, … мордочка, … хвостик. Він любить … . IV. Підсумок роботи.
|
Картка Котик Мурчик, Пушок, Сніжок, Рудик.
Картка Ти, корівонько, чому Все говориш «му» та «му»? Певно, їсти хочеш, Лиско? На лужок піди, він близько. Та гляди, не забувай: Молочка, корівко, дай!
Є у мене киця Мурка, Дуже мудра кішка. Тільки скажеш: «Замазурка!» - Вмивається трішки. А синок її Васько Муркне: «Мила нене, Поки вип’ю молоко, Вимийся за мене».
Чіп з Рябком були друзяки. Котик нишком у собаки Брав щоразу м’ясо, сало, Бо котові завжди мало. А Рябко зітхав у тузі: «Хай бере, на те й ми друзі». Діти, ви скажіть мені: Чіп був друг Рябкові?..(Ні!) (П. Воронько)
Вправа 308
Картка Доповни речення назвами і кличками тварин. У лісі живе … … . Під хмизом спить … … . Слова для довідок:зайчик Вуханчик, їжачок Колючка.
Картка Прочитайте. Доберіть заголовок. Спишіть. Вставте пропущені слова. … У мене є … … . В нього … вушка, … мордочка, … хвостик. Він любить … . Слова для довідки: котик, Пушок, біленька, чорненькі, пухнастий, гратися.
|
Малюнок котика.
Малюнки корови, кішки і собаки.
Малюнки собак.
Малюнки зайчика, білочки, мишки, коня.
Малюнок зайця і їжачка.
Малюнки кота, миші, підкови.
Малюнок котика. |
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
Асистент вчителя.
|
|
|
|
|
|
Рекомендації до оформлення конспекту уроку.
1. Перед написанням конспекту уроку вказати загальну тему та очікування засвоєних учнями знань, сформованих вмінь та навичок. Якщо в розрізі зазначеної теми запропоновано декілька уроків, загальну тему та очікувані результати вивчення записуємо один раз.
2. Обов’язково зазначаємо тип уроку, структура уроку має відповідати вказаному типу.
3. Перед вивченням нової теми вчитель обов’язково проводить рефлексію (що учні вже знають із даної теми). Рефлексія може проводитися як на етапі актуалізації опорних знань та вмінь, так і на ранковій зустрічі (якщо вчитель використовує дану технологію). Тому, виходячи із власної практики, педагоги зазначають в якій спосіб і коли вони проводять рефлексію.
4. Таблиця Для дітей з особливими освітніми потребами * заповнюється у випадку, коли на певному етапі уроку для дітей з ООП здійснюються певні адаптації.
5. За умови спільного викладання у графі Виконавець** необхідно вказати, хто і на якому етапі уроку, яку роль виконує.
6. При планування завдань для дітей з особливими освітніми потребами, необхідно передбачити, в якій спосіб буде відбуватися оцінювання їхніх досягнень.
1