30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Урок "Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10".

Про матеріал
Мета уроку. Закріплювати навички табличного додавання і віднімання чисел в межах 10; порівнювати значення виразів з даними числами; складати і розв язувати задачі за малюнками і виразом, працювати з геометричним матеріалом. Розвивати логічне мислення дітей, увагу. Виховувати наполегливість, почуття відповідальності, уміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

уроку з математики

 

„Вправи на засвоєння таблиць

додавання і віднімання в межах 10”

1 клас

 

 

 

 

Підготувала і провела

                учитель ЗОШ №1 м. Шостки

Волкова Ніна Василівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок – Подорож до казкового лісу

 

Тема. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.

 

Тип уроку. Урок закріплення знань.

 

Мета уроку. Закріплювати навички табличного додавання і віднімання чисел

  в межах 10; порівнювати значення виразів з даними числами;

складати і розв язувати задачі за малюнками і виразом, працювати з геометричним матеріалом. Розвивати логічне мислення дітей, увагу. Виховувати наполегливість, почуття відповідальності, уміння працювати в колективі.

Обладнання. Ілюстративний матеріал, таблиці, геометричні малюнки, картки

  для індивідуальної роботи.

 

Орієнтовний час проведення – лютий

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційна частина.

    Любі діти! До нашого класу завітали гості щирі.

    Привітаймо їх в добрий час посмішкою й миром.

   Ми Вам раді, люди добрі,

   І вітаємо щиро Вас.

   Всіх запрошуєм ласкаво

   На урок у перший клас.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

   - Сьогодні у нас особливий урок математики. Він буде казковим. Із собою в

    казку ми візьмемо всі наші знання і вміння, бо ми будемо розв язувати

    приклади і задачі, порівнювати  числа, працювати з геометричним

    матеріалом.

   Сьогодні у нас незвичайний урок.

   У гості до нас завітав Колобок.

   Запрошує в ліс прогулятися разом

   Й цікаві завдання робити всім класом.

 

ІІІ. Робота над темою уроку.

   Були собі дід та баба,

   А у них був колобок,

   Що любив ходить гуляти

   У зелененький лісок.

   Там із різними звірками

   Весело він грав,

   А коли їм скрутно було,

   То й допомагав.

 

Колобок: – Дітки, я бачу всі в доброму настрої, то я запрошую вас на  

  прогулянку до казкового лісу.  

  1. Усні вправи.
    1. Щоб потрапити в лісок

Перейдем через місток.

  • А щоб перейти через нього, треба без помилки назвати попереднє і наступне число до даного:

2  5  7  10  4  6  3  9  8

     

  1. В ліс потрапили казковий...

Красота, нема і мови.

Білка:      - Колобок, привіт, це білка Даша,

         Мені допомога потрібна ваша

        Шишку з сосни мені треба зірвать,

                 Я ще не вмію добре стрибать.

                        5 + 5

 9 – 2                8 – 1

4 +5                                    3 + 7

            6 – 3                                                    10 – 4

   2 +2            7 - 6 

 

Білка:   -  Дякую! До побачення.

 

  1. Йдемо по лісу, навкруг така краса.

Біля пенька зустріли їжачка.

 

Їжачок:   -  Добридень!  Колобок і дітки .

  Які у лісі ростуть гарні квітки.

  Сьогодні я бачив такі уночі.

  А що ж було вночі? Сказать допоможи.

 

   6 + 4     7  Н С О

   9 – 6     4  =  > <

   10 – 3   5 + 2

Їжачок: -  Спасибі! Всього вам найкращого.

 

  1. Тестування.

Стомився колобок, та скочив на пеньок.

Де не взявся лісовик Ох.

 

Лісовик:    - Молодець, лісовик, що сюди завітав.

  Я довго думав й допомоги чекав.

  З тобою разом дітки.

  Вони розплутають всі нитки.

 

ТЕСТ

(Якщо твердження вірне, діти ставлять знак „+”, якщо невірне – „  - „)

  1. 9 – найбільше одноцифрове число (+);
  2. квадрат має три кути (-);
  3. щоб збільшити число на кілька одиниць, треба додати  (+);
  4. довжину кривої можна виміряти лінійкою (-);
  5. щоб два числа порівняти, треба від більшого менше відняти (+).

 

Взаємоперевірка.

 

Лісовик:  -  Дуже добре. До побачення.

 

Фізкультхвилинка (танцювальні вправи під музичний супровід).

 

  1. Розв язування і складання задач.

Попрощались ми з Лісовичком

І пішли собі тихо ліском.

Але тут із гущавини вмить

Перед нами з явився ведмідь.

 

Ведмідь:    - Добрий день, милі друзі.

  Приємно бути у вашім крузі.

  Задачі розв єязувать маєте вдачу?

  А лісові школярі від них тільки плачуть.

 1) Складання і розв язування задачі за малюнком на збільшення числа на      

     кілька одиниць.

 2) Складання задачі за поданим виразом „7 – 3”.

 3) Робота в групах.

     Кожна група отримує завдання скласти задачу на додавання чи віднімання. Потім кожна група розвязує задачу, яку їй задали.

 

Ведмідь:  - Молодці, дітки, до побачення.

 

  1. Розв язування прикладів.

    Край берізки хтось стоїть.

  Підійшли, воно мовчить

  Це ж Червона Шапочка

  Яка мила – лапочка!

Червона Шапочка:   - Колобок, Колобок, ти мені допоможи.

          Із своїми друзями приклади розв яжи.

 

Диференційовані завдання

 

І варіант   ІІ варіант   ІІІ варіант

7 – 4    9 – 3 =5   _ + 3 = 7

6 + 4    5 + 4 = 9   10 - _ = 4

3 = 5    3 = 3 = 7   _  + _ = 6

 

Червона Шапочка: - Дякую за роботу.

 

  1. Робота з геометричним матеріалом.

А ось під кущиком зайчисько.

Воно злякалось, не підходьте близько.

 

Зайчик:      - Я злякався сильно, сильно.

  За мною хтось слідкує пильно.

  Хто це, будь ласка, скажіть?

  Прошу вас, допоможіть.

 

Робота в парах.

Діти викладають на партах з геометричного матеріалу фігуру мисливця.

 

Зайчик:     - Дякую всім за допомогу,

  Від мисливця знайду я дорогу.

  А ти, Колобок, повертайся додому

  І Бабусі з Дідом допомагай в усьому.

 

ІV. Підсумок уроку.

  • Сподобалась вам, діти, подорож до казкового лісу? Добре, що ви були

Разом з Колобком і допомогли казковим героям у лісі.

Давайте згадаємо, які завдання ми виконували, щоб Колобок міг розповісти про них Дідусеві і Бабусі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

  1. Богданович М,В. Математика: Проб. підручник для 1 кл. – К.: Освіта, 2001. – 128 с.
  2. Сухарева Л.С. Задачі на переливання, зважування, перекладання. – Х.: Вид. Група 2Основа”, 2007. – 48 .
  3. Цікавинки на уроках математики. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2002. – 72 с.
  4. Кондрацька Л.В. Веселкова стежечка: навчально-методичний посібник для вчителів молодших класів загальноосвітніх шкіл. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан; Львів6 Світ 2007. – 48 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 лютого
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку