4 клас НУШ УРОК 1 вчитель: Кадченко О.А.
НВК №240 «Соціум»
Тема уроку: Вступ. Предмет «інформатика».
Мета уроку: вдосконалити знання з правил поведінки в комп’ютерному класі; нагадати, що вивчає предмет «інформатика» та ознайомити учнів зі структурою уроку; розвивати вміння чітко висловлювати свої думки; виховувати відчуття відповідальності; дотримання правил техніки безпеки в комп’ютерному класі.
Хід уроку
1. Організація класу.
- Всім доброго дня! Цього року ми маємо підручник з інформатики та робочий зошит. Що ми вивчатимемо протягом року я розкажу вам трішки пізніше.
- Ми будемо з вами працювати за такою схемою:
- Сподіваюсь на плідну співпрацю, зацікавленість до предмету та дружні стосунки зі мною. Бажаю вам продуктивного навчального року, отримати купу цінних знань та гарних оцінок.
2. Актуалізація опорних знань. ---
3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні ми пригадаємо, що ж це за предмет «інформатика».
4. Опрацювання нового матеріалу.
- Слово «інформатика» складається з двох слів: «інформація» та «автомати». Нагадайте мені, що таке інформація? Повідомлення від навколишнього середовища. Автомати – це машини, які працюють без людей. Наприклад, торговельний автомат продає газети, напої, солодощі.
- Серед автоматів є машини, які можуть обробляти (опрацьовувати) інформацію. Наприклад, здійснювати складні обчислення. Їх називають комп’ютерними пристроями або комп’ютерами.
Розглянемо малюнок в підручнику на ст. 7
|
|
- А зараз давайте з вами пригадаємо, які ж існують правила поведінки в комп’ютерному класі:
- Рухаємось далі. Стаціонарний комп’ютер складається з декількох пристроїв.
- Нагадайте мені, як правильно вмикати та вимикати комп’ютер? Чому не можна вимикати його просто натиснувши кнопку живлення?
- На уроках інформатики ви працюватимете у групах (командах). У групі можна порадитися, запропонувати більше цікавих ідей. Тут кожен може проявити себе з найкращого боку. Для ефективної роботи у групі слід дотримуватись певних правил.
- Перед тим як почати працювати над завданням у групі, бажано розподілити ролі. Наприклад, лідер організовує розподіл ролей і виконання завдання, спікер – представляє результати групи, контролер – стежить за часом і порядком тощо.
5. Фізкультхвилинка. (відео)
6. Робота з зошитом ст. 4 - 6.
(Завдання з зошита не висвітлюю, щоб не порушити авторських прав, оскільки зошит не є загальнодоступним в мережі)
7. Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання.
- Що ж ми будемо вивчати цього навчального року?
- Я пропоную вам проаналізувати підручник та заповнити схему.
(Розділити учнів на три групи, дати по 2 розділи. Заповнити розділи підручника в загальній схемі в Padlet)
Завдання на повторення правил: https://learningapps.org/watch?v=przfgpq4k20 (посилання взято з підручника)
8. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером.
9. Завдання на опрацювання. Підручник ст. 6 – 12, зошит ст. 4 – 6.
10. Підведення підсумків уроку.
- Я вам дякую за увагу і вашу роботу. Кому сподобався урок поплескайте в долоні.