Урок " Winning and Losing"

Про матеріал
Мета: Створити умови для розвитку ефективної комунiкативноi компетентностi iнформацiйно-цифрової компетентності умiння вчитися упродовж життя соцiальної та громадянської компетентності екологiчна грамотнiсть i здорове життя
Перегляд файлу

Клас          7-А

Урок          Англiйська мова

Вчитель         Паламарчук Н.М.

Тема          Winning and Losing

Мета: Створити умови для розвитку ефективної

 комунiкативноi компетентностi

iнформацiйно-цифрової компетентності

умiння вчитися упродовж життя

соцiальної та громадянської компетентності

екологiчна грамотнiсть i здорове життя

 

Навчальний аспект

Розширити знання учнiв з теми” Sport” за допомогою активiзацii   нових  лексичних одиниць

Активiзувати   використання дієслів в Past Simple Tense.

Розширити знання про спортивні уподобання та потреби.

Розвиваючий аспект

Розвивати навички усного мовлення та аудіювання.

Удосканалювати навички читання та вмiння перекладати.

Розвивати культуру спiлкування, прийнятоi в сучасному цивiлiзованому суспiльствi.

Розвивати мовну догадку, пам’ять, уяву, фонематичний слух.

Розвивати навички виконувати репродуктивну та продуктивну речову дiяльнiсть.

Розвивати здатнiсть переносити ЗУН у нову ситуацiю шляхом виконання проблемно-пошуковоi дiяльностi

Розвивати вмiння спiвпрацювати в групi,спiлкуватися    та сприяти виявленню лiдерських якостей

Виховний аспект

Виховувати емоцiйно-цiннiсне ставлення до всього, що нас оточує.

Виховувати в учнiв повагу  та інтерес до життя українських спортсменів.

Виховувати критичне мислення та толерантне вiдношення до точки зору  iнших.

Створити умови для розвитку навичок спiлкування та cпiвпрацi та розвитку особистостi.

.

 Мiсце уроку в системi урокiв з теми «Winning and Losing»

 

Тип уроку

 Урок введення нового знання з технологii дiяльнiсного методу з використанням ІКТ

Основнi термiни та поняття

Sports: archery, athletics, badminton, basketball, boxing, cricket, fencing, ice-hockey, karate, netball, rowing, ski jumping, snowboarding, surfing, weightlifting, wrestling.

Очiкуванi  результати

Учнi повиннi

Знати

Вмiти

Лексику (мовний iнвентар)

Вживати лексику у мовленнi та в письмi

Порядок слiв в стверджувальних, питальних реченнях в Past Simple

Вести монологiчне та дiалогичне мовлення

Використання Past Simple

 Читати непiдготовлений текст

 

Розуміти аудіозапис

Методи      словесний, наглядний,  практичний,  пiзнавальний

Прийоми

Прес-метод, аукціон, «чарiвний  м’яч»

Активiзацiя уваги та  мислення при створеннi ситуацii успiху

Форми роботи        Хорова, iндивiдуальна, парна

Мiжпредметнi звязки       фiзкультура

Обладнання

Картки

фотографії, смарт-дошка,

Teacher Resource CD-Rom,

 Аудiо- запис, презентацiя, зірки.

Iнтегрованi змiстовi лiнiї

Екологiчна безпека та сталий розвиток

Здоров’я та безпека

Громадянська  вiдповiдальнiсть

Пiдходи до навчання:

Компетентнiсний

Iнтегрований

Комунiкативно-дiяльнiсний

Особистiсно- зорiєнтований

Компетентностi 21 столiття 4С

Креативнiсть

Спiвпраця

Критичне мислення

Спiлкування

Iнтегрованiсть змiсту уроку

Пов’язанiсть змiсту уроку з реальним свiтом

Практична цiннiсть уроку, що має знаходити пiдтвердження через реальнi факти

Комунiкативно-дiяльнiсний пiдхiд

  • Iнтерактивнi методи
  • Кооперативне навчання
  • Рольовi iгри
  • Методи змiшаного навчання (традицiйне, перевернутий клас)
  • Звернення до досвiду учнiв
  • Вiдповiднi форми оцiнювання: самооцiнювання (формує здатнiсть до самоаналiзу, взаємооцiнювання (виховує вiдкритiсть до критики, вмiння слухати та аналiзувати, порiвнювати)

Рефлексiя        Власної навчальноi дiяльностi

Емоцiйного стану

Видiв дiяльностi

Структура уроку

1. Етап орiєнтацiї.

2. Етап цiлепокладання.

3. Етап проектування.

4.Етап органiзацiї та виконання плану уроку.

  • Phonetic drills
  • Warming up activity
  • Lexical work
  • Speaking
  • Physical training minute
  • Watching and Listening
  • Reading
  • Dialogues
  • Grammar
  • Song
  • Рефлексiя

5. Контрольно-оцiночний етап

Ход уроку.

 Етап орієнтації

Hello! How are you? Who is absent? Why? What must you do to be healthy? Is it a problem? Look at the presentation and tell the theme of our lesson. Have you noticed any familiar sportsmen? Will it be interesting for you to know about their life and sport career?

Етап цілепокладання

To answer this question we need to develop our reading and translating skills. Besides you will master your speaking, writing and listening skills. We will also try to improve your grammar. For your work you will get stars (різні кольори: рожевий - високий рівень, жовті-достатній, червоні - низький). So, try to get as many pink stars as possible. It is smth like competition.

Етап проектування навчальної діяльності.

Now I would like you to make the plan of our lesson.

Етап органiзацiї виконання плана дiяльностi.

1.Phonetic Drills.

2. «magic ball»

3.Warming up activity.

Are you a sporty person? Do you like sport? What sport are you into? What sports groups do you know? Divide sport into categories ( групи з 4 учнів) Etc.

Аукціон видів спорту. ! Stars

4.Lexical work.

Ex2p14. (парна робота)

Listen, repeat, check! Stars (Диск)

Play, Do, Go (Slide)

Interactive exercises 1,2 (vocabulary)

5. Speaking.

P1, P2, P3, P4. Stars

6. Listening Ex6p14 (Визначить вид спорту та запишіть)

Самопровірка (Stars)

7.Sport Heroes WB EX1 p14(пошуково- дослідницька діяльність)

7. Reading WB EX3 p16 (Андрій Шевченко)

P1, P2, P3…(stars).

8. Past Simple.

Find in the text verbs in the second form! Read them!

Interactive exercise 1. (stars)

Ex2 p106 (writing)SB

Контрольно-оціночний етап.

Рефлексія.

What is your mood?

Why is it so good?

What did you like?

Was anything boring for you?

Where did you have any difficulty?

Who has a lot of pink stars? ETC. Оцінки.

Have we fulfilled our plan?

 

 

 

 


 


docx
Додано
26 травня 2021
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку