Урок " Xімічні властивості кислот"

Про матеріал
Формування ключових компетентностей: o саморозвитку й самоосвіти — вміння знаходити нові рішення; o соціально-трудової — здійснення само- та взаємоперевірки учнів, уміння самостійно розв’язувати задачі; o комунікативної — вміння працювати в групі.  Формування предметних компетентностей: закріпити знання про класифікацію хімічні властивості їхні фізичні та хімічні властивості; закріпити вміння складати рівняння хімічних реакцій, що характеризують хімічні властивості кислот та способи їх одержання; розвивати хімічну мову; виховувати відповідальне ставлення до виконання завдань.
Перегляд файлу

ВЛАСТИВОСТІ КИСЛОТ

Цілі:

  •  Формування ключових компетентностей:
  •  саморозвитку й самоосвіти — вміння знаходити нові рішення;
  •  соціально-трудової — здійснення само- та взаємоперевірки учнів, уміння самостійно розв’язувати задачі;
  •  комунікативної — вміння працювати в групі.
  •  Формування предметних компетентностей: закріпити знання про класифікацію кислот, їхні фізичні та хімічні властивості; закріпити вміння складати рівняння хімічних реакцій, що характеризують хімічні властивості кислот та способи їх одержання; розвивати хімічну мову; виховувати відповідальне ставлення до виконання завдань.

Обладнання: роздавальний матеріал, мультимедійний проектор, комп’ютер.

Тип уроку: З (Т-М).

Форми роботи: бесіда, робота в групах, самостійна робота, прийоми «Лови помилку», «Міні-практикум», «Самоперевірка», «Взаємоперевірка», «Гронування».

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На сьогоднішньому уроці ми з вами ще раз згадаємо клас складних неорганічних сполук — кислоти.

ІV. РОБОТА В ГРУПАХ

Всі завдання під час виконання перевіряють за допомогою проектування на екран. Здійснюють самоперевірку, відповіді коментують.

1 Прийом «Гронування»

Навести приклади кислот. Дати їм назви.

2 Класифікувати речовини

CaO, CO2, H2SO3, HCl, Al2O3, H2SiO3, Mn2O7, H2SO4,

SnO, Cl2O7, HBr, K2O, BeO.

3 Прийом «Міні-практикум»

Дописати рівняння реакцій:

1) Mg +H3PO4

2) Na + HCl→

3) BaO +H2SO3

4) SO2 + NaOH →

5) K2O + SO3

6) HBr  + NaOH→

7) Fe + H2SO4

8) Al2O3 + HCl →

4 Заповнити таблицю

Індикатори

Нейтральне

Кисле

Лакмус

 

 

Фенолфталеїн

 

 

Метиловий оранжевий

 

 

Універсальний

 

 

 

5 Прийом «Лови помилку»

Знайти помилки в рівняннях:

1) CaO + HCl = CaCl2 + H2O

2) H2SO3 + Na2O = Na2SO4 + H2

3) SO3 + NaOH = Na2S + H2O

4) MgO + H2SO4 = Mg2SO4 + H2O

V. САМОСТІЙНА РОБОТА

Скласти рівняння можливих реакцій згідно з таблицею:

 

BaO

NaOH

Fe

CO2

Cu

HCl

 

 

 

 

 

H2SO4

 

 

 

 

 

 

Прийом «Взаємоперевірка»

Відповіді проектують на екран.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку»

© ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2016

 

Джерела:

Стеценко І. В., Овчаренко І. Ю. Усі уроки хімії. 8 клас. — Х. : Вид. група «Основа», 2016. — 287, [1] с.: іл., табл., CD — (Серія «Усі уроки»).

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
12 січня 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку