Урок Я досліджую світ 1 клас НУШ "Органи чуття"

Про матеріал

Конспект розроблено за підручником "Я досліджую світ" 1 клас автора Грущинська І. Також використано завдання зошита з друкованою основою в ІІ частинах цього ж автора.

Перегляд файлу

Дата:                                       

Клас: 1

Предмет: Я досліджую світ

Урок № 22

Тема: Які я маю органи чуття?

Мета: ознайомити учнів із органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра); учити називати їх; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів; учити знаходити між ними схоже і відмінне, визначати істотні ознаки; розвивати мовлення; виховувати повагу до однокласників.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: предметні малюнки, глиняний посуд, зображення органів чуття, аудіозапис пісні про ярмарок.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Уявна подорож за аудіосупроводом

- Ми з вами вирушимо в уявну подорож. Яке місце ми з вами відвідаємо ви мені скажете, прослухавши звуки, що там лунають.

- Це ярмарка. Який орган вашого тіла допоміг вам відчути атмосферу ярмарки?

II. Повідомлення теми і мети уроку
— Отже ми побуваємо на ярмарку, оглянемо вироби народних майстрів та дізнаємося, які органи людини допомагають їй вивчати навколишній світ.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Відвідування лавки з вишивкою.

- Огляньте вироби майстрині.

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо зором?

2. Відвідування лавки гончара

- Майстер наступної лавки передав нам свої вироби ось в цій коробці. Спробуйте дізнатись що там за допомогою рук.

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо дотиком?

3. Фізкультхвилинка

- На ярмарку можна не лише купити чи продати що завгодно, а й побачити багато нового  й  дивовижного,  послухати  народні  пісні,  взяти  участь  у  розвагах. То ж давайте і ми прове-демо розвагу «Веселі звірі»

4. Відвідування лавки з овочами та фруктами.

- Довго перебуваючи на ярмарку ви мабуть зголодніли? Вас вирішив пригостити господар овочево-фруктової лавки. Скуштуйте його гостинці та скажіть, чим вам довелося посмакува-ти?

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо смаком?

5. Подарунок на прощання

- Нам вже час залишати ярмарку. На прощання господарі приготували вам подаруночок. Що це , спробуйте відчути носом.

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо нюхом?

IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів

1. Робота над загадками
Два сусіди-непосидьки: вдень на роботі, вночі на відпочинку. (Очі)
Між двох світил я в середині один. (Ніс)
П’ять братиків — роками рівні, ростом різні. (Пальці)
Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)

Самі мовчать, а нам допомагають почути тих, хто розмовляє й весело співає. (Вуха).

2. Гра «Добери відповідний орган чуття»

V. Рефлексія

— Що нового дізналися на уроці?
— Що таке органи чуття?
— Назвіть органи чуття.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Kitsenko Victoria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самусь Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
10845
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку