20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок Я досліджую світ 1 клас НУШ "Органи чуття"

Про матеріал

Конспект розроблено за підручником "Я досліджую світ" 1 клас автора Грущинська І. Також використано завдання зошита з друкованою основою в ІІ частинах цього ж автора.

Перегляд файлу

Дата:                                       

Клас: 1

Предмет: Я досліджую світ

Урок № 22

Тема: Які я маю органи чуття?

Мета: ознайомити учнів із органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра); учити називати їх; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів; учити знаходити між ними схоже і відмінне, визначати істотні ознаки; розвивати мовлення; виховувати повагу до однокласників.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: предметні малюнки, глиняний посуд, зображення органів чуття, аудіозапис пісні про ярмарок.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Уявна подорож за аудіосупроводом

- Ми з вами вирушимо в уявну подорож. Яке місце ми з вами відвідаємо ви мені скажете, прослухавши звуки, що там лунають.

- Це ярмарка. Який орган вашого тіла допоміг вам відчути атмосферу ярмарки?

II. Повідомлення теми і мети уроку
— Отже ми побуваємо на ярмарку, оглянемо вироби народних майстрів та дізнаємося, які органи людини допомагають їй вивчати навколишній світ.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Відвідування лавки з вишивкою.

- Огляньте вироби майстрині.

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо зором?

2. Відвідування лавки гончара

- Майстер наступної лавки передав нам свої вироби ось в цій коробці. Спробуйте дізнатись що там за допомогою рук.

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо дотиком?

3. Фізкультхвилинка

- На ярмарку можна не лише купити чи продати що завгодно, а й побачити багато нового  й  дивовижного,  послухати  народні  пісні,  взяти  участь  у  розвагах. То ж давайте і ми прове-демо розвагу «Веселі звірі»

4. Відвідування лавки з овочами та фруктами.

- Довго перебуваючи на ярмарку ви мабуть зголодніли? Вас вирішив пригостити господар овочево-фруктової лавки. Скуштуйте його гостинці та скажіть, чим вам довелося посмакува-ти?

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо смаком?

5. Подарунок на прощання

- Нам вже час залишати ярмарку. На прощання господарі приготували вам подаруночок. Що це , спробуйте відчути носом.

- Який орган вашого тіла допоміг вам це зробити?

- Які властивості предметів ми відчуваємо нюхом?

IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів

1. Робота над загадками
Два сусіди-непосидьки: вдень на роботі, вночі на відпочинку. (Очі)
Між двох світил я в середині один. (Ніс)
П’ять братиків — роками рівні, ростом різні. (Пальці)
Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)

Самі мовчать, а нам допомагають почути тих, хто розмовляє й весело співає. (Вуха).

2. Гра «Добери відповідний орган чуття»

V. Рефлексія

— Що нового дізналися на уроці?
— Що таке органи чуття?
— Назвіть органи чуття.

 

 

docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
1077
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку