3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Урок "Я досліджую світ", 1 клас. НУШ. Тема: Особисті речі

Про матеріал
Конспект уроку "Особисті речі" для 1 класу НУШ. Предмет "Я досліджую світ". Учні знайомляться з поняттям ОСОБИСТІ РЕЧІ
Перегляд файлу

Я досліджую світ

( за підручником О. Тагліної, Г. Іванової )

Тема. Особисті речі.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «особисті речі»; вчити розпізнавати предмети особистої гігієни; розвивати мовлення, мислення, увагу; вчити дітей доводити свою думку; удосконалювати навички працювати в групах та в парах; виховувати культуру поведінки та повагу до однокласників.

Обладнання: мультимедійна дошка, магнітні дошки, пісочні годинники, підручник «Я досліджую світ», роздатковий матеріал.

Хід уроку

Ранкове коло

  1.              Вітання

Діти утворюють коло та вітаються голосом улюбленої тваринки, передаючи настрій, з яким прийшли до школи.

  1.              Вправа з лего «Побажання»

Діти обирають цеглинку і обєднуються в групи за кольором обраних цеглинок. Кожна група висловлює побажання на день іншим групам, яке починається на букву кольору їх цеглинки.

 Вивчення нового матеріалу

  1.              Стратегія «Прогнозування»
  •      Діти, відгадайте загадки і подумайте про що ми сьогодні будемо говорити.
  •                 Взимку голову зігріє, це вона чудово вміє.

А улітку спочиває, бо роботи їй немає. (Шапка)

  •                 Хто всім хліб ділить? (Ніж)
  •                 Рук не має, ніг не має, хату чисто підмітає. (Віник)
  •                 Гарно вмилася Марічка, витирає руки, личко…

Всіх охайних діточок витирає…(рушничок)

  •                 Лежать у коробці кольорові хлопці.

По паперу гуляють, сліди залишають. (Олівці)

  •      Як одним словом можна назвати слова-відгадки?
  1.              Бесіда з елементами розповіді
  •      Так, діти, це речі. І сьогодні на уроці ми помандруємо у цікавий та різноманітний світ речей. А як ви думаєте, це світ природи чи світ створений руками людей?
  •      Так, це світ створений руками людей. Щоб зробити своє життя зручнішим та цікавішим, люди постійно щось створюють. Якби ми могли подорожувати в часі і повернутися на 300 років у минуле, то ми не побачили б там ні телефонів, ні телевізорів, та навіть звичайної ручки тоді не було. Люди в той час писали гусячим пером та чорнилами (спеціальна рідина).
  •      Як ви вважаєте, це було зручно чи ні? Чому ви так думаєте?
  •      Дійсно, писати пером та чорнилами було дуже незручно. Тому люди створили ручку, а також дуже багато різних речей.
  1.              Проблемна ситуація
  •      Сьогодні ми живемо у світі речей. А тепер закрийте очі та уявіть, що всі речі зникли. Як, на вашу думку, зміниться наше життя?

Фізкультхвилинка

  1.              Стратегія «Спільне відкриття»
  •      Всі речі можна поділити на дві групи: особисті речі та речі для загального використання.
  •      Які речі ми називаємо особистими?
  •      Розгляньте малюнки(мультимедійна дошка). Чи завжди ці речі є особистими? (Іграшки, автомобіль, книги, глобус, пожежна машина)
  •      Отже, є багато речей, які можуть бути як особистими так і для загального використання. Є речі, якими ми можемо поділитися з іншими, а є речі, які не можна позичити навіть другові. Це речі особистої гігієни.
  1.              Робота в групах
  •      Магнітною смужкою поділіть магнітну дошку навпіл.
  •      Праворуч викладіть речі, якими ми можемо поділитися з іншими, а ліворуч, які неможна позичати іншим людям. Доведіть свою думку.

(Іграшки, фарби, ручка, глобус, зубна щітка, гребінець, носова хустина, рушник та ін.)

  1.              Робота в парах (підручник с. 34)
  •      Розгляньте малюнки.
  •      Поясніть, через що діти посварилися.
  •      Послухайте (прочитайте) розповідь Богдана.
  •      Чи можна сказати, що Богдан поважає інших?
  •      Чи сприятиме така поведінка дружнім стосункам?
  •      Отже, кожна людина має право не лише на особисті речі, а й вирішувати, ділитися ними з кимось чи ні. Це право гарантує Конституція нашої держави, головний закон України.
  •      Поміркуйте, що чекає людину, яка порушує головний закон держави?
  •      Так, таку людину буде покарано.
  1.              Створення нової рутини
  •      Яку рутину ми можемо впровадити в нашому класі?

(Не чіпати без дозволу чужих речей)

Підсумок уроку

Вправа з лего «Світлофор»

Зелений – можна ділитися з іншими.

Жовтий – можна, але в крайньому випадку.

Червоний – неможна ділитися з іншими.

(Іграшки, мобільний телефон, зубна щітка, книги, гребінець, шкільні прилади, носова хустинка, рушник).

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку