19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок Я досліджую світ 1 клас Винаходи, які придумали діти

Про матеріал
Винаходи, які придумали діти Мета: розкрити поняття «винахідник»; ознайомити дітей з винаходами, які придумали діти; розвивати спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати цікавість до пізнання нового.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Відкритий урок з «Я досліджую світ»

Тема: Винаходи, які придумали діти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

ЗЗСО №45

м. Києва

Шевчишина Т.С.

 


Винаходи, які придумали діти

Мета: розкрити поняття «винахідник»; ознайомити дітей з винаходами, які придумали діти; розвивати спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати цікавість до пізнання нового.

Хід уроку

І. Організація класу

Ранкове коло

Вітання, проведення ранкової гімнастики, позначення настрою на шкалі.

ІІ. Повідомлення теми уроку

  •           Ми оточені речами, якими повсякчас користуємося, не замислюючись: звідки вони взялися, хто їх винайшов, і як вони змінили на краще життя людей.
  •           Навіть у звичайному шкільному класі можна побачити чимало винаходів.
  •           Один давньоримський учитель додумався виготовити дошку і поставити її в класі. А наштовхнули його на цю думку тодішні звичаї. Виявляється, у Давньому Римі дозволено було писати й малювати на… стінах. І римляни охоче це робили. Перехожі з їхніх надписів дізнавалися багато цікавого, як ми сьогодні – з газет і журналів. Ці помальовані та обписані стіни й підказали вчителеві зробити в класі дошку, на якій писатимуть школярі…
  •           Але ж яка зручна річ – дошка! Написав – стер, написав… І помилку легше виправити, ніж у зошиті!
  •           А як ви вважаєте, хто може бути винахідником у наш час?

ІІІ. Робота над темою

  1.      Перегляд відео (4:00)

https://www.youtube.com/watch?v=BXI0Ujao5dY

  •           Які винаходи ви запам’ятали? (батут, крісло-гойдалка, ласти, мітла, фруктовий лід, шрифт Брайля).
  •           Хто винайшов усі ці речі? (діти)
  •           Так, їх винайшли діти. Але це ще далеко не всі винаходи дітей. Давайте розглянемо що ще винайшли діти. (підручник с.20-21). Розгляд та обговорення малюнків, читання короткої інформації.
  •           Який винахід вразив вас найбільше?
  •           А яким із винаходів ви використовуєте у своєму щоденному житті?

 

  •           Діти, як ви вважаєте, чи вже все у світі винайдено до нас?
  •           Як ви вважаєте, які винаходи потрібні людству?
  •           Що хотіли б винайти ви?
  •           Чи хотіли б ви, щоб у  вас вдома з’явився  винахід, що вам би у всьому допомагав
  1.      Перегляд мультфільму (https://www.youtube.com/watch?v=zosBWuAZlT4)
  •           Що б ви змінили у «Помагашці»?
  •           Чи може робот замінити живе спілкування?

 

  1.      Робота у зошиті (с. 7)
  •           Визначення способу малювання за допомогою тіней.

 

IV. Підведення підсумків.

  •           Хто може бути винахідником?
  •           Які цікаві винаходи ви запам’ятали?
  •           А хто спробує вдома побути винахідником?
docx
Додано
20 березня
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку