Урок "я досліджую світ"

Про матеріал
Тема: Винаходи людства Мета: Дидактична: ознайомити учнів з поняттями винахід, винахідник; продовжувати ознайомлення з виноходами людей; показати важливість різних винаходів в житті людини; формувати в учнів вміння дослідницької діяльності Розвиваюча: розвивати навички спільної роботи, увагу, пам’ять та мислення дітей. Виховна: виховувати бережливе ставлення до предметів створених людьми.
Перегляд файлу

Підготувала – Прохорчук Віра

Тема: Винаходи людства

Мета:

Дидактична: ознайомити учнів з поняттями винахід, винахідник; продовжувати ознайомлення з виноходами людей; показати важливість різних винаходів в житті людини; формувати в учнів вміння дослідницької діяльності

Розвиваюча: розвивати навички спільної роботи, увагу, пам’ять та мислення дітей.

Виховна: виховувати бережливе ставлення до предметів створених людьми.

Хід уроку:

І. Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ —
До роботи швидше, клас.
Попрацюєм всі старанно,
Щоб пройшов Урок немарно.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Гра «Я знаю три назви...»

Учитель кидає м’яч учням і пропонує назвати винаходи, які знає дитина

Наприклад:

     фотографія;

     лампочка;

     холодильник тощо..

- Сьогодні на уроці ми познайомимось ще з деякими винаходами, які ви до цього, можливо не знали. У світі дуже багато інших цікавих винаходів. Про деякі я вам розповім, а ви спробуєте розповісти як представлені винаходи допомагають людині.

ІІІ.  Мотивація навчально – пізнавальної діяльності учнів

«Мозковий штурм»

  • Як ви вважаєте, чи можна бути винахідником у наш час? Чи все вже на світі винайдено до нас?
  • Нас оточує багато різних речей. І часто ми не замислюємося над тим, хто їх створив і навіщо. Але процес винахідництва триває. Так сьогодні ми маємо «економні» енергоощадні лампи, на основі велосипеда був винайдений мотоцикл, та й велосипеди постійно вдосконалюються, а зубна щітка може бути на батарейках. Тому в нас ще багато можливостей для пошуку ідей.

IV. Вивчення нового матеріалу

1)Розповідь вчителя.

  • 15-річний Луї Брайль винайшов шрифт, який зробив читання доступним для сліпих людей, і досі цей шрифт використовується по всьому світу. Луї Брайль осліп у 3-річному віці. Він грався у батьковій майстерні й ненароком встромив собі шило в око. Зарадити біді було неможливо. Але найгіршим виявилося те, що незабаром інфекція поширилася і на друге око. Так маленький Луї повністю втратив зір. Намагаючись допомогти дитині, батьки Луї попросили, щоб хлопцю дозволили сидіти на уроках у місцевій школі. Луї просто поглинав науку, він став найкращим учнем у класі. Все ж методи навчання, розраховані на зрячих, не могли повністю задовольнити потреб незрячої дитини. У своєму щоденнику юний винахідник написав: «Якщо очі не можуть розповісти мені про людей, події, ідеї та картини, я знайду інший спосіб, як про це довідатись».

2)Бесіда:

  • Назвіть предмети у своєму будинку, які винайли люди?
  • Які винаходи ви ще знаєте?
  • Давайте подумаємо чи є нашому класі винаходи і винахідники?

3) Робота з підручником.

4) Гра «Винахід – не винахід». Дітям потрібно на слайді назвати, яким є предмет винаходом, а який ні.

Фізкультхвилинка. Відео Мальдіви «Ти щасливий»

6) Висновок (слово вчителя). Люди використовують природні та штучні матеріали для виготовлення предметів побуту тощо. Усі вони мають різні властивості. Для збереження  природних об’єктів варто ощадливо використовувати природні багатства країні. І не засмічувати природу.

IV. Закріплення вивченого.

  1. Перегляд відеосюжету «Як винайшли фотографію?»
  2. Робота в зошиті.
  3. «Вправа «Мікрофон»
  • Якби я був(ла) найкращим винахідником у світі, то я …

V. Підведення підсумків. Рефлексія

  • Про які винаходи людства ви дізналися?
  • Що Вас найбільше вразило?
docx
Додано
29 травня 2019
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку