Підготувала – Прохорчук Віра
Тема: Винаходи людства
Мета:
Дидактична: ознайомити учнів з поняттями винахід, винахідник; продовжувати ознайомлення з виноходами людей; показати важливість різних винаходів в житті людини; формувати в учнів вміння дослідницької діяльності
Розвиваюча: розвивати навички спільної роботи, увагу, пам’ять та мислення дітей.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до предметів створених людьми.
Хід уроку:
І. Організація класу
Дзвоник всім нам дав наказ —
До роботи швидше, клас.
Попрацюєм всі старанно,
Щоб пройшов Урок немарно.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учитель кидає м’яч учням і пропонує назвати винаходи, які знає дитина
Наприклад:
• фотографія;
• лампочка;
• холодильник тощо..
- Сьогодні на уроці ми познайомимось ще з деякими винаходами, які ви до цього, можливо не знали. У світі дуже багато інших цікавих винаходів. Про деякі я вам розповім, а ви спробуєте розповісти як представлені винаходи допомагають людині.
ІІІ. Мотивація навчально – пізнавальної діяльності учнів
«Мозковий штурм»
IV. Вивчення нового матеріалу
1)Розповідь вчителя.
2)Бесіда:
3) Робота з підручником.
4) Гра «Винахід – не винахід». Дітям потрібно на слайді назвати, яким є предмет винаходом, а який ні.
Фізкультхвилинка. Відео Мальдіви «Ти щасливий»
6) Висновок (слово вчителя). Люди використовують природні та штучні матеріали для виготовлення предметів побуту тощо. Усі вони мають різні властивості. Для збереження природних об’єктів варто ощадливо використовувати природні багатства країні. І не засмічувати природу.
IV. Закріплення вивченого.
V. Підведення підсумків. Рефлексія