Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. ЯК БАЖАННЯ МОЖЕ ВПЛИНУТИ НА ЗДОРОВ’Я?
Мета.Вчити учнів розуміти умовні позначки прогнозу погоди;
дослідити, як погодні умови вливають на бажання людей;
вчити дітей визначати погоду за народними прикметами;
вчити учнів одягатися відповідно до погоди;
збагачувати словниковий запас відповідно до тематики тижня;
активізувати пізнавальну діяльність;
розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки;
виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання мріяти, поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.
Очікуванні результати :
сприймає монологічне висловлення;
розповідає про те, що його вразило;
висловлює власну думку;
підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;
спілкується з однокласниками та з вчителем;
організує своє робоче місце для навчання;
об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
розв’язує життєві проблемні ситуації з опорою на календар;
І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ
1.Привітання
- Запрошую до ранкового кола
- кивніть головою тому, хто праворуч,
- підморгніть тому, хто ліворуч
- посміхніться тому, хто навпроти.
- Давайте всі разом скажемо 1-1 і нашим гостям – доброго ранку
- порухайте плечима, хто вранці робив зарядку.
- станьте рівно, хто любить спорт.
- нахиліть голівку до плеча, хто ліг вчасно спати
- покрокуйте, хто із хорошим настроєм ішов у школу
- прищіпки
-Ми знаємо, що позитивні емоції піднімають настрій, сприяють кращій роботі.
2. Вправа «Я бажаю всім і собі…»
(Я бажаю всім і собі цікавого і корисного дня»)
3. Щоденні новини
- Який сьогодні день тижня?
- Яка пора року? Погода? ( небо, вітер, опади)
- Бажаю, щоб погода не впливала негативно на роботу і самопочуття.
- яке число, місяць ?
- Що цікавого можете сказати про це число?
4. Обмін інформацією
- Чим особливий сьогоднішній день?
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
1.Розгадування ребуса
- розгадайте ребус і дізнайтеся про що говоритимемо на уроці
2. Створення асоціативного куща
- які асоціації у вас виникають, коли чуєте це слово?
3.Визначення теми уроку.
- Розшифруйте тему уроку, видаливши зайві літери
ЯК БАЖАННЯ МОЖУТЬ ВПЛИНУТИ НА ЗДОРОВ’Я?
-Що б ви відповіли 1 словом на це запитання? (добре, погано, позитивно, негативно)
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.Робота з підручником (С.33, завд. 1) ( 1 читає)
- Подумайте, як бажання дівчинки побігати по калюжах (про яке ми читали у пригоді першій), могло нашкодити мамі?
- Яка температура тіла є нормальною?
- До якої позначки піднялася температура у мами?
- Як дівчинка може допомогти мамі?
2. Гра «Так чи ні? ( 2 цеглинки)
-Що можна робити, щоб позбутися нежитю?
- Прошу Машу розповісти, адже її мама медпрацівник працює саме у фізкабінеті
(розповідь)
3.Завдання 2 «Такі різні бажання» Робота в групах
- Переходимо до 2 завдання (1 читає)
- Які бажання у дітей? (4 малюнки)
- Попрацюйте у групах і назвіть спочатку як кожне бажання позитивно вплине на здоров’я, а потім негативно. Потім заслухаємо по 1 учню
4. Опитування
- Одним із способів позбутися температури – це пити багато рідини.
Давайте поглянемо на результати опитування учнів нашого класу- який напій найбільше до вподоби (діаграма)
-Що ми бачимо? (аналіз)
За результатами нашого опитування ми розпочали експеримент- як кола впливає на оболонку наших зубів.
-Хто вдома його проводить? Що побачили сьогодні?
РУХАНКА
5.Робота в зошиті (с. 16)
-Завдання 1. Ось тут результати опитування друзів Даринки. Які запитання можна поставити за діаграмою?
- Завдання 2. Читає 1. Що треба робити, щоб бути здоровим? Запишіть свої міркування.
6.Перегляд м/ф
- Ось у нашому класі теж чимало учнів тільки перехворіли і повернулися до школи. Чи знаєте ви, що захворіти можна не лише взимку, а і влітку?
- Давайте подивимося м/ф як уникнути застуди
7. Продовження роботи у зошиті. Завдання 3.
На дошці слова. Оберіть ті, до кого ви звернетеся за допомогою. Прикладіть свою долоньку, обведіть її і на кожному пальчику напишіть.
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ