Урок "Я досліджую світ" на тему; "Значення і збереження органів чуття. Створення плакату на тему: «Органи чуття – мої помічники».

Про матеріал
Цікавий урок для 3 класу, метою якого є: поглибити знання про органи чуття, їх функції, шляхи збереження та запобігання виникнення захворювань органів чуття, формування вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами людини; формувати санітарно-гігієнічні навички: формувати пізнавальну активність на уроках. Вчити співпрацювати і взаємодіяти з іншими в різних ситуаціях (навчання, гра). Формувати вміння працювати в спільноті, дотримуючись правил. Виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму, прагнення берегти власне здоров’я, дружні стосунки в класі, спільноті. Розвивати увагу, мислення, мовлення.
Перегляд файлу

Тема: Значення і збереження органів чуття. Створення плакату на тему: «Органи чуття – мої помічники».

Мета: поглибити знання про органи чуття, їх функції, шляхи збереження та запобігання виникнення захворювань органів чуття, формування вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами людини; формувати санітарно-гігієнічні навички: формувати пізнавальну активність на уроках. Вчити співпрацювати і взаємодіяти з іншими в різних ситуаціях (навчання, гра). Формувати вміння працювати в спільноті, дотримуючись правил. Виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму, прагнення берегти власне здоров’я, дружні стосунки в класі, спільноті. Розвивати увагу, мислення, мовлення.

 

І. Самовизначення до навчальної діяльності.

В колі.

1.Підсумки фенологічних спостережень.

Сьогодні 11 лютого

На дошці: - хмарно, ? t◦   вітряно?

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Мозковий штурм Групування «Чарівний мішечок» цеглинки LEGO: синя, жовта, червона, зелена, помаранчева.

  • Я пропоную вам пограти в гадання на ромашці.
  • Погляньте на нашу чарівну ромашку.
  • Скільки пелюсток має наша квітка? (7)
  • Яка це частина мови? (числівник)
  • Які асоціації виникають у вас із цим числом? (7 кольорів райдуги, «Вовк і 7 козенят», 7 днів тижня, «Білосніжка і 7 гномів», 7 нот в музиці, «7 разів відмір, а 1 відріж», «7 разів повтори, щоб запам’ятати».

! Завдання для відповідаючого: зірвати по порядку пелюстку і дати відповідь.

! Завдання для слухачів: уважно слухати, почути реагувати червоною/зеленою цеглинкою.

  1. Просте (знаннєве)

Що утворює опорно-рухову систему? (скелет і м‘язи) цеглинки

  1. Уточнююче

Якщо я правильно зрозуміла, скелет тулуба утворюють хребет, ребра і тазова кістка? (Ні, червона скелет тулуба утворюють хребет, ребра і грудна клітка знайшли їх у себе).

3.Як можна досягти чистоти повітря в класній кімнаті, що є дуже важливим для людини? (Робити вологе прибирання приміщення, регулярно провітрювати його, не бігати, підтримувати чистоту робочого місця).

4.Інтерпретаційне

- Чому потрібно берегти зуби? (Людині з хворими зубами важко пережовувати їжу , тому в неї погіршується травлення, що може призвести до захворювань шлунка).

5.Оціночне

- Як ви розумієте вислів «Не очі бачать, не вуха чують, не ніс відчуває запахи, а мозок»?

Мозок контролює весь організм. До всіх органів тіла від головного спинного мозку відходять нерви, схожі на нитки, по них (нейронах) у мозок надходять різні сигнали, а від мозку йдуть зворотні різні сигнали всім органам тіла. Нервова система постійно працює)

6.Творче

- Що буде, якщо у людини зникне нюх? (Не зможе відчути смаку, свіжа чи ні страва, може отруїтися, не зможе відрізнити приємні чи неприємні запахи: парфуми, газ…)

7.Чи потрібно знати свій організм?

Спробуємо довести це сьогодні на уроці.

Ф-ка: «Чарівний мішечок».

Дістаємо речі, пробуємо визначити, що це шишки, макети фруктів…

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Робота в групах.

Синя Гр.1 1. Розглянути макет, позначити органи.

  Зелена Гр.2  2.Показати механізм дії: яка головна функція дихальної системи?

Презентують 2 представника взаємоперевірка.

Гр.3  1. Розв’яжи рівняння і довідайся скільки м’язів задіяно в одному твоєму кроці:

Х + 440 = 320 • 2

Х + 440 = 640

Х = 640 – 440

Х = 200

«Дослідники»

2.Знайти значення виразу:

90 см • 8 см – 60 см • 2 = 600 см = 6 м

Укрупнити одиниці вимірювання  6 см

  • Про розмір яких органів ви можете повідомити за цими числовими даними? (Довжина тонкої кишки травна система)

Оцінювання цеглинки!

300 м : 6 = 50 м = 50 000 мм

50 000 – різних ароматів може запам’ятати ніс

Гр.4 виконати завдання 4, с.21

Гр.5 відкриття нових знань

! Про які органи розповіли нам учні жовтої і червоної групи?

Фізхвилинка для очей   стовпчик,

                                                  діагональ,

                                                  блюдечко

 

Знаємо                              Хочемо дізнатися                                             Дізналися 

1.Органів чуття - ?          Як треба берегти органи чуття?

 

2.Органи чуття                             

                

              

Перегляд презентації

Читання для себе що сприймає орган описуємо фрукт чи овоч.

Орган зупинка, складання правил догляду за очима.

Візьміть у руки фрукт фрукт орган зору, що бачить?

 

Рефлексія візьміть фломастери чи гелеві ручки:

1.Оцініть роботу своєї групи, свою участь у команді самооцінка помилки.

2.Отже,  для чого треба знати правила догляду за органами чуття?

3.Прийом «Рефлексивний екран»

Сьогодні я дізнався (дізналася)…

Я виконував (виконувала)…

Я навчився (навчилася)…

Я зміг (змогла)…

Мене здивувало, що…

Я розповім батькам…

4.Який орган людини став  символом свята, що настане через 3 дні?

 

Візьміть кожен по -  спробуйте оживити його, доповнивши органами чуття!

Кому не шкода, подаруйте нашим гостям!

docx
Додав(-ла)
Хмара Светлана
Додано
3 березня 2021
Переглядів
2182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку