Діагностична робота «Живі організми. Рослини» 3 клас
Прізвище, ім’я______________________________________ Дата ___________
1. Закінчи визначення.
Рослини – ___________________________________________________________ _____________________________________________________________________
2. Що потрібне рослинам для розвитку. Зафарбуй правильні відповіді.
отрутохімікати поживні речовини
4. Пригадай будову квіткових рослин. Запиши органи рослини.
5. Закресли у кожному рядку зайву рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.
Береза, дуб, малина, клен, тополя. ● ● кущі
Калина, ліщина, кульбаба , аґрус. ● ● дерева
Ялина, кропива, пролісок, нарцис. ● ● трав’янисті рослини
6. Прочитай. Знайди та підкресли в дужках потрібне слово .
Хвойні рослини – це (вічнозелені, листопадні ) дерева та кущі. Ялина відноситься до (листяних, хвойних) рослин. Гілки у цього дерева розташовані ( поодиноко, кільцями). Листки в ялини – (хвоя, шипи). А замість соковитих плодів у неї (жолуді, шишки).
7. Рослини, про які піклується людина і вирощує для власних потреб називають…
А) дикорослими. Б) культурними.
8. Занеси до таблиці назви рослин.
ЯБЛУНЯ, ПОДОРОЖНИК, ПШЕНИЦЯ, ОГІРОК, РЯСКА, ВИНОГРАД, ТОНКОНІГ, ЛОБОДА .
КУЛЬТУРНІ РОСЛИНИ |
ДИКОРОСЛІ РОСЛИНИ |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Вкажи спосіб розмноження рослин.
КАРТОПЛЯ ● ● ЖИВЦЯМИ
СОНЯШНИК ● ● ЛИСТКАМИ
ТЮЛЬПАН ● ● БУЛЬБАМИ
СУНИЦЯ ● ● ЦИБУЛИНАМИ
МАЛИНА ● ● ВУСАМИ ФІАЛКА ● ● НАСІННЯМ
10. Запиши лікарські рослини твоєї місцевості.
_______________________________________________________________________
11. Зафарбуй червоним кольором кружечки під отруйними дикорослими рослинами.
Борщівник, шипшина , аконіт, м ᾽ята , блекота, амброзія , календула, дурман .
Я оцінюю свою роботу над завданнями :
|