Урок. “Я маю (Food)”

Про матеріал
Конспект заняття для 1 класу за О. Карпюк. Англійська мова.English with Smiling Sam. ІІ семестр.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови: Я маю…

Мета: практична: активізувати раніше вивчений  лексичний матеріал, ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом, удосконалити вміння вести діалог; повторити та закріпити знання числівників від 1 до 10, освітня: поглиблювати збільшення пасивного словника дитини; розвивальна: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри;  розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації, навички письма; виховна: виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами, культуру мовлення,  самостійність.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати навчального заняття: знати лексичні одиниці з даної теми, вміти вести діалог, знати цифри, працювати в команді, запам’ятати лексику “Food”.

Обладнання: підручник, робочий зошит, класна дошка, наочний матеріал, телевізор,  роздатковий матеріал, флешка, аудіоматеріали, плакат з алфавітом, наліпки.

Хід уроку:

І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційна частина. 1. Оргмомент. Привітання. Фонетична розминка (вірш «Good-afternoon»), повідомлення теми та мети уроку.

-Take your sits. Glad to see you! Today we having an unusual lesson. Today we have lesson on our topic “Food”. During our lesson we’ll play games, ask and answer, learn new words, we revise the songs. Every task will be a game. Let’s start our lesson.

2. Song “Hello”.

3. Робота в парах. Game “Speak to your friend”.

4. Game “Ukrainian-English” (Вчитель називає слова українською мовою з вивченої теми на попередньому уроці, а учні відповідають англійською мовою. Повторення слів (сік, піца, запіканка, хот-дог) на с.80.

5. Game “What number it is?”.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Повторення лексичних одиниць за темою.
  2. Введення нової лексики на позначення їжі (хліб, банан, яблуко, сандвіч, сир, джем, канапка, масло).
  3. Ex. 1, 2. p. 82 (1. Слухай та покажи; 2. Покажи та назви). Ex. 3. (Послухай і знайди).
  4. Введення граматичних одиниць: I have got, he/she has got.
  5. Game “What has Vic?” (Ex. 4. p. 82).
  6. Фізкультхвилинка (”Head, shoulder’s, knees and toyes”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!
  7. Game “Yes/No”.
  8. Робота в групах. Учнів розподіляємо на дві команди. На дошці записані літери великі та маленькі, які ми вивчили. По троє учасників з обидвох груп виходять по черзі і з’єднують маленькі літери з великими. Хто правильно з’єднає літери, того команда отримає 1 бал.
  9.  Game “The first letter” (Учні обидвох команд називають перші літери написаних трьох слів на дошці. Учасники команд повинні швидко і правильно виконати завдання, назвати перші літери. Підводимо підсумки гри в командах.
  10.  Ex. 1, 2. p. 61 (в робочому зошиті).
  11.  Game “Draw a letter”. Ex. 1. p. 62. Ex.2,3. p. 62.

   III. Заключна частина. Підведення підсумків. Самооцінювання. Хто сьогодні активно працював на уроці підніміть руки вгору? Хто не працював, чи таких в нас не було на уроці? - Не було. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.

  1. Т: Що ми робили сьогодні на уроці ? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.)
  2. Прощання. Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували, вивчили слова, повторили літери, погрались в ігри?- Так.

T: The lesson is over. Goodbye, children!

P: Goodbye, teacher!

      3. Song “Goodbye”. See you soon.