Урок Я у світі. Проект : ”Я пізнаю Україну”, 4 клас

Про матеріал
Освітні технології: проектна технологія, робота в групах, використання інформаційних та комунікаційних технологій.
Перегляд файлу

Проектна пошукова діяльність

єдиний спосіб ставитись до дітей таким чином,

 щоб пробудити у них усе найкраще,

а потім дозволити їм повірити у себе

якомога сильніше.

 В.Х. Кілпатрі

Предмет. Я у світі. 4 клас

Тему проекту : ”Я пізнаю Україну”

Мета проекту:

Дізнатися  про походження назви України, видатних українців, географічне положення, країн-сусідів.

Розвивати креативне мислення,  бажання працювати самостійно, творчо;

вчити працювати з Інтернет ресурсами, здійснювати пошук і відбір потрібної інформації для виконання завдань;

Формувати  патріотичні почуття, національну свідомість, гідність,  приналежність до рідної української землі, українського народу;

Виховувати почуття любові до рідної Батьківщини,гордість за свою країну, історію, культуру.

Освітні технології: проектна технологія, робота в групах, використання інформаційних та комунікаційних технологій.

Слайд 2

Тип проекту: інформаційний, дослідницький

За кількістю учасників – груповий

За тривалістю – середньотривалий

Завдання: навчити працювати в групах, досягати спільної мети, презентувати продукт своєї діяльності.

Слайд 3

Провідна проблема: дослідження історії своєї Батьківщини, вивчення видатних постатей України, великих міст України, визначення її географічного положення,  ознайомитись з її країнами-сусідами.

Слайд 4

Спосіб розв`язання проблеми: пошук літературного матеріалу; цікаві енциклопедичні дані; освоєння групами різних практичних технологій.

Кінцевий результат: глибоке засвоєння матеріалу;
- формування навичок роботи в колективі, з додатковою літературою; комп’ютерна презентація, створення альбому “Я пізнаю Україну”

        Ознайомити учнів з правилами взаємодії під час проекту:

Працювати дружно, злагоджено, разом.

Усе, що пропонує товариш, сприймати й обговорювати спокійно.

Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.

Радитись з товаришами, дорослими, приймати рішення  спільно.

«Запозичати» ідеї в інших груп з їхнього дозволу.

Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.

Слайд 5

Робота над проектом організовується  в  кілька  етапів:

1 етап – ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ.

 Повідомляється тема, форма  проекту, завдання, план роботи. Усе це  обговорюється в класі, учні  вносять свої пропозиції.

2 етап – ПІДГОТОВЧИЙ.

 

           Планування проектної діяльності:

Розподіл учнів на групи, розподіл завдань. Учні  виконують завдання в групах «Історики», «Журналісти» , «Екскурсоводи», “Географи”.

Завдання для «Істориків» : дослідити виникнення назви  “Україна”, історію виникнення Києва, дібрати  легенди . (документ верд з малюнками)

 Завдання для «Журналістів» : знайти інформацію  про видатних українців, провести експрес-опитування серед громади. (створити презентацію). залучають батьків, складають анкету для опитування населення. Визначають видатних людей серед спортсменів, письменників, художників.

Завдання для «Екскурсоводів» : створити віртуальну подорож історично-значимими місцями нашої Батьківщини. ( на карті України прокладають шлях істирично-значимими містами, дають коротку інформацію)

Завдання для «Географів»: визначити географічне положення України  на карті,  її країн-сусідів. (на карті України створюють колаж: визначають гори, моря, ріки)

3 етап – ПРОЕКТНА   РОБОТА.

Пошук матеріалів: бібліотека, Інтернет -ресурси.

Проведення циклу уроків, виховних заходів, пов`язаних із темою проекту.  За  необхідністю учні звертаються за допомогою до вчителя.

 

4 етап – ОФОРМЛЮВАЛЬНИЙ.

На  цьому  етапі  відбувається  остаточне  оформлення  суб'єкта.

 

5 етап – ПРЕЗЕНТАЦІЯ  ПРОЕКТУ.

 Завершальний  урок  з  теми, на  якому  кожна  група  представляє  продукт  своєї  діяльності ( презентацію, віртуальну подорож,створюється альбом  , захищають  свої  ідеї, зміст, відповідають  на  запитання  « опонентів». Відбувається  презентація та захист  проектів.

 

 6 етап – ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ.

Це  аналіз  виконаної  роботи,  виявлення  її  переваг  і  недоліків, труднощів, само-   і   взаємооцінювання  результатів, визначення  побажань  і  планів  на  майбутнє.

 

У  проектній  діяльності  використовується  як  зовнішнє  оцінювання (вчитель, учні),  так  і  самооцінювання (перевага  надається  самооцінюванню).

Критеріїв  оцінювання  в  проектній  діяльності  не  існує. Вони розробляються  спільно  всіма  учасниками  проекту. Їх  має  бути  небагато. 

 

ІІІ. Робота на уроках

 Природознавство

 Знайти матеріали про історично-значимі міста України, видатних українців, географічне положення.

 Літературне читання

Зібрати інформацію про походження назви Україна, дібрати легенди про неї.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Баранчук Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 жовтня 2019
Переглядів
12061
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку