Урок Я у світі. Проект : ”Я пізнаю Україну”, 4 клас

Про матеріал
Освітні технології: проектна технологія, робота в групах, використання інформаційних та комунікаційних технологій.
Перегляд файлу

Проектна пошукова діяльність

єдиний спосіб ставитись до дітей таким чином,

 щоб пробудити у них усе найкраще,

а потім дозволити їм повірити у себе

якомога сильніше.

 В.Х. Кілпатрі

Предмет. Я у світі. 4 клас

Тему проекту : ”Я пізнаю Україну”

Мета проекту:

Дізнатися  про походження назви України, видатних українців, географічне положення, країн-сусідів.

Розвивати креативне мислення,  бажання працювати самостійно, творчо;

вчити працювати з Інтернет ресурсами, здійснювати пошук і відбір потрібної інформації для виконання завдань;

Формувати  патріотичні почуття, національну свідомість, гідність,  приналежність до рідної української землі, українського народу;

Виховувати почуття любові до рідної Батьківщини,гордість за свою країну, історію, культуру.

Освітні технології: проектна технологія, робота в групах, використання інформаційних та комунікаційних технологій.

Слайд 2

Тип проекту: інформаційний, дослідницький

За кількістю учасників – груповий

За тривалістю – середньотривалий

Завдання: навчити працювати в групах, досягати спільної мети, презентувати продукт своєї діяльності.

Слайд 3

Провідна проблема: дослідження історії своєї Батьківщини, вивчення видатних постатей України, великих міст України, визначення її географічного положення,  ознайомитись з її країнами-сусідами.

Слайд 4

Спосіб розв`язання проблеми: пошук літературного матеріалу; цікаві енциклопедичні дані; освоєння групами різних практичних технологій.

Кінцевий результат: глибоке засвоєння матеріалу;
- формування навичок роботи в колективі, з додатковою літературою; комп’ютерна презентація, створення альбому “Я пізнаю Україну”

        Ознайомити учнів з правилами взаємодії під час проекту:

Працювати дружно, злагоджено, разом.

Усе, що пропонує товариш, сприймати й обговорювати спокійно.

Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.

Радитись з товаришами, дорослими, приймати рішення  спільно.

«Запозичати» ідеї в інших груп з їхнього дозволу.

Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.

Слайд 5

Робота над проектом організовується  в  кілька  етапів:

1 етап – ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ.

 Повідомляється тема, форма  проекту, завдання, план роботи. Усе це  обговорюється в класі, учні  вносять свої пропозиції.

2 етап – ПІДГОТОВЧИЙ.

 

           Планування проектної діяльності:

Розподіл учнів на групи, розподіл завдань. Учні  виконують завдання в групах «Історики», «Журналісти» , «Екскурсоводи», “Географи”.

Завдання для «Істориків» : дослідити виникнення назви  “Україна”, історію виникнення Києва, дібрати  легенди . (документ верд з малюнками)

 Завдання для «Журналістів» : знайти інформацію  про видатних українців, провести експрес-опитування серед громади. (створити презентацію). залучають батьків, складають анкету для опитування населення. Визначають видатних людей серед спортсменів, письменників, художників.

Завдання для «Екскурсоводів» : створити віртуальну подорож історично-значимими місцями нашої Батьківщини. ( на карті України прокладають шлях істирично-значимими містами, дають коротку інформацію)

Завдання для «Географів»: визначити географічне положення України  на карті,  її країн-сусідів. (на карті України створюють колаж: визначають гори, моря, ріки)

3 етап – ПРОЕКТНА   РОБОТА.

Пошук матеріалів: бібліотека, Інтернет -ресурси.

Проведення циклу уроків, виховних заходів, пов`язаних із темою проекту.  За  необхідністю учні звертаються за допомогою до вчителя.

 

4 етап – ОФОРМЛЮВАЛЬНИЙ.

На  цьому  етапі  відбувається  остаточне  оформлення  суб'єкта.

 

5 етап – ПРЕЗЕНТАЦІЯ  ПРОЕКТУ.

 Завершальний  урок  з  теми, на  якому  кожна  група  представляє  продукт  своєї  діяльності ( презентацію, віртуальну подорож,створюється альбом  , захищають  свої  ідеї, зміст, відповідають  на  запитання  « опонентів». Відбувається  презентація та захист  проектів.

 

 6 етап – ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ.

Це  аналіз  виконаної  роботи,  виявлення  її  переваг  і  недоліків, труднощів, само-   і   взаємооцінювання  результатів, визначення  побажань  і  планів  на  майбутнє.

 

У  проектній  діяльності  використовується  як  зовнішнє  оцінювання (вчитель, учні),  так  і  самооцінювання (перевага  надається  самооцінюванню).

Критеріїв  оцінювання  в  проектній  діяльності  не  існує. Вони розробляються  спільно  всіма  учасниками  проекту. Їх  має  бути  небагато. 

 

ІІІ. Робота на уроках

 Природознавство

 Знайти матеріали про історично-значимі міста України, видатних українців, географічне положення.

 Літературне читання

Зібрати інформацію про походження назви Україна, дібрати легенди про неї.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 жовтня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку