Урок (​«Я відповідаю за своє здоров'я!»)

Про матеріал

Розробка уроку для 1 класу розрахована на 2 навчальні години. Картка уроку містить короткий опис уроку: планування, попередня підготовка, проведення.

Перегляд файлу

 

Картка уроку (теми) за напрямком «ACTIVITY»

курс «Health»

 

Назва уроку №3-4: Мої здорові звички «Я відповідаю за своє здоров’я!»

Концепція уроку

Гігієнічні та медичні звички - умови формування, збереження та зміцнення здоров‘я.

Методологія

Метод евристичних питань, дослідницька діяльність, групові технології, ігрова діяльність.

Мета

Розповісти учням про призначення предметів особистої гігієни та використання їх у повсякденному житті; вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очима, стежити за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла, охайність зачіски).

Цільова аудиторія

1 клас, 6-7 років

Тривалість

2 навчальні години

Місце проведення

Класна кімната

Матриця компетенцій

К-1

розповідають про профілактику вірусних захворювань, звички мити руки, гігієни порожнини рота, предмети загальної та особистої гігієні;

К-2

складають за допомогою вчителя індивідуальну пам’ятку з особистої гігієни;

К-3

демонструють позитивні гігієнічні та медичні звички;

К-4

визначається як набуття учнями компетентності щодо збереження власного

життя і зміцнення здоров’я, дотримання правил і настанов здорового способу життя;

Обладнання до уроку

Ручне дзеркало, робочі листи, макет «Будова зубів»   

(скріплені пластикові пляшки), відео, олівці, набори для 

3 груп (гребінець, мило, зубна  щітка, носовичок, рушник,

ручка, лінійка, іграшка), листок паперу з вирізаним ротом і носом і

листок чистого паперу, розпилювач з водою, обладнання

для експерименту, журнал-контролю.

Попередня підготовка

Матеріали для уроку, робочі листи, відео

Структура уроку

1. Етап актуалізації знань, настрій на сприйняттів и осмислення нового:

  • Постановка пізнавальної задачі, метод евристичних питань (Чи може людина їсти їжу з підлоги, як це роблять собаки? У чому різниця між особистою гігієною людини і тварин?)

Основна частина:

Частина 1:

  • Завдання: виберіть, які предмети належать до предметів індивідуальної гігієни. Учитель об'єднує дітей в групи, діти вибирають предмети, хто швидше. Пояснюють, чому самі ці предмети індивідуального користування?
  • Питання для обговорення:

     Чи слідкують тварини за гігієною?

Частина 2:

  • Експеримент. Витріть вологою серветкою руки. Погляньте, які вони брудні.
  • Дискусія. Як передаються мікроби?
  • Моделювання: учитель вимазує в корицю палець і торкається до предметів. 1 учень виходить з класу, а потім знаходить сліди та поясняє, як передаються мікроби.

Частина 3:

  • Моделювання: учитель бере аркуш паперу з намальованим на ньому обличчям і вирізаними носом і ротом. Інший лист паперу прикріплюється до задньої частини обличчя. використовуючи розпилювач, учитель розпорошує воду на обличчя, демонструючи на цілому аркуші, як мікроби можуть перейти від однієї людини до іншої, коли ви чхаєте або кашляєте.
  • Чи вмієте ви мити руки (англійська пісенька про миття рук). https://www.youtube.com/watch?v=wrF1e6boNbc
  • Моделювання: учитель показує, як правильно мити руки.

Частина 4:

  • Робота в парах. «Карта моєї посмішки». Діти посміхаються і малюють зуби один одного.
  • Моделювання: діти їдять кусочок яблука і визначають, якими зубами вони розгризають, а якими зубами - пережовують їжу.

Рот дорослих містить:

вісім різців - харчові ножиці,

чотири ікла - розривають їжу,

вісім зубів - харчові дробарки,

дванадцять - харчові подрібнювачі,

чотири зуба мудрості

  • Демонстрація макета щелепи людини (діти визначають різні види зубів і малюють зуби за кольорами).
  • Питання: чи відповідає будова ваших зубів нормам? (див. відео «Прорізування зубів»). https://www.youtube.com/watch?v=HFjALSZ0zMM
  • Питання: як правильно доглядати за зубами?
  • Експеримент: навіщо ми чистимо зуби зубною пастою? (експеримент може провести вчитель, результат через 3 години).

https://www.youtube.com/watch?v=KrdHnQ0d5Ng

  • Моделювання: Як правильно чистити зуби. Діти повторюють рухи стоячи, використовуючи щітки та макет.
  • https://www.youtube.com/watch?v=qTTBkDDwZq0
  • Гра «Впізнай ніс тварин» (презентація).
  • Моделювання: учитель об’єднує клас на 2 групи: 1 група-зубна нитка, 2-зубна щітка. Учитель приховує шари-бляшки, котрі треба очистити з зубів. Діти знаходять шари, та складають їх до корзини.
  • Діти заводять журнал, якій потрібно вести протягом тижня (1 очко-читка зубів до сніданку, 1 очко-після, 1 очко-перед сном, виставляється за підписом батьків).

Частина 5.

  • Обговорення. Як захистити наші очі, вуха, ніс, шкіру?

Вправи на рефлексію (робочий лист №1):

У робочих листах діти малюють позначки:

! - у мене все виходить

? - у мене не виходить бути здоровим, мені потрібна допомога!

Інсайт:

  • Чи потрібно дотримуватися гігієни нашим домашнім вихованцям?

Ще в давні часи людина зауважив, що рани у собак заростають в короткий термін. Справа в тому, що слина собаки містить величезну кількість концентрованого ферменту - лізоциму, який володіє бактерицидною дією.

В слині людини лізоциму дуже мала концентрація, але у грудному молоці людини концентрація лізоциму досить висока (близько 400 мг / л).

 

www.mainschool.com

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
1081
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку