Урок "Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?"

Про матеріал
Урок містить корисні та цікаві завдання. За допомогою цієї розробки уроку ви зможете узагальнити знання дітей про яблука, значення їх для людини; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; закріпити вміння добирати запитання до тексту; удосконалювати вміння ставити запитання за змістом почутого тексту; активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; учити піклуватися про своє здоров’я.
Перегляд файлу

Я досліджую світ 3 клас

Приховані можливості речей

Тема: Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?

Очікувані результати:

  • дитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;
  • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
  • підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
  • зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;
  • ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • піклується про своє здоров’я;
  • знає властивості яблука, його користь для організму людини.

Хід уроку

1.Емоційне налаштування

Чарівні окуляри.

- Одягніть чарівні окуляри. Через них видно тільки добро.  Передаючи окуляри по черзі, побажайте щось добре один одному

2. Загадка

- Відгадайте загадку і дізнаєтесь, чиї таємниці будемо відкривати на сьогоднішньому уроці.

Мов маленький м’ячик.
Рум’яне, гладеньке,
Висить на дереві, а не скаче,
На смак солоденьке.

3.Кубування

Спробуємо описати яблучко, використовуючи слова – ознаки

4.  Хмара слів

- Пригадайте і запишіть у хмару слів усе, що ви вже знаєте про яблука.

 

 

 

 

- Цікаву інформацію про яблуко нам підготувала ... . (Дитина дня)

- Сьогодні ми багато цікавого дізнаємось про цей плід.

5. Робота в парі. Читання з другом з позначками.

Прочитайте цікаві факти про яблука. Під час читання робіть позначки:

 — інформація відома;

 — інформація нова для мене;

 — інформація здивувала;

 — хочу більше про це дізнатися.

- Чи була в тексті інформація, яку ви вже знали?

- Які факти були для вас новими?

- Про що захотіли більше дізнатися? Чому?

     Яблуко — це скарбничка поживних і корисних речовин. Сподіваюсь, цікаві факти про користь яблук стануть ще однією причиною з’їсти смачний і соковитий фрукт.

6.Прислів’я 

- Відновіть англійське прислів’я і поясніть як ви його розумієте?

- Як на англійській мові звучить слово яблуко?

- Хто може сказати  англійською Яблуко корисне?

7. Відео КОРИСТЬ ЯБЛУК

https://www.youtube.com/watch?v=_FxqfBMLOls&t=3s

- Що нового ви дізналися про яблука?

- Які факти вас здивували / зацікавили?

8. Діалог с. 59 (1)

Фізкультхвилинка

- Відчувши чудовий аромат яблука, Пузлик не втримався і потягнувся за фруктом, аби його скуштувати. Але дід Оксеник миттю зупинив жевжика. Чому?

- Діти, уявіть, що хробачок хоче з’їсти  ваше яблучко. Як ви гадаєте, чому воно йому подобається ? Яблуко любить не тільки хробачок.

8. Робота з аудіотекстом

- Послухайте уважно текст і з’ясуйте, хто ще любить ласувати яблуками. https://www.youtube.com/watch?v=qnsF-eaYW2Q&t=10s

  • Де відбувалися події, описані в казці?
  • Яка ситуація виникла між тваринами? Чому?
  • Хто допоміг розв’язати конфлікт?
  • Як тварини віддячили ведмедеві?
  • Яка головна думка казки?
  • Які висновки ви зробили для себе?

9. Робота в групах.

  • Розділити 1 яблуко між 4 дітьми порівну.    1/4
  • Розділити 2 яблука між 4 дітьми порівну  1/2
  • Розділити 3 яблука між 4 дітьми.  3/4

- Оцініть роботу групи.

-  Про яблука написано багато віршів, казок, оповідань, складено пісень, лічилок, легенд..  Красу цього фрукту зображували художники на своїх картинах.

10. Робота за картиною

- Розгляньте картину Катерини Білокур Богданівські яблука.

- Чому картина має таку назву?

Що зображено на передньому плані?

Що зображено на задньому плані?

Які жанри переплелись на картині?

Який настрій у вас викликає ця картина?

https://zol-2.schools.lviv.ua/wp-content/uploads/2016/12/yabluko.jpg                         

11. Сенкан з словом  (робота у парі)

- Якою інформацією можете доповнити свою хмару слів? Допишіть слова.

- Оцініть свою роботу на уроці цеглинкою

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку