Я досліджую світ 3 клас
Приховані можливості речей
Тема: Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?
Очікувані результати:
Хід уроку
1.Емоційне налаштування
Чарівні окуляри.
- Одягніть чарівні окуляри. Через них видно тільки добро. Передаючи окуляри по черзі, побажайте щось добре один одному
2. Загадка
- Відгадайте загадку і дізнаєтесь, чиї таємниці будемо відкривати на сьогоднішньому уроці.
Мов маленький м’ячик.
Рум’яне, гладеньке,
Висить на дереві, а не скаче,
На смак солоденьке.
3.Кубування
Спробуємо описати яблучко, використовуючи слова – ознаки
4. Хмара слів
- Пригадайте і запишіть у хмару слів усе, що ви вже знаєте про яблука.
- Цікаву інформацію про яблуко нам підготувала ... . (Дитина дня)
- Сьогодні ми багато цікавого дізнаємось про цей плід.
5. Робота в парі. Читання з другом з позначками.
Прочитайте цікаві факти про яблука. Під час читання робіть позначки:
➕ — інформація відома;
➖ — інформація нова для мене;
❗ — інформація здивувала;
❓ — хочу більше про це дізнатися.
- Чи була в тексті інформація, яку ви вже знали?
- Які факти були для вас новими?
- Про що захотіли більше дізнатися? Чому?
Яблуко — це скарбничка поживних і корисних речовин. Сподіваюсь, цікаві факти про користь яблук стануть ще однією причиною з’їсти смачний і соковитий фрукт.
6.Прислів’я
- Відновіть англійське прислів’я і поясніть як ви його розумієте?
- Як на англійській мові звучить слово яблуко?
- Хто може сказати англійською Яблуко корисне?
7. Відео КОРИСТЬ ЯБЛУК
https://www.youtube.com/watch?v=_FxqfBMLOls&t=3s
- Що нового ви дізналися про яблука?
- Які факти вас здивували / зацікавили?
8. Діалог с. 59 (1)
Фізкультхвилинка
- Відчувши чудовий аромат яблука, Пузлик не втримався і потягнувся за фруктом, аби його скуштувати. Але дід Оксеник миттю зупинив жевжика. Чому?
- Діти, уявіть, що хробачок хоче з’їсти ваше яблучко. Як ви гадаєте, чому воно йому подобається ? Яблуко любить не тільки хробачок.
8. Робота з аудіотекстом
- Послухайте уважно текст і з’ясуйте, хто ще любить ласувати яблуками. https://www.youtube.com/watch?v=qnsF-eaYW2Q&t=10s
9. Робота в групах.
- Оцініть роботу групи.
- Про яблука написано багато віршів, казок, оповідань, складено пісень, лічилок, легенд.. Красу цього фрукту зображували художники на своїх картинах.
10. Робота за картиною
- Розгляньте картину Катерини Білокур Богданівські яблука.
- Чому картина має таку назву?
Що зображено на передньому плані?
Що зображено на задньому плані?
Які жанри переплелись на картині?
Який настрій у вас викликає ця картина?
11. Сенкан з словом (робота у парі)
- Якою інформацією можете доповнити свою хмару слів? Допишіть слова.
- Оцініть свою роботу на уроці цеглинкою