Урок ЯДС 2 кл " Факти і здогадки.Як отримують інформацію люди з порушенням зору"

Про матеріал
Урок ЯДС 2 кл " Факти і здогадки.Як отримують інформацію люди з порушенням зору". Ознайомити учнів з особливостями шрифту Брайля; навчити викладати слова; розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять, увагу; виховувати доброзичливість, співчуття та повагу.
Перегляд файлу

Розробка уроку до “ЯДС” 2 клас до підручника Волощенко,Козак.

Тиждень 7.Факти і здогадки. Як отримують інформацію люди з порушенням зору?

Мета: ознайомити учнів з особливостями шрифту Брайля; навчити викладати слова; розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять, увагу; виховувати доброзичливість, співчуття та повагу.

Обладнання: кулька, ребуси, мультфільм, упаковки з-під ліків

 

I .Ранкова зустріч.

1.Привітання

Учні утворюють коло.

1.В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

 

3. Групове заняття.

Гра в колі «Чарівна кулька»


  Дитина передає надуту повітряну кульку комусь із своїх однокласників та висловлює  побажання.

 

Налаштування на урок

Цікава дівчинка мала

Що Веронікою зоветься

Чекає нас в країні знань!

Тож працювати доведеться!

Уважним будь, кмітливим будь

Знання тебе не підведуть!

--Діти, давайте пригадаємо про що ми довідалися з Веронікою на минулих уроках.

А квітка- семецвітка  нам допоможе.

--Як називається наш тиждень?

--Чому засмутилася Вероніка?

--Що цікавого вона дізналася про своє число?

---Сьогодні ми будемо далі працювати з Веронічкою і довідаємося багато цікавого і нового.

---Погляньте на малюнки і відгадайте ребуси.

F:\число 7\шрифт Брайля\002.pngF:\число 7\шрифт Брайля\images.jpgF:\число 7\шрифт Брайля\12.jpgF:\число 7\шрифт Брайля\13.jpg

--Що допомагають робити нам ці частини тіла у житті?

( пізнавати світ, отримувати інформацію)

--Що ще ми не згадали? За допомогою чого ще ми можемо пізнавати світ? ( пальці, шкіра, дотик)

---Давайте допоможемо Веронічці визначити скільки складів

У слові «око»? Чи можна його перенести? На який склад падає наголос?

---Слово « ніс», «язик»( кількість складів, чи можна перенести)

--Яке слово можна перенести? (вухо)

---Діти, а хто зможе з вас назвати ці частини тіла англійською мовою?

Молодці!

---Отже, діти. Ми з вами сказали, що очі, ніс, вухо,язик допомагають нам пізнавати світ, отримувати інформацію.

---А зараз я пропоную вам переглянути невеличкий мультфільм.

https://www.youtube.com/watch?v=4qCbiCxBd2M&t=14s&ab_channel=%E8%99%9E%E9%9B%85%E5%A9%B7

---Що було з дівчинкою?

---Чи може вона, так як ми з вами отримувати інформацію?

---І як саме це робити? Це питання дуже зацікавило нашу Вероніку.

---Давайте допоможемо їй в цьому розібратися.

II. Повідомлення теми і мети уроку.

---На минулому уроці ми разом  з Веронікою дізналися, яку інформацію можна прочитати на різних упаковках.

Але дівчинка на цьому не зупинилася. На коробках з-під ліків її здивували крапочки –пухирці.

F:\число 7\шрифт Брайля\005-0x0.jpgC:\Users\бест\Downloads\images.jpgC:\Users\бест\Downloads\загружено.jpg

 

---Чи знаєте, діти,  для чого вони? Для кого призначені?

(малюнок на ст.  та коробки з- під ліків)

---Це шрифт Брайля. Для кого він …..

(відповіді дітей)

---Давайте прочитаємо в підручнику, що довідалася Вероніка про цей шрифт ( робота з підр. ст.  , завд. 2 )

---Діти, порахуйте скільки років було хлопчику, коли він винайшов це шрифт.

Фізкультхвилинка

---А чи цікаво вам дізнатися, як працює цей шрифт? Як ним користуватися?

Наше довідкове бюро нам допоможе.

Учень 1 

Для зображення у шрифті Брайля використовують  шість точок. Вони розміщені в два стовпчика. При письмі точки проколюють. Через те,що читати можна тільки по випуклим точкам, писати текст доводиться зі зворотнього боку.

F:\число 7\шрифт Брайля\006-0x0.jpg

Учень 2

А ще цікаво те, що текст писати потрібно з право на ліво, а потім перевертати і читати, те що написали, зліва на право.

---А зараз  ми з вами розглянемо цей шрифт і спробуємо написати деякі слова.                                    

F:\число 7\шрифт Брайля\008-0x0 (1).jpg

----Діти,у кожного з вас на парті є  український алфавіт Брайля  і папір на якому зображено 3 прямокутника з 6 точками всередині.

Спробуйте, використовуючи даний шрифт написати слово ліс  ( інша група  слово рак)

 

 

 

 

Підведення підсумку уроку

Я зараз,  використовуючи лего перевіримо, як ви запам’ятали нову інформацію.

E:\Безымянный.jpgE:\Безымянный 1.jpgE:\Безымянный 2.jpg

«Ефект враження»

- На уроці я…

- …дізнався

- …навчився

- …удосконалив

- …виховав у собі

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
1546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку