Урок ЯДС "М'язи та кістки"

Про матеріал
Урок створений , щоб розширити знання про функції скелета в організмі людини; • глибше ознайомити зі складниками опорно-рухової системи; • розвивати читацькі навички, вміння стисло відтворювати зміст прочитаного твору та ставити за ним запитання; • активізувати пізнавальну діяльність дітей; • збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; • розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; • виховувати інтерес до природознавства, вивчення організму людини.
Перегляд файлу

Дата: 13.12.2023               Клас: 4

Предмет: ЯДС (за підручником Волощенко О.,Козак О., Остапенко Г.)

Тема: “М’язи та кістки”.
Що таке опорно-рухова система?

Мета

  • розширити знання про функції скелета в організмі людини;
  • глибше ознайомити зі складниками опорно-рухової системи;
  • розвивати читацькі навички, вміння стисло відтворювати зміст прочитаного твору та ставити за ним запитання;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  • збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
  • розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
  • виховувати інтерес до природознавства, вивчення організму людини.

 

Очікувані результати навчання

  • учень / учениця розповідає про будову скелета, його значення;
  • називає складники опорно-рухової системи;
  • з розумінням читає художній текст, ставить запитання за його змістом, відповідає на запитання;
  • вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;
  • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
  • підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
  • зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;
  • ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно;
  • систематизує та узагальнює інформацію природознавчого змісту з різних джерел.

 

Орієнтовний ХІД УРОКУ

1. Емоційне налаштування

Хто прийшов із гарним настроєм — рукою махніть.
Хто чує мене — головою кивніть.
Хто бачить мене — прошу, оком моргніть.
Хто найвеселіший — ви всім усміхніться.
Хто ввічливий — сусідові злегка вклоніться.
Похитайте головою праворуч-ліворуч раз, іще раз.
Хто вміє дружити, поплескайте у долоні, я хочу побачити вас.

2.Вправа “Пригадай”

 

Прочитайте слова. Чи пов’язані вони між собою? Як саме?

каМс   олліМ   ічо   зим’я   летске   кикіст

3. Вправа “Передбачення”

 

  • Як ви думаєте, чому ці слова з’явились на дошці / екрані?
  • Чи продовжиться наша мандрівка разом із Максом і Моллі?
  • Куди ми мандруватимемо далі? Що про це підказує?

4. Повідомлення теми уроку

 

Ми продовжуємо подорож організмом людини. Чи цікаво вам дізнатися, які ж нові пригоди чекають на Макса і Моллі, що нового вони дізнаються про людський організм? Про це ми з вами дізнаємося, коли прочитаємо уривок “М’язи і кістки”.

5. Опрацювання уривку “М’язи та кістки”

1

Читання уривку у парах (підр., с. 116)

https://svitdovkola.org/images/metodic/4/tema4/yds4_tema4_9.jpg

 

 

 “Два запитання”

  • Перевірте, наскільки уважно прочитали уривок ваші однокласники /однокласниці. Запишіть 2 запитання за його змістом у звичайний зошит.
  • Поставте свої запитання однокласникам / однокласницям. Послухайте відповіді. Чи правильні вони?

 

 

 “Дай відповідь”

  • Як ставляться м’язи до своєї роботи? Підтвердьте свою думку словами з тексту.
  • Чим захищений спинний мозок? А головний?

7. Вправа “Істинні, хибні”

 

1.Пригадайте зміст прочитаного уривка. Визначте, які висловлювання істинні, а які — хибні. Обведіть відповіді (зош., с. 52, завд. 1).

 

2.Визначте відповідність між словами та їх звуковими моделями. Впишіть відповідні літери в табличку (зош., с. 52, завд. 2).

 

https://svitdovkola.org/images/metodic/4/tema4/yds4_tema4_z_11.jpg

 

8.Цікаві факти про скелет людини

 

Прочитайте цікаві факти про скелет людини (див. роздруківку “Цікаві факти про скелет”).

https://svitdovkola.org/files/4/tema4/lessons/Tema-04-lesson-08-rozdrukivka-01.pdf

  • Чи була серед фактів інформація, яку ви вже знали?
  • Які факти були для вас новими?
  • Які факти вас зацікавили?
  • Про що захотілося дізнатися більше? Чому?

9. Рефлексія

 

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Що нового, цікавого і корисного ви дізналися?
  • Якими цікавинками про скелет людини ви поділитеся зі своїми друзями / подругами?
  • Оцініть свою роботу на уроці. Виберіть, які слова стосуються вас.
  •  

На уроці я:

  • був уважним / була уважною;
  • був активним / була активною;
  • зацікавлено працював / працювала;
  • прагнув / прагнула дізнатися більше;
  • був неуважним / була неуважною;
  • нічого не зрозумів / не зрозуміла.

 

 

Матеріали використані із сайту    svitdovkola.org

https://svitdovkola.org/metodic/ik4/tema4/lessons/8

 

docx
Додав(-ла)
Перебора Ольга
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку