Дата: 13.12.2023 Клас: 4
Предмет: ЯДС (за підручником Волощенко О.,Козак О., Остапенко Г.)
Тема: “М’язи та кістки”.
Що таке опорно-рухова система?
Мета
-
розширити знання про функції скелета в організмі людини;
-
глибше ознайомити зі складниками опорно-рухової системи;
-
розвивати читацькі навички, вміння стисло відтворювати зміст прочитаного твору та ставити за ним запитання;
-
активізувати пізнавальну діяльність дітей;
-
збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
-
розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
-
виховувати інтерес до природознавства, вивчення організму людини.
Очікувані результати навчання
-
учень / учениця розповідає про будову скелета, його значення;
-
називає складники опорно-рухової системи;
-
з розумінням читає художній текст, ставить запитання за його змістом, відповідає на запитання;
-
вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
-
об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;
-
висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
-
підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
-
зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;
-
ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;
-
наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
-
робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно;
-
систематизує та узагальнює інформацію природознавчого змісту з різних джерел.
Орієнтовний ХІД УРОКУ
1. Емоційне налаштування
Хто прийшов із гарним настроєм — рукою махніть.
Хто чує мене — головою кивніть.
Хто бачить мене — прошу, оком моргніть.
Хто найвеселіший — ви всім усміхніться.
Хто ввічливий — сусідові злегка вклоніться.
Похитайте головою праворуч-ліворуч раз, іще раз.
Хто вміє дружити, поплескайте у долоні, я хочу побачити вас.
2.Вправа “Пригадай”
|
Прочитайте слова. Чи пов’язані вони між собою? Як саме?
каМс олліМ ічо зим’я летске кикіст
|
|
3. Вправа “Передбачення”
|
-
Як ви думаєте, чому ці слова з’явились на дошці / екрані?
-
Чи продовжиться наша мандрівка разом із Максом і Моллі?
-
Куди ми мандруватимемо далі? Що про це підказує?
|
4. Повідомлення теми уроку
|
Ми продовжуємо подорож організмом людини. Чи цікаво вам дізнатися, які ж нові пригоди чекають на Макса і Моллі, що нового вони дізнаються про людський організм? Про це ми з вами дізнаємося, коли прочитаємо уривок “М’язи і кістки”.
|
5. Опрацювання уривку “М’язи та кістки”
1
|
Читання уривку у парах (підр., с. 116)
|
|
“Два запитання”
-
Перевірте, наскільки уважно прочитали уривок ваші однокласники /однокласниці. Запишіть 2 запитання за його змістом у звичайний зошит.
-
Поставте свої запитання однокласникам / однокласницям. Послухайте відповіді. Чи правильні вони?
|
|
“Дай відповідь”
-
Як ставляться м’язи до своєї роботи? Підтвердьте свою думку словами з тексту.
-
Чим захищений спинний мозок? А головний?
|
7. Вправа “Істинні, хибні”
|
1.Пригадайте зміст прочитаного уривка. Визначте, які висловлювання істинні, а які — хибні. Обведіть відповіді (зош., с. 52, завд. 1).
|
2.Визначте відповідність між словами та їх звуковими моделями. Впишіть відповідні літери в табличку (зош., с. 52, завд. 2).
|
8.Цікаві факти про скелет людини
9. Рефлексія
|
-
З яким настроєм ви закінчуєте урок?
-
Що нового, цікавого і корисного ви дізналися?
-
Якими цікавинками про скелет людини ви поділитеся зі своїми друзями / подругами?
-
Оцініть свою роботу на уроці. Виберіть, які слова стосуються вас.
-
На уроці я:
-
був уважним / була уважною;
-
був активним / була активною;
-
зацікавлено працював / працювала;
-
прагнув / прагнула дізнатися більше;
-
був неуважним / була неуважною;
-
нічого не зрозумів / не зрозуміла.
|
|
Матеріали використані із сайту svitdovkola.org
https://svitdovkola.org/metodic/ik4/tema4/lessons/8