Тема уроку: Повітря та його властивості. Вплив людини на довкілля. Охорона природи. Дотримання правил безпеки під час проведення дослідів.
Очікувані результати навчання:
-дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим/2 ПРО 2-3.2-1
Обладнання:
Емоційне налаштування на урок
Посмішки усім пошли.
«Добрий день» для всіх гостей.
Заняття наше розпочнем!
Працьовитими
Обережними
Ввічливими
Ініціативними
Творчими
Розумними
Яскравими
Гра «Мій розумний м’яч».
«Мій розумний м’яч» бажає запитати про … (ОСІНЬ)
-Яка зараз пора року?
-Який зараз місяць?
-Які ознаки, що на дворі зараз осінь?
-Назви перший місяць осені.
-Назви всі осінні місяці.
-Як тварини готуються до зими?
-Продовж речення: «Восени дні стають … , а ночі… .
ПОВІТРЯ
Фізкультхвилинка
Тепер ми поділимось на дві групи. Після перегляду відео кожна група має озвучити картинку і повідомити інформацію для усіх, що таке повітря.
Правила роботи в групах:
-будьте уважні
-прислухаємось до думки інших членів групи
-слідкуємо за часом
Перегляд відео «Що таке повітря?»
https://youtu.be/xSHb0zwQ25s?si=zT3E5m_qakrH2_lu
Вправа «Магніт» (ознайомити з інформацією на картинці, прикріпити)
Технологія «Мікрофон»
Інсценізація «Сонце, мороз, вітер»
Головна думка:
Про сонце, мороз і вітер
Ішли сонце, мороз і вітер стовповою дорогою усі три і зустрічають чоловіка.
— Здоров був!
— Доброго здоров'я!
Поздоровкались і пішли, ті собі, а той собі; пройшли вони з гони і роздумались тоді: кому той чоловік здоров'я бажав — чи на всіх, чи, може, одному? Вернулись, нагонять того чоловіка:
— Обожди, щось запитаємо.
Той обождав, підходять вони до його:
— Кому, чоловіче, ти казав доброго здоров'я — чи одному, чи на усіх?
— Ні,— каже,— одному я казав.
— Котрому ж ти казав?
— Оцьому,— каже,— губатому я бажав здоров'я.
Обернулись і йдуть собі назад, сонце й каже:
— Я його попечу!
А мороз каже:
— Я його ізморожу.
А вітер каже:
— Ти не спечеш, а ти не зморозиш, бо як ти будеш пекти, а я буду холодний вітер віять, а як ти, морозе, будеш морозить, то я притихну, і він не змерзне.
Фізкультхвилинка «Знаки»
Операція «Врятуй природу»
-Діти, людина шкодить природі? Що ми можемо зробити, щоб допомогти природі?
Завдання: поки лунає музика – «зібрати» знаки, які закликають берегти природу.
ДОСЛІДИ
-Запрошую в нашу дослідницьку лабораторію. Повторимо правила поведінки під час досліджень!
ДОСЛІДИ
Подарунки гостям – танець-руханка «Осінь казкова»
https://youtu.be/NwbSBsc7Blg?si=rxdw3mN7lENZmi-v\
Рефлексія