Урок ЯДС "Повітря та його властивості. Вплив людини на довкілля. Охорона природи. Дотримання правил безпеки під час проведення дослідів."

Про матеріал
Повітря та його властивості. Вплив людини на довкілля. Охорона природи. Дотримання правил безпеки під час проведення дослідів.
Перегляд файлу

Тема уроку: Повітря та його властивості. Вплив людини на довкілля. Охорона природи. Дотримання правил безпеки під час проведення дослідів.

Очікувані результати навчання:

  • описує зміни, що відбуваються з повітрям (розширення під час нагрівання і стискання під час охолодження)/ 2 ПРО 1-1.5-3;
  • фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фото пристроїв/ 2 ПРО 1-2.2-1;

-дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим/2 ПРО 2-3.2-1

Обладнання:

Емоційне налаштування на урок

  1.  Другу руку простягни.

Посмішки усім пошли.

«Добрий день» для всіх гостей.

Заняття наше розпочнем!

  1. Побажаю вам на уроці бути:

Працьовитими

Обережними

Ввічливими

Ініціативними

Творчими

Розумними

Яскравими

Гра «Мій розумний м’яч».

«Мій розумний м’яч» бажає запитати про … (ОСІНЬ)

-Яка зараз пора року?

-Який зараз місяць?

-Які ознаки, що на дворі зараз осінь?

-Назви перший місяць осені.

-Назви всі осінні місяці.

-Як тварини готуються до зими?

-Продовж речення: «Восени дні стають … , а ночі…    .

 

  •          Діти, скажіть, чому наш м’ячик такий пружний?
  •          Що допомагало йому відскакувати від підлоги?
  •          А от що є всередині м’ячика нам допоможуть відгадати перші літери з моїх вам побажань на початку уроку.
  •          Так, це – повітря!
  •          Сьогодні ми будемо говорити про повітря, його властивості, про охорону природи та проведемо цікаві досліди з повітрям.

Повітря та його властивості. 2 класПовітря та його властивості. Я досліджую світ

 

 

ПОВІТРЯ

 

Пошуково - дослідницька діяльність "Досліджуємо повітря" - YouTube Охорони навколишнього середовища картинки, стокові Охорони ...

 

Фізкультхвилинка

Тепер ми поділимось на дві групи. Після перегляду відео кожна група має озвучити картинку і повідомити інформацію для усіх, що таке повітря.

Правила роботи в групах:

-будьте уважні

-прислухаємось до думки інших членів групи

-слідкуємо за часом

 

Перегляд відео  «Що таке повітря?»

https://youtu.be/xSHb0zwQ25s?si=zT3E5m_qakrH2_lu

 

   

 

Презентація "Які властивості має повітря?"Презентація "Чому повітря рухається?" для уроку природознавства у з класіДіагностична робота "Атмосфера повітряна ковдра планети" | Тест на 15  запитань. ГеографіяКовдра синтепонова осінь/весна Ananasko KD4Презентація з географії для учнів 6-го класу на тему: "Добовий хід  температури повітря, причини її коливання"Презентація уроку з природознавства для 3-го класу на тему "Рух повітря"ЧОМУ БУВАЄ ВІТЕР - ПРИРОДА НАВЕСНІ - ПРИРОДОЗНАВСТВО 2 КЛАС - Т. Г. Гільберг

 

Вправа «Магніт» (ознайомити з інформацією на картинці, прикріпити)

Технологія «Мікрофон»

 

Інсценізація «Сонце, мороз, вітер»

Головна думка:

Про сонце, мороз і вітер

Ішли сонце, мороз і вітер стовповою дорогою усі три і зустрічають чоловіка.

— Здоров був!

— Доброго здоров'я!

Поздоровкались і пішли, ті собі, а той собі; пройшли вони з гони і роздумались тоді: кому той чоловік здоров'я бажав — чи на всіх, чи, може, одному? Вернулись, нагонять того чоловіка:

— Обожди, щось запитаємо.

Той обождав, підходять вони до його:

— Кому, чоловіче, ти казав доброго здоров'я — чи одному, чи на усіх?

— Ні,— каже,— одному я казав.

— Котрому ж ти казав?

— Оцьому,— каже,— губатому я бажав здоров'я.

Обернулись і йдуть собі назад, сонце й каже:

— Я його попечу!

А мороз каже:

— Я його ізморожу.

А вітер каже:

— Ти не спечеш, а ти не зморозиш, бо як ти будеш пекти, а я буду холодний вітер віять, а як ти, морозе, будеш морозить, то я притихну, і він не змерзне.

Казка про Вітер - Казки для ДітейКазка про сонце, мороз і вітер/Українські народні казки/Сказки/Аудіоказка  на ніч/Маленькі мрійники - YouTubeДитина у соціумі "Сім'я Сонця"

 

Фізкультхвилинка «Знаки»

 

Операція «Врятуй природу»

-Діти, людина шкодить природі? Що ми можемо зробити, щоб допомогти природі?

Завдання: поки лунає музика – «зібрати» знаки, які закликають берегти природу.

 

Бережіть рідну природу! | Новини | Баштанська міська територіальна громадаОб'єм пластику у світовому океані до 2040 року може зрости утричіКуди дзвонити, якщо сусіди спалюють сміття та суху рослинність? –  ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА ОБ'ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДАContaminación del Aire para NiñosЯк правильно посадити дерево, щоб не нашкодити: алгоритм та поради -  Публікації - Українська правда. ЖиттяЗБЕРЕЖИ ЯЛИНКУ, НЕ РУБАЙ ЇЇ!

 

ДОСЛІДИ

-Запрошую в нашу дослідницьку лабораторію. Повторимо правила поведінки під час досліджень! Правила безпеки життєдіяльності під час досліджень природи. Вибір джерела  знань про природу. Практичні завдання. Добір інформації про об'єкт/явище  природи у різних джерел (за вибор

                         ДОСЛІДИ

  1. Повітря невидиме, прозоре.
  2. Повітря заповнює порожнини.
  3. Повітря поширює запахи.
  4. Повітря рухається.
  5. При нагріванні повітря розширюється, при охолодженні – стискається.

Подарунки гостям – танець-руханка «Осінь казкова»

https://youtu.be/NwbSBsc7Blg?si=rxdw3mN7lENZmi-v\

Рефлексія

Вправа на рефлексію “Правило руки” | Катерина Крутій. Kateryna Kruty

 

docx
Додав(-ла)
дудник татьяна
Додано
4 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку