Урок ЯДС з розділу "Давня історія Землі"

Про матеріал
Приготували сольовий розчин. Довести до свідомості дитини, що насичений розчин - у якому речовина вже не розчиняється.
Перегляд файлу

Фрагмент  уроку ЯДС з розділу  «Давня історія Землі»

Тема: Сольові розчини

Мета: Дослідити насичений           сольовий розчин та поспостерігати на практиці у якій воді легше плавати – у прісній чи солоній

   Інформація: Додавши сіль у воду, можна приготувати сольовий розчин. Насиченим називають розчин, у якому речовина вже не розчиняється.

        Х і д   у р о к у

Об єднуємось у групи і порівнюємо густини насиченого розчину і прісної води за допомогою наукового методу.

    1.Сформулюйте і запишіть свою гіпотезу.

     2.Проведіть експеримент. Приготуйте дві посудини: одна з прісною водою, друга – з насиченим сольовим розчином.

      3.Опустіть свіже куряче яйце спочатку в посудину з прісною водою, а потім – із сольовим розчином.

       4.Спостерігаємо, у якій посудині яйце тоне, а в якій – плаває на поверхні.

         5.Запишіть висновки.

          6.Презентуйте результати експерименту.

П О Р А Д А:

Якщо ви ще не вмієте плавати, їдьте на море, солона вода вам допоможе.

docx
Додав(-ла)
Рясний Богдан
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку