Урок "Як берегти шкіру. Шкіра."

Про матеріал

ознайомити учнів зі значенням шкіри для людини; розвивати мовлення, логічне мислення, вміння спостерігати, порівнювати і робити висновки;виховувати культуру здоровя.

Перегляд файлу

Тема: Як берегти шкіру. Шкіра.

Мета: ознайомити учнів зі значенням шкіри для людини; розвивати мовлення, логічне мислення, вміння спостерігати, порівнювати і робити висновки; виховувати культуру здоров’я.

Обладнання:картки,таблиці,малюнки.

                                            Хід уроку

I. Організаційний момент

Вправо, вліво поверніться,
Один одному всміхніться.
Ще раз дружно привітались.

II. Актуалізація опорних знань

1. Бесіда

— Яке значення для організму має кров?

— По яких судинах рухається кров?

— Як працює серце?

— Який обмін відбувається в капілярах?

— Як потрібно зміцнювати своє серце?

— Що ви робите для зміцнення свого серця?

2. Тестування (див. додаток на с. 144)

3. Робота над загадкою

 Тіло щільно прикриваю.

Піт назовні виділяю.

Захищаю і дихаю.

Температуру тіла регулюю. (Шкіра)

— Як ви здогадалися?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про шкіру та її значення для організму людини, догляд за шкірою.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 157–159)

— Пригадайте, що вам відомо про шкіру.

— Пригадайте! Який вигляд мають покриви тіла в різних тварин?

— Поміркуйте! Для чого потрібна шкіра?

— Запам’ятайте! До покривів тіла належать шкіра та її похідні, які захищають організм від впливів зовнішнього середовища. Похідні шкіри — це нігті й волосся.

Практична робота. Дослідження ознак шкіри

1) Розгляньте шкіру на своїй руці. Доторкніться до неї. Яка шкіра на дотик? Візьміть пальцями шкіру зовнішнього боку руки. Спочатку відтягніть її, а потім — відпустіть. Що ви можете сказати про шкіру?

2) Проведіть пальцем по лобі, а потім доторкніться пальцем до чистого скельця або люстерка. На ньому залишилася жирна пляма. Звідки вона взялася?

3) Розгляньте шкіру через лупу. Знайдіть маленькі отвори — пори. Поміркуйте, яке значення вони мають?

— Шкіра м’яка, гладенька, пружна, тому вона не заважає нам рухатися.

— Розгляньте малюнок 123. Прочитайте, із чого складається шкіра.

— Про що ви дізналися в рубриці «Для допитливих»?

Висновки

- Шкіра має захисне і видільне значення та регулює температуру тіла.

- Необхідно постійно дбати про чистоту своєї шкіри, волосся і нігтів.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Тестування «Будова шкіри»

Ш пори

К волосина

В артерії

І нерви

Р сальна залоза

М трахея

А кровоносні судини

! потова залоза

Ключ до відповіді — слово шкіра!

2. Робота в парах

— Чому після лазні легше дихається?

— Чому, якщо людина сильно пропотіла, їй необхідно витертися досуха і триматися чимдалі від протягів?

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— У чому полягає значення шкіри та її похідних для тварин і людини?

— Як ви розумієте вислів: «Поранена шкіри — ворота для мікробів»?

— Складіть корисні поради: як потрібно доглядати за своєю шкірою.

VІІ . Домашнє завдання

С. 157–159.

 

 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
3482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку