Урок «Як Колобка в футбол грати вчили»

Про матеріал
«Вправи для опанування навичками володіння м’ячом» Мета уроку: • виховання в учнів потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я; • сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму Завдання уроку: Повторення навичок, набутих у 1 класі: ведення м’яча, передачі, удари по м’ячу вивченими способами, розвиток фізичних якостей, вміння застосовувати технічні дії з м’ячем в естафетах. Створення умов для покращення фізичної підготовки учнів, стану їхнього здоров’я, для розкриття творчої особистості кожного учня, підвищення інтересу до уроків фізичної культури
Перегляд файлу

Конспект уроку - гри

«Як Колобка в футбол грати вчили» з фізичної культури для учнів

2-го «А» класу

Тема: «. Вправи для опанування навичками володіння м’ячом»

Дата проведення:

Місце проведення: спортивний майданчик

Інвентар: футбольні м’ячі (за кількістю учнів), два обручі, картки з малюнками за темою, два легкоатлетичних бар’єри, малюнки героїв казки

Мета уроку:

  • виховання в учнів потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я;
  • сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння  життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму

Завдання уроку: Повторення навичок, набутих у 1 класі: ведення м’яча, передачі, удари по м’ячу вивченими способами, розвиток фізичних якостей, вміння застосовувати технічні дії з м’ячем в естафетах. Створення умов для покращення фізичної підготовки учнів, стану їхнього здоров’я, для розкриття творчої особистості кожного учня, підвищення інтересу до уроків фізичної культури   

 

 

 

 

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина
 

 

Шикування класу в шеренгу

Учитель: „ Сьогодні ми проведемо з вами не звичайний урок, а урок – подорож до казки. Вам подобається читати книжки? Діти відповідають

 

Учитель: „Наша казка має назву „Колобок”, а точніше «Як Колобка в футбол грати вчили»             

 

 

 

 

 

 

 

Перевірити готовність до уроку, нагадати про дотримання правил техніки безпеки на уроках

 

 

 

 

 

 

Перевірка самопочуття учнів

 

 

 

 

Подорож у казку

Стройові вправи на місці:

«Праворуч!»

«Ліворуч!»

«Кругом!»

 

 

 

 

Різновиди ходьби і бігу

 

 

 

 

 

 

 

 

Діалог з учнями

 

Перевірка знання героїв казки.

Загадки:

  1. „Узимку спить,  влітку вулики ворушить?”

 

Ходьба:

- звичайним кроком

- на носках

- на п’ятах

- на внутрішній частині ступні

- на зовнішній частині ступні

 

 

 

 

 2. „Маленький, біленький в лісочку стриб, по сніжку стриб?”

 

Стрибки:

- на двох ногах

- на правій, лівій нозі

- приставним кроком

 

 

3. „Хто в зиму холодну, блукає злий та голодний?

 

 

 

 

 

 

 

Біг.

 

 

 

 

 

4. Ми згадали всіх героїв, крім останнього: „Хитрий, рудий звір, в колобках він знає смак”

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикуються у три колони

 

 

 

Загально розвивальні вправи з м’ячем

 

І. В.п. - основна стійка, м’яч  унизу

1 – 2 руки вгору, праву ногу назад на носок, потягнутися, подивитися на м’яч

3 – 4 - в.п.

те ж з лівої ноги

 

II. В.п. – м’яч угорі, ноги нарізно

1 - нахил тулуба вліво

2 - в.п.

3-4 - те ж в інший бік

 

III. В.п. – ноги нарізно, м’яч унизу

1- нахил вперед, м’ячем доторкнутися підлоги

2 – в.п.

 

IV. В.п. - ноги нарізно, м’яч вперед

1 – поворот ліворуч

2 - в.п.

3-4 – в інший бік

 

 

V. В.п. – ноги нарізно, ступні паралельні, м’яч за головою

1 – глибокий присід

2 – в.п.

 

 

VI. В.п. - основна стійка, м’яч унизу, стрибки

1 - стрибком ноги нарізно, м’яч до грудей

2 - стрибком ноги разом, м’яч угору

3 - стрибком ноги нарізно, м’яч до грудей

4 - в.п.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

Учитель: „Ми з вами підготувалися пройти іспит в нашій казці. Всі готові?”

Підготовка  до естафет

 

 

 

 

1. Естафета з бігом.

Завдання: Вибрати картки з тими продуктами, що необхідні для приготування колобка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Естафета «Замішування тіста»

 

Команди по черзі ведуть м’яч до орієнтиру правою та лівою рукою, а після повороту з м’ячем у руках, біг до своєї команди та передають м’яч,

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Естафета „Випікання колобка”

Учитель: „Ми з вами тісто  замісили, а тепер нашого колобка потрібно поставити в піч”

 

Удари по м’ячу в „піч” (легкоатлетичний бар’єр)

 

 

 

 

 

4. Естафета „Зустріч з героями казки”

Учитель: „Наш колобок випікся та покотився далі по доріжці”

 

 

 

 

 

Завдання: Ведення м’яча по  прямій до героїв казки, та в звороти ньому напрямку повернення  до команди

 

1.Зустріч  із зайцем.

2.Зустріч зі вовком.

3.Зустріч зі ведмедем.

 

 

Учитель: „Діти, а з яким героєм казки відбулася остання зустріч Колобка? Що трапилося після цієї зустрічі?”

 

 

 

5. Естафета: «Врятуємо Колобка!»

 

Завдання: Викидання м’яча з положення стоячи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поява Колобка

 

 

 

Учитель: „Нашого  Колобка Лис не з’їв, і він залишився цілим”

 

 

Танець із Колобком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина

 

 

Гра «Море хвилюється»

 

 

 

 

 

 

 

Шикування команд.

 

Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

9-10

хв

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4рази

 

 

 

 

 

 

 

3-4рази

 

 

 

 

 

4-5разів

 

 

 

4-5разів

 

 

 

 

 

 

 

5-6разів

 

 

 

 

 

7-8разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23-25

хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6хв

 

 

 

Учні шикуються в шеренгу. Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття. Повідомити  задачі уроку. Учні стоять у вільному положенні.

 

 

Учитель: „Наше завдання допомогти Колобку навчитися грати в футбол, уникати перешкод. Для цього нам потрібно згадати та повторити вправи, яким ви навчилися в 1 класі. Діти, а хто у  нас буде Колобком на уроці? (м’яч). Я гадаю, що у нас вийде на уроці змінити фінал казки і врятувати Колобка!

 

Для цього потрібно уважно слухати,  бути дисциплінованими, активними та дотримуватися правил  техніки безпеки.

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття

 

 

 

Отримати зворотну інформацію від учнів про їх самопочуття.

 

 

 

Повторити повороти. Виправляти помилки, слідкувати за поставою.

Чітко й правильно виконувати команди, поворот виконувати на п'яті й носку, приставляючи ногу, руки вздовж тулуба.

Діти рухаються по майданчику.

 

 

Слідкувати за збереженням дистанції, постави. Діти уважно слухають учителя.

 При виконанні вправ дотримуватися правил  техніки безпеки.
Після бігу, учні виконують
вправи на розслаблення та дихальні вправи.
 

Відповідь на загадки діти дають хором.

 

 

Відповідь: „Ведмідь”

Стежити за поставою учнів, виконання рухів .

Дотримання рівняння, дистанції під час руху.

Темп середній.

 

Відповідь: „Зайчик”

Темп середній, руки на поясі

 

Відповідь: „Вовк”

 

Темп середній, біг на носках, слідкувати за диханням, зберігати дистанцію. Після бігу різко не зупинятися, дихання відновити при ходьбі.

 

Відповідь: «Лис»

 

 

Перешикування в колону по три.

 

У русі діти беруть м’ячі.

 

 

 

 

 

Темп повільний, руки і ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Нахили виконувати енергійно, точно убік, ноги прямі.

 

 

 

Під час нахилу, ноги не згинати.

 

 

 

 

Повороти виконувати енергійно, більше закручувати тулуб, руки не згинати.

 

 

 

 

 

Темп середній, присідати на всій ступні, п’яти на відривати від підлоги. Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

З м’ячем працюємо довільно.

Стрибки виконувати м'яко на носках, стежити за лічбою, координацією роботи рук і ніг, руки не згинати. Після стрибків виконати вправи на відновлення дихання.

 

 

 

Перевірка самопочуття учнів

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття.

Отримати зворотну інформацію від учнів про їх самопочуття.

 

 

Тимчасово звільнені діти, спецмедгрупи

допомагають підготуватися до проведення естафет та підрахунку балів. 

 

Учні діляться на три команди.

 

Наголосити про дотримання техніки безпеки під час естафет, та використання вивчених технічних прийомів під час гри.

 

 

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=6af737f60e7d778f975548609c4895ac&n=21

В обручі знаходяться картки з малюнками, на яких намальовані продукти харчування. Учні повинні вибрати картки, що відповідають нашому завданню. Якщо такої картки немає, учень повертається і передає естафету наступному. Біг учні починають після того, як попередній учень поклав картку на підлогу

Обговорення результатів.

 

 

 

 

 

 

Перемагає команда, яка першою закінчила і одержала найменше штрафів.

Обговорення результатів.

 

 

 

 

Виконує кожна команда. Удар виконувати зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Стати перед м’ячем, зробити замах ногою так, щоб зовнішня частина підйому влучила під середину м’яча. Сила удару – слабка. Задача: влучити м’ячем в „піч”.

 

Рахувати, скільки разів кожна команда  влучила.

 

 

Вибір способу ведення м’яча залежить від ігрових ситуацій, головне не зустрітися на шляху з героями казки. Хто зустрінеться – втрачає бал. Ведення прямо: носком, середньою або внутрішньою частиною підйому. По дузі – внутрішньою частиною підйому.

 

Під час виконання завдання поставити  героїв казки на шляху ведення. Звернути увагу учнів, що головне в цьому завданні це швидкість і точність виконання.

 

 

 

 

 

 

Обговорення результатів.

 

 

Діти відповідають.

Учитель: „Давайте спробуємо змінити фінал казки і врятувати Колобка. Наш Колобок став спритним, міцним, витривалим.”

 

 

Потрібно кинути м’яч так, щоб той перелетів над Лисом (помічники допомагають повертати м’яч наступному гравцю).

Учень займає зручну позицію з поставленими у різні боки (ступні паралельні або вперед і назад), зігнутими у колінних суглобах ногами. Тримаючи в долонях м’яч, трохи витягнутими пальцями (великі і вказівні пальці  якомога ближче один до одного), піднімає м’яч над головою зігнутими у ліктях руками, потім різко зігнувши лікті, заносить його за голову, тулуб різко відхиляється назад. Усе тіло являє собою сильно вигнуту дугу. Голова відведена назад. Рух починається з цього положення, одночасно з витягнутих рук різко випрямляються ноги. Вага тіла у момент початку вкидання рівномірно розподілена на обидві ноги, а під час руху переноситься на висунуту вперед ногу. М’яч випускається з рук над головою. Дальність можна збільшити, якщо кидок супроводити енергійним рухом кистей рук.

Рахувати, скільки разів кожна команда  правильно виконала завдання

 

 Один учень із помічників одягає костюм Колобка.

 

Самостійні вправи з м’ячем за вибором учнів.

 

 

 

 

Перевірка самопочуття учнів

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття.

Отримати зворотну інформацію від учнів про їх самопочуття.

 

 

 

 

Діти виконують вправи з м’ячами за вибором. У цей час вимовляються слова: „Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три – футбольна фігура завмри.”

Діти приймають футбольну позу.

Колобок вибирає найкращу фігуру.

.

Гра повторюється.

 

 

 

 

Оголошення підсумків естафет, та уроку.

 

Звернути увагу на учнів, які правильно виконували вправи.

 

 

 

 

Виконувати комплекс ранкової гімнастики. Повторити елементи техніки володіння м’ячем, читати казки, малювати улюблених героїв.

 

 

Організоване повернення до школи.

   

doc
Додано
25 січня 2021
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку