Урок з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" з теми вода

Про матеріал
Урок з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" Звикоричтанням 6 цеглинок LEGO
Перегляд файлу

ЯДС                                                                                                      3 клас НУШ

Тема: Вода. Досліджуємо властивості води.

Мета: формувати уявлення про воду, про зміни станів води, вміння встановлювати  взаємозв’язки води з об’єктами живої і неживої природи, формувати уявлення дітей про значення прісної води для живих організмів; розвивати дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів; формувати соціальну компетентність; дослідити де знаходиться прісна вода у природі, виховувати бережливе ставлення до прісної води. 

Обладнання: підручник «Я досліджую світ. Автори Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.), глобус, дидактичний матеріал, склянки з водою, банка з ложкою для демонстрації, пляшки різної форми (порожні), ілюстрації, картинки для групової роботи, презентація.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

  1. Ранкова зустріч.
  1. Привітання у колі

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.

  1. Щоденні новини, хвилинка синоптика.
  2. Особа дня: нам розповість про користь води.
  3. Бесіда, обмін інформацією.
  4. Поділ на групи за кольором цеглинки лего.
  1. Оголошення теми і мети уроку.

Шифрувальник

Ребус с буквами Д А О

 

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Мозковий штурм.
  • Що таке природа?
  • Яка буває природа?
  • Які є ознаки живої природи?
  • Назвіть предмети неживої природи?
  • Що ми не відносимо до живої природи?
  • Кого ми відносимо до живої природи?
  • Чи довелося вам бачити воду в природі?
  • Де вона знаходиться?
  • Для чого потрібна вода?
  1. Робота в групах для (груп) «Така різна вода».
  • Мене частенько просять, ждуть,

а тільки покажуть – ховатись почнуть…(дощ)

  • Білим килимом все поле вкрило…(сніг)
  • Ніжна зірка, сніжно-біла, на рукав з руки злетіла.
  • Поки ніс її сюди, стала каплею води…(сніжинка)
  • Я вода і на воді плаваю…(лід)
  • Вночі спить на землі, а вранці висихає …(роса)
  • Сивий кінь на весь світ заліг …(туман)
  • Випливає на просторі, мов кораблик в синім морі, і біленька, і легка…Відгадайте: хто така? …(хмаринка)
  • Як ті звуться горошинки, що так схожі на зернинки? …(град)
  • Всі дерева, наче в сріблі, і воно у кожну мить

На їх стовбурах, на гіллі діамантами блищить

Виникає тільки взимку й пропадає на годинку …(іній)

В якому стані перебуває вода дивлячись на наші відгадки?

Вода. Властивості води. | Тест з природознавства – «На Урок»

 

 

 

 

 

  1. Сприймання нового матеріалу
  1. Розповідь вчителя.

Вода – найбільш поширена і найдивовижніша речовина на Землі. Вода – багатство Землі. Вона є всюди: в океанах, морях, річках, озерах, болотах, у людині, у повітрі. Вода необхідна для життя всіх організмів. Більша половина земної поверхні вкрита водою. Кількість її на планеті зазначена на діаграмі.

Презентация на тему: "Вода –найголовніша, найважливіша рідина на Землі. Вода  – багатство Землі. Вона необхідна для життя всіх живих організмів.".  Скачать бесплатно и без регистрации.

Саме завдяки воді нашу планету і називають блакитною (глобус). Земля –єдина з планет Сонячної системи, де є вода.

  1. Випереджальне домашнє завдання.

Повідомлення учнів про солону та прісну воду.

Презентація з природознавства на тему: "Де на Землі міститься вода"

  1. Бесіда за прослуханою інформацією.
  2. Поради нащадкам, щодо економії прісної води
  3. Музична фізхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

  1. Практично-дослідницьке завдання «Досліджую властивості води»

Вода як і будь-яка речовина має свої властивості. Зараз ми з вами дослідимо ці властивості. Об’єднаємось у групи за формулою і кольором краплин.

(повторення правил роботи в групах)

ГРУПА Контейнери для зберігання ЛЕГО - ящики для LEGO купити в Києві / Україна

«Вода не має форми».

Матеріали: посудини різної форми, вода.

Діяльність: переливай воду в посудини різної форми.

Висновок: рідина може змінювати форму. Вона має форму посудини, в яку її наливають.

ГРУПА Контейнеры для хранения ЛЕГО - ящики для LEGO купить в Киеве/Украина

«Вода безбарвна» .

Матеріали: посудина з водою, пензлик, фарба.

Діяльність: зафарбовуй воду за допомогою пензлика з фарбою у різні кольори.

Висновок: вода не має кольору, але її то можна зафарбувати.

ГРУПА 11 ігор у парах з набором LEGO «6 цеглинок» для 1-го класу — журнал |  «Освіторія»

«Вода прозора».

Матеріали: склянка з водою, різні дрібні предмети.

Діяльність: занурюй різні  предмети у склянку з водою.

Висновок: вода прозора.

ГРУПА Room Copenhagen Lego mini box 8, light blue | Finnish Design Shop

«Вода – розчинник».

Матеріали: склянка з водою, шматок цукру.

Діяльність:

У склянку з водою кинь шматок цукру. Спостерігай за процесом розчинення. Прискорь розчинення розмішуванням. Скуштуй воду на смак.

Висновок: цукор розчиняється у воді. У воді розчиняються й інші речовини.

Порада: наголосіть, що не можна пробувати на смак незнайому речовину – це небезпечно.

ГРУПА усний рахунок з LEGO | Тест з математики – «На Урок»

«Не розчинні речовини».

Матеріали: склянка з водою, крейда, пісок.

Діяльність: у склянку з водою кинь шматок крейди, трохи піску. Спостерігай за процесом. Помішуй.

Висновок: пісок і крейда не розчиняються у воді.

ГРУПА усний рахунок з LEGO | Тест з математики – «На Урок»

«Вода без смаку».

Матеріали: чиста дистильована вода і мінеральна вода.

Діяльність:

Скуштуй чисту дистильовану воду. Скуштуй мінеральну (негазовану) воду.

Висновок: чиста вода не має смаку, а мінеральна – має. У ній є домішки. На етикетці зазначений їхній перелік.

Який загальний висновок можна зробити?

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1. Вправа Сигнал  (на правильну відповідь діти піднімають зелену цеглинку лего, на хибну – червону)

 Сніг – це рідкий стан води

 Вода – синього кольору

 Вода текуча (розтікається)

 Вода не має власної форм

 Вода безбарвна

 Вода має приємний солодкуватий запах

 Вода на морозі розширюється

 Вода прозора

 Газоподібний стан води – це пара

 Вода – рідина переходить у твердий стан при охолодженні.

  1. Вправа «Незакінчені речення»

Сьогодні я дізнався про….

На уроці мене вразило…

Сьогодні урок був…

Мене здивувало …

  1. Підсумок уроку

Зазначити на картках «Як я попрацював на уроці»

 

Рисунок эмоции человека для детей – Ой! — ГБУ ЦСПСиД «Печатники»

  1. Домашнє завдання

1)Опрацювати с.29, 30, 31; 2) творче завдання: написати казку або акровірш про воду.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Строєнко Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 листопада 2020
Переглядів
3936
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку