урок "Як провести вихідні"

Про матеріал
практикувати учнів у монологічному та діалогічному мовленні, читанні тематичного тексту та його обговоренні, виконанні вправ на вживання ; розвивати оперативну пам'ять, увагу, уміння логічно, послідовно викладати думки іноземною мовою, самостійно планувати мовленнєвий вчинок; виховувати відповідальне відношення до самовдосконалення та саморозвитку
Перегляд файлу

Урок

Тема: відпочинок і дозвілля.

Підтема: як провести вихідні.

Цілі: практикувати учнів у монологічному та діалогічному мовленні, читанні тематичного тексту та його обговоренні, виконанні вправ на вживання ; розвивати оперативну пам'ять, увагу, уміння логічно, послідовно викладати думки іноземною мовою, самостійно планувати мовленнєвий вчинок; виховувати відповідальне відношення до самовдосконалення та саморозвитку.

Очікувані результати: на кінець уроку учні складатимуть міні-діалоги за поданим набором фраз.

Обладнання: вправи, тексти підручника.

Перебіг уроку

І. Оголошення теми, мети:

  • Present your stories about the most remarkable person in your family;
  • Read a thematic text and discuss it;
  • Make thematic dialogues and present them
  •  do exercises using either in negative sentences

II. Основна частина.

2.1. Мовні вправи.

2.1.1. Фонетичні вправи. С. 66 (фонетичне опрацювання лексичних одиниць).

2.1.2. Перевірка знання ЛО. (можна використати вирази диктанту).

2.2. Мовленнєві вправи. Бесіда.

Do you go on a hike in summer?

Who usually chooses the route?

What do you pack in a rucksack?

Do you take fishing rods with you?

What skills do you need for a hike?

2.3. Написання диктанту.

 Вибирати маршрут – to choose a route

  Пакувати рюкзак– to pack a rucksack

 Поїздка до..– to take an outing to smth

 Йти на риболовлю– to go fishing

  Бути готовим до чогось –to get ready for smth

 Йти в похід – to go on a hike

2.3. Перевірка домашнього завдання впр. Додому, с.69.

2.4. Читання. Вправа V/1, c.69.

2.4.1. Ознайомлення з передтекстовим завданням, с.69

2.4.2.Ознайомлення з Across Cultures с.70

2.4.3. Читання тексту за ролями.

2.4.4. Перевірка розуміння прочитаного згідно установки.

2.4.3. Ознайомлення з структурою I donteither.

(рожева рамка на с. 69, поясння граматичний довідник с.235).

2.4.4. Виконання післятекстової вправи 2, с.70.

2.5. Письмо. Вправа 3, c. 70.

      Keys: 1. What is on your mind.

                2.What about joining us?

                3.This idea doesn’t excite me too much.

                4.It’s no good for you.

                5.My mum says the same.

 

 

              6.Sounds like a good idea.

 

2.6. Діалогічне мовлення. Скласти міні-діалоги з виразами вправи 3, c. 70.

 

Домашнє завдання:

 Вправа 4, с. 71 ( a , б- на вибір).

 

ІІІ. Заключна частина. Підведення підсумків. Виставлення та коментар оцінок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 5 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
14 жовтня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку