2 клас. Читання
Тема уроку: Робота з дитячою книжкою.
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури,1-2 клас
Лариса Денисенко « Як Шуша познайомився з Гагою» (с.76-78)
Мета уроку : ознайомити учнів з творчістю Лариси Денисенко, вдосконалювати техніку читання;збагачувати словниковий запас, формувати в учнів уміння аналізувати прочитане, робити висновки, узагальнення; формувати в школярів інтерес до навчання; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення; виховувати любов до художнього слова, виховувати толерантність.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.
Обладнання: збірка творів сучасних українських письменників для дітей,відеозапис фізкультхвилинки, аудіохрестоматія ,презентація .
Хід уроку:
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ.
II.повідомлення теми уроку.
Презентація
ІІІ СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.
Слухання аудіоказки https://www.youtube.com/watch?v=avGtNreBMg4
Бесіда за прослуханим:
-Який жанр твору ?- Чому ти так гадаєш ? Чим відрізняється літературна казка від народної?- Хто автор казки ? --Що сподобалося ?- Ким були головні герої?- Що хотів змайструвати хлопчик ?
ІV Опрацювання твору Лариси Денисенко « Як Шуша познайомився з Гагою ».
Комбіноване читання:: (вчитель та учні).
Вибіркове читання :
Що потрібно було Шуші для виготовлення крил ?
Без чого не можна було літати на думку Гаги ?Чому ?
Чи зміг полетіти хлопчик ?
Читання в особах(c/78)
Яка головна думка казки ?(зачитай останній абзац )
V Підсумок уроку
Що можуть подарувати друзі ? Розкажіть про свого друга .
VІ Домашнє завдання
Читати в особах або переказувати
План
1.Шуша надумав літати.
2.Майстер крил.
4.Окуляри для польоту.
3. Зустріч з Гагою.
4.Гага й Шуша в польоті.
5.Що подарував друг ?