Урок "Як швидко літо проминуло" Олена Пчілка

Про матеріал
Даний фрагмент уроку націлений на розвиток критичного мислення учнів 2 класу за допомогою графічних організаторів. Включає в себе складання асоціативного куща до слова "Осінь", порівняння віршів Олени Пчілки і Якова Щогліва за діаграмою Венна. Мета: скласти порівняльну характеристику двох віршів, зробити узагальнення, висновок щодо пори року – осені.
Перегляд файлу

Розділ «ЧАРІВНИЦЯ-ОСІНЬ»

 

Тема: Як швидко літо проминуло!Олена Пчілка.

Осінь. Я. Щоголів

 

Мета: скласти порівняльну характеристику двох віршів, зробити узагальнення, висновок щодо пори року – осені.

 

  1. Пояснити слова та вислови:

літо проминуло, літечко полинуло, садок марніє, вітерець жене хмари, соняшник голову схилив ( з вірша «Як швидко літо промайнуло!»);

висне небо, сонце золоте, діброва мовчить (з вірша «Осінь»).

 

  1. З чим у вас асоціюється слово «осінь»?

Складемо асоціативний кущ.

 

 

 

осінь

 

 

  1. Порівняння віршів Олени Пчілки і Якова Щогліва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Знаходимо спочатку відмінні ознаки)

 

Алгоритм роботи за …

(за Інною Большаковою)

 

 

 

 

 

 

 

Алгоритм роботи зі стратегією

(за Інною Большаковою)

 

Крок 1. Креслимо діаграму на дошці чи аркуші паперу.

Крок 2. Написати об’єкти які будуть  розглядатися в колах.

Крок 3. Порівняти записані об’єкти.

Крок 4. Запропонувати визначити  відмінні ознаки.

Крок 5. Записати їх у частинах кола, які не є спільними.

Крок 6. Обговорити спільні ознаки.

Крок 7. Записати їх у місті перетину кіл.

Крок 8. Обговорити з дітьми отриману інформацію.

Крок 9. Зробити висновок.

 

G:\Виставка\1-12-638.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку