Клас ___ Дата ___________
Вид діяльності: створення аплікації з кольорового паперу, пошук правильної композиції.
Тема: Як скомпонувати малюнок в обраному форматі.
Мета: ознайомити учнів з поняттям «композиція», законами, які допомагають компонувати зображення в обраному форматі; актуалізувати знання з правил обрання формату зображення відповідно до задуму; розвивати вміння аналізувати твори образотворчого мистецтва; формувати естетичні почуття, смак; активізувати творчу ініціативу учнів; виховувати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, пензлі для клею, альбоми, серветки для витирання рук.
Зоровий ряд: репродукції картин (Й. Курилас «На Гуцульщині»; І. Шишкін «Жито», «Полудень. Околиці Москви»; Ф. Шнайдер «Натюрморт із птахами, фруктами та овочами»; К. Петров-Водкін «Натюрморт із оселедцем»).
Використання класної дошки: демонстрація репродукцій та зразків робіт, демонстрація послідовності виконання.
Термінологічний словничок:
Композиція — це побудова художнього твору, яка обумовлена його змістом, призначенням і характером
СЕТОВЦТИМ
(МИСТЕЦТВО)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
Г |
К |
Х |
Ж |
Н |
Я |
Ф |
Д |
І |
В |
Б |
С |
У |
Ю |
О |
Ф |
Ч |
І |
Ж |
А |
Е |
В |
М |
Н |
И |
Ь |
К |
С |
І |
Є |
П |
Ю |
Г |
И |
І |
Ч |
Р |
З |
Ю |
С |
О |
Д |
Л |
Д |
Я |
К |
Р |
Л |
А |
И |
П |
С |
Щ |
Ч |
Е |
І |
М |
Б |
З |
П |
Т |
О |
С |
Р |
В |
Є |
Ц |
У |
Ю |
І |
О |
Ь |
Ж |
С |
К |
Г |
Ж |
Ф |
Ш |
Д |
Р |
А |
Б |
Т |
Л |
О |
У |
З |
Т |
З |
І |
Є |
В |
Ю |
Е |
Д |
Н |
Ш |
І |
А |
Х |
К |
Ь |
Ж |
О |
З |
Ї |
В |
У |
Ключ: А-2, Б-4, Е-2, Д-7, Є-5, Г-5, Д-6, Є-1, Г-2, Д-1. (Композиція)
Ребус.
(Композиція)
Варіанти визначень.
|
|
|
|
|
|
|
|
Й. Курилас «На Гуцульщині»; |
І. Шишкін «Жито» |
Ф. Шнайдер «Натюрморт із птахами, фруктами та овочами» |
К. Петров-Водкін «Натюрморт із оселедцем» |
|
Кожна пара отримує зображення.
|
|
|
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд та проаналізувати форми різних рослин; принести графічні матеріали (олівці, гелеві або кулькові ручки, фломастери та ін.), гумки, альбоми.
1