Урок. "Як техніка допомагає в побуті?"

Про матеріал
Даний матеріал можна застосувати для навчання , яке проводиться в онлайн форматі. У конспекті подані посилання на онлайн завдання , які допомагають познайомитись з темою, закріпити її і перевірити вивчений матеріал.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема: «Як техніка допомагає в побуті?»

Мета: активізувати словниковий запас, формувати поняття «побутова техніка»; сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома,  значення їх роботи у житті людини; виховувати відповідальне ставлення до техніки.

Обладнання: Комп’ютер, онлайн ресурси, підручник, зошит.

 

 

                                               Зміст уроку

                                            

     1.Ранкове коло

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

  • Привітання учнів з учителем .
  • Обмін інформацією (розповідаємо про свій настрій сьогодні)
  • Щоденні новини:
  • Який сьогодні місяць?
  • Який день тижня? Який день тижня був вчора? Позавчора? Буде завтра? Післязавтра?
  • Чи світить сонечко?
  • Чи дме вітерець? Сильний? Слабкий?
  • Як змінилася погода порівняно зі вчорашнім днем?

 

 2.Повідомлення теми і мети уроку

     Робота з підручником (с.58- 1 завд.). Вправа «Поміркуй»

          -   Подивіться на малюнок. Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?

  • Чому саме книга зайва?
  • Назвіть свою улюблену книжку.
  • Що ще зображено на малюнку?
  • Як ці предмети можна назвати одним словом?(Побутова техніка )

 

  • Сьогодні ми з вами поговоримо про побутову техніку. Дізнаємося, яка техніка називається побутовою і чому. Як можна потоваришувати з технікою.
  • Побутова техніка — це техніка, що використовується в побуті. Призначається для полегшення домашніх робіт, для створення комфорту в повсякденному житті людини. Класифікується за значимістю (необхідна, бажана, можна обійтися), за розміром (мала побутова техніка і велика побутова техніка), цільовим призначенням тощо.

 

  1. Робота над темою уроку.

     - Діти , зараз ми спробуємо відгадати загадки, а слова- відгадки поділимо на склади і визначимо який склад є наголошеним.

  А)  Відгадування загадок, ділення відгадок на склади, визначення  наголосу .

1.В нас на кухні – білий кіт.
Він прив’язаний за дріт.
День і нічку муркотить,
В животі мороз сидить. (холодильник)

 

2.Запам’ятав науку –
Збирати-ковтати пилюку. (пилосмок)

3.Нам показує вікно

Спорт, новини і кіно. (телевізор)

Б) Гра « Сплети павутинку»

   -  А тепер ми пограємо у гру « Сплети павутинку».

   - Нам потрібно поєднати побутові прилади з малюнками , де застосовується даний прилад.


https://nuschool.com.ua/teaching/world/1klas/1klas.files/image061.jpg 

 

В) Виконання інтерактивного завдання .

  - Молодці! А наступне завдання у нас буде інтерактивне.

- Нам потрібно  поділити побутові прилади на 3 групи : на кухні, розваги, догляд за одягом.

- На екрані буде з’являтися прилад , а ви будете називати до якої групи його віднести.

- Отже починаємо.

https://learningapps.org/display?v=pfwx77byt19

Г) Онлайн гра «Вірю не вірю» https://youtu.be/eR2_7pRKg54

-Наступне завдання теж буде цікавим . Ми пограємо у гру « Вірю не вірю» .

-Для цієї гри потрібен червоний і зелений олівець (можна ЛЕГО)

-Зелений олівець -вірю, а червоний – не вірю.

-Отже , починаємо.

4. Фізкультхвилинка «Помогатор» з м/ф «Фіксики» https://youtu.be/YXLIvhJdJVw

 

5.  Продовження роботи над темою

А) Робота в зошиті.(ст.29)

- А тепер попрацюємо в зошиті.

     - Прошу позначте прилади,які є в вас вдома. (1завд.)

  - У наступному завданні потрібно виправити помилки. ( 2 завд.)

Б) Перегляд мультфільму. «Фіксики Міксер.» «https://youtu.be/LCDmW5I8WD0

 

  6.Підсумок уроку

-     А зараз повернемось до підручника і назвемо прилади які переплутались.

А) Гра «Знайди і порахуй побутову техніку» (підручник с. 58- 2 завдання)

Б) Підсумкова бесіда

- Яка техніка називається побутовою?

- Як техніка може нам допомогти?

- Що було цікавим на уроці?

- Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок LEGO (кольорових олівців)

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
3087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку