Я досліджую світ
Тема: «Як техніка допомагає в побуті?»
Мета: активізувати словниковий запас, формувати поняття «побутова техніка»; сформувати уявлення про предмети техніки, які широко використовуються вдома, значення їх роботи у житті людини; виховувати відповідальне ставлення до техніки.
Обладнання: Комп’ютер, онлайн ресурси, підручник, зошит.
Зміст уроку
1.Ранкове коло
Дзвоник всім нам дав наказ –
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто, молодці!
2.Повідомлення теми і мети уроку
Робота з підручником (с.58- 1 завд.). Вправа «Поміркуй»
- Подивіться на малюнок. Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?
- Діти , зараз ми спробуємо відгадати загадки, а слова- відгадки поділимо на склади і визначимо який склад є наголошеним.
А) Відгадування загадок, ділення відгадок на склади, визначення наголосу .
1.В нас на кухні – білий кіт.
Він прив’язаний за дріт.
День і нічку муркотить,
В животі мороз сидить. (холодильник)
2.Запам’ятав науку –
Збирати-ковтати пилюку. (пилосмок)
3.Нам показує вікно
Спорт, новини і кіно. (телевізор)
Б) Гра « Сплети павутинку»
- А тепер ми пограємо у гру « Сплети павутинку».
- Нам потрібно поєднати побутові прилади з малюнками , де застосовується даний прилад.
В) Виконання інтерактивного завдання .
- Молодці! А наступне завдання у нас буде інтерактивне.
- Нам потрібно поділити побутові прилади на 3 групи : на кухні, розваги, догляд за одягом.
- На екрані буде з’являтися прилад , а ви будете називати до якої групи його віднести.
- Отже починаємо.
https://learningapps.org/display?v=pfwx77byt19
Г) Онлайн гра «Вірю не вірю» https://youtu.be/eR2_7pRKg54
-Наступне завдання теж буде цікавим . Ми пограємо у гру « Вірю не вірю» .
-Для цієї гри потрібен червоний і зелений олівець (можна ЛЕГО)
-Зелений олівець -вірю, а червоний – не вірю.
-Отже , починаємо.
4. Фізкультхвилинка «Помогатор» з м/ф «Фіксики» https://youtu.be/YXLIvhJdJVw
5. Продовження роботи над темою
А) Робота в зошиті.(ст.29)
- А тепер попрацюємо в зошиті.
- Прошу позначте прилади,які є в вас вдома. (1завд.)
- У наступному завданні потрібно виправити помилки. ( 2 завд.)
Б) Перегляд мультфільму. «Фіксики Міксер.» «https://youtu.be/LCDmW5I8WD0
6.Підсумок уроку
- А зараз повернемось до підручника і назвемо прилади які переплутались.
А) Гра «Знайди і порахуй побутову техніку» (підручник с. 58- 2 завдання)
Б) Підсумкова бесіда
- Яка техніка називається побутовою?
- Як техніка може нам допомогти?
- Що було цікавим на уроці?
- Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок LEGO (кольорових олівців)