Урок "Японія у ІІ половині ХХ - на початку ХХІ ст."

Про матеріал
Конспект уроку з всесвітньої історії у 11 класі. Мета уроку: з’ясувати, яким було становище Японії після завершення Другої світової війни, що таке японське «економічне диво», які його передумови та наслідки, особливості зовнішньої політики Японії; розвивати просторову, хронологічну, аксіологічну, комунікаційну компетентності учнів; виховувати цікавість до вивчення всесвітньої історії
Перегляд файлу

Урок із всесвітньої історії в 11 класі

 

Тему уроку: Японія у другій половині XX – на початку XXI ст.

Мета уроку: з’ясувати, яким було становище Японії після завершення Другої світової війни, що таке японське «економічне диво», які його передумови та наслідки, особливості зовнішньої політики Японії;

розвивати просторову, хронологічну, аксіологічну, комунікаційну компетентності учнів;

виховувати цікавість до вивчення всесвітньої історії

Основні поняття: японське «економічне диво»

Обладнання : карта, шкільний підручник, презентація

Тип уроку: урок засвоєння нових знань та вмінь

 

                                     Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань та вмінь

II. Мотивація навчальної діяльності

«Асоціативний кущ»

Діти, скажіть, будь ласка, з чим у вас асоціюється Японія.

Учні знаходять Японію на карті світу.

Проблемне питання

Що сприяло перетворенню Японії в одну з провідних країн світу?

III. Вивчення нового матеріалу

                                     План уроку

1. Японія після Другої світової війни

2. Японське «економічне диво»

3. Японія наприкінці XX -  XXI ст.

4. Зовнішня політика Японії

 

«Мікрофон»

Пригадайте, які події відбулися в Японії влітку 1945р.

Як вони вплинули на Японію?

Розповідь вчителя про становище Японії у другій половині XXст.

Верховна влада в країні перейшла до американської окупаційної влади.

3 травня 1947р. набула чинності Конституція Японії.

Форма правління – парламентська монархія.

Імператор Хірохіто став символом єдності нації.

 

Робота з поняттям «економічне диво». Визначення учні записують в зошити. (Слайд 4)

Робота в групах

Опрацювати матеріал параграфа 20 (автор Щупак І. Я.)

І група. Визначити причини і передумови японського «економічного дива».

ІІ група. Назвати і охарактеризувати реформи 1955 – 1973рр. у Японії.

ІІІ група. Визначити результати японського «економічного дива».

Групи презентують свої завдання.

 

Учні звіряють свої відповіді з інформацією на слайдах ( слайд 5, 6, 7, 8) та роблять необхідні записи в зошитах.

 

Розповідь вчителя про етапи зовнішньої політики Японії (слайд 9, 10, 11, 12)

«Прес»

Якою була зовнішня політика Японії у другій половині XX ст. на  початку XXI ст.?

Випереджальне завдання

Як склалися відносини Японії та України до війни та якими вони є на сьогодні?

Учні, користуючись підготовленими на урок матеріалами, розповідають про українсько-японські відносини до та під час війни.

 

I V.  Закріплення вивченого матеріалу

Що сприяло перетворенню Японії в одну з провідних країн світу?

V.  Підведення підсумків уроку

VI.  Домашнє завдання

Опрацювати матеріал параграфа 20, усно дати відповідь на питання 1-9 на ст. 148.

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Щупак І.Я.)
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку