Урок з алгебри в 10 класі "Контрольна робота на тему "Похідна та її застосування""

Про матеріал
Розробка містить два варіанти (з відповідями) контрольної роботи з алгебри для 10 класу на тему "Похідна та її застосування" для класів математичного, фізико-математичного профілів, або для класів із поглибленим вивченням математики.
Перегляд файлу

Урок алгебри в 10 класі (фізико-математичний профіль)

Тема уроку: контрольна робота на тему Похідна та її застосування.

Мета уроку: перевірити знання учнів таблиці похідних та вміння й навички

                       учнів знаходити похідні функцій; застосовувати набуті знання і

                       вміння при розв’язуванні задач фізичного та геометричного

                       змісту; виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми;

                       готувати учнів до ЗНО;

                       розвивати вміння логічно мислити; правильно висловлювати

                       свої міркування у  письмовому вигляді;

                       виховувати самостійність, відповідальність, дисциплінованість

                       при виконанні завдань.

 Тип уроку:  контроль знань і вмінь

                                  Хід уроку.

І.    Організаційний момент.

ІІ.  Формування мети і завдань уроку.

ІІІ. Текст контрольної роботи.

       (Учні отримують варіанти завданнь на картках)

                І варіант                :                                                                                                                                                                                                                                          1.    Знайти похідну функцій:

                 а)   f(x) = х ³ + 3х² - 9 х + 1;                                                                                  

                 б)   f(x) = (3х2 -7) (5х +0,9);                                                                                         

                 в)    f(x) = ;                                                                                                 

                 г)   f(x) = (7х10 – 6х-5 +4cos x)5  .                                                                                                              

2.   Написати  рівняння дотичної   до графіка функції   f(x) = х ³ - 2х² + 8 х - 3 , 

       в точці   х0 = 2.                                                                              

3.  Знайти швидкість і прискорення  матеріальної точки,  в  момент t = 3с,  що

      рухається за законом    х(t) =2t3 + t2 - 3  .                                                                                                                          

4.  Розв’язати рівняння:  f1(x) = 0,  якщо f(x) = 2sin2x -x.                             

 

                                ІІ варіант                                                                                                

1.    Знайти похідну функцій:                                                                                

         а)   f(x) =  2х ³ - 3х² + ctgx;                                                                                          

          б)     f(x) =  (5х2 +3х) (3sin x);                                                                               

          в)       f(x) = ;                                                                                            

          г)   f(x) = (4х15 + 5х-5 +4x) -8 .                                                                                                                           

2.   Написати  рівняння дотичної  до графіка функції  f(x) = х ³ -12х² + 8 х – 3,

        в точці   х0 = 1                                                

3.   Знайти швидкість і прискорення  матеріальної точки,  в  момент t =5с, 

       що рухається за законом    х(t) =4t3 - 2t2  + 3.                                                                                                                      

4.    Розв’язати рівняння:  f1(x) = 0,  якщо f(x)=2х +cos(4x-). 

ІУ. Підсумки уроку.

У. Домашнє завдання.                           

 

 

 

Відповіді до завдань:

І варіант

1.

2

3

4

а) 3х² + 6 х - 9;

б)45х ²+ 5,4 х –35;

в)

г)5(7х10 -6х5+4cosx)4

(70x9+30x-6-4sinx)

y =12x - 11

 v = 60 м/c

a = 38 м/с2

x = (-1)n

 

 

 

 

ІІ варіант

1.

 

 

 

а) 6х2 -6х-;

б)(10x+3)3sinx+

+3cosx(5x2+3x);

в)

г)-8(4х15 + 5х-5 +4x)-9

(60х14-25х-6+4).

 

y =-13x + 7.

v = 280 м/c

a = 116 м/с2

x = (-1)n

 

      Використані джерела:

1.Г.М. Литвиненко, Л.Я. Федченко, В.О. Швець, Збірник завдань для екзамену на атестат про середню освіту. 2-ге вид.,випр. – Львів: ВНТЛ, 96с.

2. О.М. Титаренко, 5770 задач з математики. 2-ге вид.,випр. – Харків: Торсінг, 2004. – 336с.

3. В.К. Єгерев, В.В. Зайцев, Б.А. Кордемский, Т.М. Маслова, І.Ф. Орловська, Г.С. Ряховська, Н.М. Федорова.Перекладено за виданням: Сборник задач по математике для поступающих во втузы / Под ред. М.И. Сканави. – Минск: Вышэйш. шк., 1990. – 528 с.                                                          

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горзов Анна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
14976
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку