Різнорівнева котрольна робота на 4 варіанти для учнів 11 класу з алгебри. Передбачає відповіді з тестовою формою (5 завдань), а також завдання відкритого типу.
1 варіант
1.Яка з функцій парна?
а) y = 9 + ;б) y = 7 – x; в) y =3 + ; г)y =-
2. Спростити вираз.
·
а) 5 ; б) 625 ; в) ; г) 25
3. Записати у радіанах кут, що дорівнює 210°.
а) ; б) ; в) ; г)
4. Знайти похідну функції
y = .
а) ; б) ; в) ; г)
5. Спростити вираз.
а) ; б) ; в) ; г)
6. Розв’язати тригонометричне рівняння.
4 + 4 – 1 = 0
7. Знайти найбільше та найменше значення функції на даному відрізку
y= ; [ 0 ; 3 ]
8. Розв’язати рівняння.
= 1
2 варіант
1. Яка з функцій парна?
а) y = + ; б) y = – x; в) y = ; г)y =-
2. Спростити вираз.
·
а) 16 ; б) 2 ; в) ; г) 256
3. Записати у радіанах кут, що дорівнює 240°.
а) ; б) ; в) ; г)
4. Знайти похідну функції.
y =
а) ; б) ; в) ; г)
5. Спростити вираз.
а) ; б); в) ; г)
6. Розв’язати тригонометричне рівняння.
4- 4 – 1 = 0
7. Знайти найбільше та найменше значення функції на даному відрізку
y= ; [-3 ; 0]
8. Розв’язати рівняння.
= 1
1.Знайти значення виразу.
2 + 5 - 4 tg180°
а) 0; б) - 1; в) 1 ; г)2
2. Обчислити sin, якщо = - , де
а) - ; б) ; в) ; г) -
3.Знайти область визначення функції .
y =
а) х( 10; +; б)х( - ;в) х[10; +;г) х( 3; +;
4.Розв’язати тригонометричне рівняння .
а) + Z; б) + Z ; в) + Z ; г) + Z
5.Знайти значення виразу.
а) 8 ; б) 10 ; в) 81 ; г) інша відповідь
6. Знайдіть критичні точки функції .
у =
7. Розв’язати рівняння
=3
8. Дослідіть функцію на спадання:у =
4 варіант
1.Знайти значення виразу.
8 - 7 + 3 °
а) 0; б) - 1; в) 1 ; г)2
2. Обчислити cos, якщо = - , де
а); б); в) -; г) -
3.Знайти область визначення функції.
y =
а) х( 2,5 ; +; б)х[ 2,5 ;+;в) х( -;г) х( 5; +;
4.Розв’язати тригонометричне рівняння.
а) Z; б) + Z ; в) - + Z ; г) + Z
5.Знайти значення виразу.
2
а) 89 ; б) 58 ; в) 27 ; г) 16
6. Знайдіть критичні точки функції .
у =
7. Розв’язати рівняння
= 4
8. Дослідіть функцію на зростання:у =