Урок з алгебри за курс 8 класу "Запис числа у стандартному виді"

Про матеріал
- відтворити знання про властивості степеня, вміння розв’язувати приклади з перетвореннями чисел та виразів, використовуючи властивості степеня різними способами; - систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів щодо розв’язування вправ , застосовуючи властивості степенів, та їх використання в ході уроку під час формування компетенцій учнів з предмету;
Перегляд файлу

Тема               Запис числа в стандартному вигляді.

Мета: формувати вміння записувати числа в стандартному вигляді; виховувати і розвивати логічне мислення та навички роботи з картками.

Завдання:

  • навчальні:

- відтворити знання про властивості степеня, вміння розв’язувати приклади з перетвореннями чисел та виразів, використовуючи властивості степеня різними  способами;

- систематизувати та узагальнити навчальні досягнення учнів щодо розв’язування вправ , застосовуючи властивості степенів, та їх використання в ході уроку під час формування компетенцій учнів з предмету;

  • розвивальні:

розвивати:

- увагу, мислення, память, культуру математичного мовлення;

- вміння працювати самостійно, вміння спілкуватися, допомагати іншим, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії інших учнів;

- вміння і навички щодо розв’язування різного роду вправ, оформлення завдань;

- загальнонавчальні навички (ведення зошита, організаційна робота, робота з роздатковим матеріалом, застосування теоретичних знань для виконання завдань);

- сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної, полікультурної компетентностей, а також самоосвіти й саморозвитку, продуктивної творчої діяльності;

  • виховні:

- виховувати уважність, кмітливість, охайність, працьовитість, самостійність, дисциплінованість, самокритичність.

 

Тип: урок формування умінь та навичок

Хід уроку:

     І. Організаційно  психологічний  етап. 

Доброго дня! Сідайте. Я рада сьогодні бачити ваші допитливі очі, чути ваші відповіді, а часом і питання. Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були:

         «У»   усміхненими; 
«С»   спокійними;
«П» -     посидючими;
«І»      ініціативними;
«X» —   хоробрими. 

Іншими словами я бажаю вам успіху ! Будьте дуже уважні протягом уроку.     І Організація класу.

Повідомлення теми і мети уроку.

ІІ Перевірка домашнього завдання :

1.Три учні біля дошки

1 учень: 102400; 21,56; 0,0000024;

2 учень: 180820; 33,430; 0,00000032;

3 учень: 12100; 435,82; 0,00328;

Запитання до учнів:

  • Який запис числа називають стандартним?
  • Чому виникла потреба у введенні запису?
  • Як записують порядок числа?

ІІІ . Актуалізація опорних знань. Індивідуальна робота за картками.

Картка 1                                                                          Картка 2

Записати в стандартному вигляді

4500000000; 12200,001; 0,001003                              5820000; 1000001; 0,081008

Картка 3                                         Картка 4

Обчислити

2˙4˙16˙(1/2)-2˙2-3; 9˙33˙1/81˙(1/3)-2                 4/9ав4˙3/2а-1в; (3х2)3; -(а2в3с-3)5

ІV . Фронтальна робота з класом. Удосконалення  умінь  та  навичок.

  1. Сформулюйте:

А) означення степеня з цілим відємним показником

Б) властивості степенів;

В)(усно). Обчислити: (0,1)-3; (-4)-2; (25)2;

Г)спростити вираз: а-1˙а5˙а-2; х-3˙х54; (1/5 а-1в-3)-2;

2. Записати у стандартному вигляді:

60,3; 603; 0,603; 1420; 14200; 0,0142;

3.Записати: 

1 m=   кг; 1 км=   м; 1 кг=   т; 1 кг=   г; 1м=    см; 1 см=     м

4.Виконати множення:

3,25˙104˙1,4˙103;          7˙10-12˙1,3˙103;

4,4˙10-2˙5,2˙104;           1,8˙1010˙1021;

2,8˙10-15˙3,1˙10-5;         3˙4˙1015;

5.Записати та розв’язати задачі

      1)Який шлях пройде світло за 2,8˙106 с , якщо v=3˙105км/с?

      2)Густина заліза 7,8 ˙103 кг/м3.Знайти масу залізної плити об’ємом         7,2 ˙10-4 м3.

6.Виконати ділення:

(9,9˙102): (1,2˙10-1);

(1,23˙10-3) : (4,8˙10-2);

7,21˙104) : (3˙105);

7.Виразити:

У грамах: 3,8˙103 т; 5˙102 кг;

У сантиметрах: 1,7˙102 км; 5,3˙103 м;

У тоннах: 8,62˙10-1 кг; 8,7 ˙102 г.

Під час уроку учні проводять взаємоперевірку, здійснюють аналіз виконаних завдань.

V . Підсумок уроку.

1.Повторення правил.

2.Аналіз допущених помилок.

3.Оцінювання роботи учнів.

4. Вправа «закінчи речення»

  • 1. Ми сьогодні повторили…
  • 2. Ми виконували…….
  • 3. Ми сьогодні дізналися…..
  • 4. Найбільше зацікавило……

VІ Домашнє завдання:

Повторення правил. Розвязання вправ за підручником.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 1. Раціональні вирази
Додано
19 лютого
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку